Gå til innhold

Åpne en låst ipad mini A2124 som har feil kode


fwrummel

Anbefalte innlegg

Hei, på vegne av en venn som er ganske ukyndig med alt som har med data å gjøre har jeg fått en oppgave:

Hun har fått en ipad av sin sønn hvor han har tilbakestilt brettet til fabrikkinnstillinger med nytt passord som bare består av 1 tall.

Dette passordet fungerer ikke og sønnens opprinnelige passord fungerer heller ikke.

Jeg er ikke mye til hjelp da jeg kun har erfaring fra android-brett.

Har dere forslag til hvordan man skal pne opp igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Om dere kan dokumentere eierskap til iPad'en og tilhørende Apple-Id så kan Apple være til hjelp om man kontakter kundeservice.

Om ikke så er det eneste som kan hjelpe er å huske passordet, dessverre. Apple har såpass god sikkerhet i nyere versjoner av programvaren og en iPad fra 2019 er mest sannsynlig oppdatert nok slik at å knekke passord på en låst iPad ikke er noe den gjengse person kan få til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det ikke er noe innhold på ipaden som du trenger så kan du enkelt koble til ipaden til en pc/mac og bruke itunes.

Da kan du kjøre en clean install i recovery mode.

https://support.apple.com/en-us/HT211078

Dersom ipad'en er låst til en icloud konto vil den ikke kunne aktiveres etter installasjonen.
Da må sønnen logge seg på sin icloud konto og fjerne denne enheten fra sin bruker først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...