Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Entern skrev (17 minutter siden):

God morgen @Maskinfører 😊 håper du og kattene får en finfin fredag 😻😻😊

Jeg skal på jobb og så til Lillehammer en tur men vi snakkes på kvelden 😀

Tusen takk de hilser 😻😻😊 ja det gjør vi nok sitter og graver så 😊 ja det blir koselig med tur 😊😻😻 ja en fin fredag du også snakkes i kveld 😉

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (11 timer siden):

Ikke det nei :( finnes ikke i lego nei :( 

Jeg har aldri hatt særlig interesse for Star Trek eller designet på skip der. Jeg syns Borgkuben er litt stilig, men designet til USS Enterprise og lignende skip er ikke noe for min smak, jeg syns Star Wars har mye finere og mer realistiske romskipdesign. Men hver sin smak :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (9 timer siden):

Ja men det er 10-16 år til ;) ja det er en sterk historie :( ja natta  sov godt du og valpen Frida ligger oppå dokumenthylla og Tuss ligger i Fotenden av sofan der jeg har ligget i 16 år nå 😊😻😻🐶🥰

Tusen❤️takk og god morgen til deg og pusekattene 😊😻😻🐶🥰

Ja jeg vet han nok har mange år å leve 🐶🥰 Og jeg er nøye med å gi han kvalitetsfôr og godt stell, så han skal få et godt utganspunkt for et langt og friskt liv. Men det er litt trist å tenke på alikevel. Prisen å betale for glede og kjærlighet er sorg når de man er glad i dør, enten det er mennesker eller dyr. Jeg gleder meg mest til alt det fine valpen og jeg skal gjøre når han bli stor nok til å bære kløv og gå langtur 😃🐶🥰

Maskinfører skrev (8 timer siden):

Sånn da var 2 Stk bakre støtdempere og Lambdasonder P0420 og P0430 til min RAV 4 Beseilt  Alt for 2 090,- hadde jeg bestil hos Toyota ville dette kostet sikkert 19 000,- minst  ;)

Kult, jeg er veldig tilhenger av å spare penger, så lenge det ikke går ut over sikkerhet og kvalitet. Det er ikke lønnsommt å "spare seg til fant" som man sier. Men mange ting koster mye bare pga et merke, uten at det egentlig er noe bedre kvalitet 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...