Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja det må du ha 😻😻 Ja Frida har jeg jo igjen etter Pappa hun er en del av han uten han ville verken hun søsknene eller mammaen levd  innekatt er best bare så du vet :) de fleste kattene til pappa endte sitt liv på veien så ble innepuser her derfor gjør jeg meg venn med kattepusene i nabolaget om noen skulle skje med dem ja rømmegrøt er godt det men foretrekker Risengrynsgrøt ja best med en valp som sover ja pusevenner er godt og ha 😻😻😻😻🥰🐶

Fie Mor Usikker Juni 2015    Grå 

Susi        23.07.2006-13.02.2019     Svart  

Lussi        23.07.2006-28.09.2022    Svart 

Maja         23.07-2006-31.01.2023    Svart  

Frida         23.07.2006  Nålevende     

 

 

 

 

 

 

 

 

😻😻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar


I Nabohuset spøker det er vel han godeste Asbjørn  som går igjen eller er det bestefars onkel Anders ?  jaja en morgen i August 1983 våknet min far og når han gikk ut i stua og trakk gardinene til side så så han likbilen som kjørte forbi huset og ut mot veien han visste ikke at mannen var syk en gang en natt naboene ikke var hjemme så holdt hundene ett voldsomt leven så noe må det være men en ting er sikkert Asbjørn var en snill og koselig mann fortalte Pappa :D 
 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (12 minutter siden):

Ja det må du ha 😻😻 Ja Frida har jeg jo igjen etter Pappa hun er en del av han uten han ville verken hun søsknene eller mammaen levd  innekatt er best bare så du vet :) de fleste kattene til pappa endte sitt liv på veien så ble innepuser her derfor gjør jeg meg venn med kattepusene i nabolaget om noen skulle skje med dem ja rømmegrøt er godt det men foretrekker Risengrynsgrøt ja best med en valp som sover ja pusevenner er godt og ha 😻😻😻😻🥰🐶

Fie Mor Usikker Juni 2015    Grå 

Susi        23.07.2006-13.02.2019     Svart  

Lussi        23.07.2006-28.09.2022    Svart 

Maja         23.07-2006-31.01.2023    Svart  

Frida         23.07.2006  Nålevende     

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er koselig å ha en hel kattefamilie 😻🥰 Jeg ønsker meg en fin skogskatt, jeg vokste opp med sånne og jeg syns de er så pene. Men bare katten mjauer og maler i fanget mitt skal jeg være fornøyd 😃😻😻😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (18 minutter siden):

Det er koselig å ha en hel kattefamilie 😻🥰 Jeg ønsker meg en fin skogskatt, jeg vokste opp med sånne og jeg syns de er så pene. Men bare katten mjauer og maler i fanget mitt skal jeg være fornøyd 😃😻😻😻😻🐶🥰

Ja var tier det savner den tiden ja fine puser det blir vel en sånn en gang i tiden de er veldig pene koselig med puser på fanget som mjauer 😃😻😻😻😻🐶🥰

Pusefamilien.thumb.jpg.b30ccfc29ab5ea6858680bf7cca070a1.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...