Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (2 timer siden):

Da digger han nok deg, for han elsker å hoppe og susse 🤣🤣🤣🐶🥰

Hvis du har besøk, får han komme opp i sofaen til gjestene? For jeg hadde ikke hatt noe imot å bli klatret på i sofaen, såfremt han ikke ble for vill og voldsom :p 

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (21 minutter siden):

Hvis du har besøk, får han komme opp i sofaen til gjestene? For jeg hadde ikke hatt noe imot å bli klatret på i sofaen, såfremt han ikke ble for vill og voldsom :p 

Både og. Jeg har en kompis som er ganske allergisk, men det går greit så lenge han ikke er i sofaen eller klenger, så da får han ikke lov. En annen kompis som oftere kommer på besøk syns det bare er koselig at valpen ligger ved siden av han i sofaen. Men jeg kaster han ut av min sofa og ber han legge seg i sin egen sofa om han blir for vilter. Og han er jo en ivrig valp, så det har jeg måttet gjøre noen ganger. Men virker som om han har lært nå at han ikke kan herje på som han vil når vi har gjester. Det hender at de jeg kjøpte han av kommer på besøk og da er det full rulle her, men de har jo 4 hunder selv og syns det bare er koselig. Dessuten elsker han de like mye som han elsker meg 😊🐶🥰 Så det kommer litt an på hvem besøket er, når det bare er oss to gjør han som han vil innenfor rimelighetens grenser 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (10 timer siden):

Tusen takk de hilser 😻😻😊 ja det gjør vi nok sitter og graver så 😊 ja det blir koselig med tur 😊😻😻 ja en fin fredag du også snakkes i kveld 😉

Takk 😊😻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godfredagskveld.♥️♥️

Takk😊😊☺️☺️håper dere og har en finfin fredagskveld 😊😊☺️☺️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har en veldig fin fredagskveld her i Bergen begge to, og vi håper dere har det samme på Lillehammer.🥰🥰

Tusen takk det har vi😊😊☺️☺️glad dere har en fin kveld😊😊☺️☺️

Lenke til kommentar

Kyllingvinger og pommes frites var menyen på onsdag og nå har jeg kost meg med hvitløksnadder igjen 😋 

Nå står Lion på menyen, et par Litago med jordbær skal drekkas senere og helga skal tilbringes med å vente på pakken med de siste to Legosettene for i år, med mindre det kommer noe skikkelig kult til høsten.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Kyllingvinger og pommes frites var menyen på onsdag og nå har jeg kost meg med hvitløksnadder igjen 😋 

Nå står Lion på menyen, et par Litago med jordbær skal drekkas senere og helga skal tilbringes med å vente på pakken med de siste to Legosettene for i år, med mindre det kommer noe skikkelig kult til høsten.

Cassidy Tvillingene blir sultne når vi ser hvilken meny du snakker om her.😋😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (23 minutter siden):

Kyllingvinger og pommes frites var menyen på onsdag og nå har jeg kost meg med hvitløksnadder igjen 😋 

Nå står Lion på menyen, et par Litago med jordbær skal drekkas senere og helga skal tilbringes med å vente på pakken med de siste to Legosettene for i år, med mindre det kommer noe skikkelig kult til høsten.

Litago er kjempegodt ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godfredagskveld.♥️♥️

Tusen❤️takk, eg har det bra, eg e fornøyd og gla, shalala 😎 Håper dere og alle som leser også har det bra og er fornøyd og glad 🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (10 minutter siden):

Tusen❤️takk, eg har det bra, eg e fornøyd og gla, shalala 😎 Håper dere og alle som leser også har det bra og er fornøyd og glad 🍀☘️🐶🥰

Så bra😀😀😀det er jeg og😀😀😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...