Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mus som "glipper" og dobbeltklikker


Anbefalte innlegg

Har prøvd med 2 forskjellige optiske muser, men problemet vedvarer. Når jeg skal f.eks dra en mappe så glipper plutselig musa mappa, og når jeg f.eks skal merke tekst så glipper teksmarkeringen også. Noen ganger når jeg f.eks skal dra en mappe blir det dobbeltklikk av mappa uten at jeg vil det. Noen som vet årsaken?

Jeg har prøvd med og uten musematte. Og jeg tror ikke det er noe i veien med venstre/høyre museknapper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk. Ja har logitech mus. Tok testen og det som skjedde var at når jeg holdt inne venstre museknapp så blinket denne istedenfor å være konstant farget. Dvs selv om jeg holdt venstre museknapp inne så slå den seg av og på. Det er nok her feilen ligger. Høyre museknapp var helt normal. Den holdt seg "nede" hele tiden mens jeg holdt den inne. 

Løsningen er ny mus? Anbefalinger?

Lenke til kommentar
RRhoads skrev (56 minutter siden):

Regnet med at det var Logitech da jeg leste trådtittelen. Ganske vanlig problem etter ei stund. 

Anhående anbefalinger, så liker jeg Logitech.

Hvor gammel er musa?

Sikkert endel år. Står at det er en M280

Liker godt komforten til musa og presisjonen

Endret av ltdata
Lenke til kommentar
3 minutes ago, ltdata said:

Står at det er en M280

Det er ikke utenkelig at YouTube har en video som viser hvordan du kan skifte ut den mikrobryteren ...
(Jeg har selv en Vx Nano som dobbeltklikker av seg selv, og kunne godt ha tenkt meg å prøve å reparere den. Bare jeg får tid.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...