Gå til innhold

Erfaring med betalingstjenesten «Curve»


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nylig byttet til en bank som ikke tilbyr Apple Pay, hvilket er en stor ulempe for meg. Jeg kom over betalingstjenesten «Curve» som tilbyr en løsning på problemet. Jeg har forsøkt å ta rede på om det er trygt å bruke tjenesten, men det meste av beskrivelser jeg finner fremstår som markedsføring skjult som artikler. Noen som har erfaring med tjenesten? 😊

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukt i noen måneder nå, ikke noe problem, men de har litt dårlig rykte på kundeservice om dagen. Har bare trengt kundeservice én gang, og da tok det 5 dager å få svar (over en helg), som jo ikke er optimalt for en banktjeneste, men de løste problemet greit.

 

For å bare sende transaksjoner rett videre til et annet kort som ikke støtter Apple/Google Pay så funker det helt supert.

Lenke til kommentar

Brukt i mange år. Har opplevd problemer noen få ganger, men det er relativt stabilt. Fint å kunne veksle mellom visa og kredittkort etc og betaling med mobilen er must for meg, kastet lommebok og nøkler for mange år siden.

Den største bakdelen er at det er master debit. Noen nekter master, men opplever det sjeldent nå. Var verre før. Vipps funker stort sett der det er problemer.

Lenke til kommentar
Szmekken skrev (49 minutter siden):

Takk for svar. Jeg ble litt skeptisk når de skal ha bilde av førerkort/pass, men det er kanskje å forvente?

Det skal alle banker du vil opprette konto hos også, med mindre du allerede har identifisert deg med pass for å få BankID.

Lenke til kommentar
Szmekken skrev (22 timer siden):

Hei. Jeg har nylig byttet til en bank som ikke tilbyr Apple Pay, hvilket er en stor ulempe for meg. Jeg kom over betalingstjenesten «Curve» som tilbyr en løsning på problemet. Jeg har forsøkt å ta rede på om det er trygt å bruke tjenesten, men det meste av beskrivelser jeg finner fremstår som markedsføring skjult som artikler. Noen som har erfaring med tjenesten? 😊

Curve er også diskutert ved flere anledninger her

Lenke til kommentar

Brukt i flere år.

Fikk declined på mastercardet som lå i bakgrunnen ved to forskjellige tilfeller.

Når jeg ringte de (Shell Mastercard (ikano)) så sa de at jeg hadde hatt for mange transaksjoner innen én «kategori» på en mnd. at det hadde trigget soft sperre

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...