Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

MR SPEED skrev (1 time siden):

Nei Lego selger ikke den brukte ca 20.000 på Halo Mega blokk i usa da var det billig er Halo fan ut over fingrene Lego selger ikke Halo megabloks da

 

noen sett her av Halo megabloks

image.png.ccf09368f6b10a4e4fc5f4ab68176d4d.png
image.png.7df81742c4c634af11675c188a700b40.png
 

image.png.43762e8b3f2b586a6350f027ccb8b95b.png

image.png.968c29cd11a37b64faba18059ebd568f.png

image.thumb.png.da5134d7ea7dfe37e52dd741a3798c06.png

den her mitt bilde er blir i skapet til orker bygge den opp stort HALO MEGABLOKS CA 5000.kr til 6000.kr da Halo ❤️👍😁😀😎😊😍😇😀😃😄😁😆🙂😊☺️🥹

 

Den var veldig fin spilte det spillet mye på første Xboxen som kom på 2000 Tallet :D 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (1 time siden):

Lego har lisens for Star Wars, men aldri hatt for Star Trek såvidt jeg vet, så jeg tviler på at USS Enterprise finnes i Lego. Det må evt. bli et av klonemerkene som lager sett med deler som ligner på, men ikke er Lego.

Ikke det nei :( finnes ikke i lego nei :( 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 timer siden):

Da syns jeg du også skal ta å lage pizza en dag 😃🍕 Vet ikke om jeg får tid nå i helgen. Men jeg skal i hvertfall få lagd pizza i løpet av påsken, om ikke før 😊

Det var en fiiin pus 😻🥰 Jeg vil ha og kose med 😁 Håper du og de to andre kattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

Ja han er veldig fin Ja du får skaffe deg en katt også :D joda vi har det bra og dere ? :) 😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

På min daglige kveldstur til kirkegården for å besøke mor og far så kom jeg over denne vakre skapningen i gården får jeg meg en ny venn i løpet av sommeren ? 😀😻

IMG_20240307_203445_327.jpg

😻😻

 

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja det gjør jeg også ❤️❤️

Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (17 minutter siden):

På min daglige kveldstur til kirkegården for å besøke mor og far så kom jeg over denne vakre skapningen i gården får jeg meg en ny venn i løpet av sommeren ? 😀😻

IMG_20240307_203445_327.jpg

Enda en koselig kattepus som vil bli venner med deg? 😀😻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (10 minutter siden):

Enda en koselig kattepus som vil bli venner med deg? 😀😻

Hehe han var redd ☹️ 😻😀 mest sannsynligvis skulle han/henne opp å forsyne seg av skåla til utepus i det jeg lukka opp døra 😉 men hun/han ble stående og glane det ser dere av bildet så sjansene er store Gråpus var også redd første gang jeg gikk på han så hoppa han rundt også satt jeg meg ned på huk så kom han bort og luktet deretter tenkte han han har pus deretter ble han etter noen noen dager satt han og ventet på trappa og fikk kjøttmat 😀 😻😻 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden):

Cassidy Tvillingene forstår, men du har jo de gode minnene av Gråpus.:yes::yes:

Ja jeg har jo det han kom aldri noe mere ☹️ noen måneder/uker før pappa gikk bort så stod det en lapp på postkassestolpen at han hadde flyttet og rundt der min far bodde og at han var forsvunnet så lappen hang vel der pga om han skulle dukke opp men har aldri sett han igjen så får ringe til dem og sjekke opp han er veldig glad i mennesker han var mere her enn hjemme så jeg tror han lever han het Mars kalte han bare Gråpus 😻😻

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (45 minutter siden):

Ja han er veldig fin Ja du får skaffe deg en katt også :D joda vi har det bra og dere ? :) 😊😻😻🐶🥰

Ja, når jeg har mulighet til å ha katt så skal jeg nok ha en katt også 😻🥰 Men nå bor jeg i en leilighet uten mulighet for katt å gå ut og inn, så må vente med det 🤞 Her i stua går det bra, vi har spist masse deilig rømmegrøt og er stappmette 😋🐶🥰 Vi gikk en lang tur før rømmegrøten så nå sover valpen tungt og godt 😁🐶🥰

Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Hehe han var redd ☹️ 😻😀 mest sannsynligvis skulle han/henne opp å forsyne seg av skåla til utepus i det jeg lukka opp døra 😉 men hun/han ble stående og glane det ser dere av bildet så sjansene er store Gråpus var også redd første gang jeg gikk på han så hoppa han rundt også satt jeg meg ned på huk så kom han bort og luktet deretter tenkte han han har pus deretter ble han etter noen noen dager satt han og ventet på trappa og fikk kjøttmat 😀 😻😻 

Høres bra ut med enda en pusevenn 😻😻😻😻🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (9 minutter siden):

Ja jeg har jo det han kom aldri noe mere ☹️ noen måneder/uker før pappa gikk bort så stod det en lapp på postkassestolpen at han hadde flyttet og rundt der min far bodde og at han var forsvunnet så lappen hang vel der pga om han skulle dukke opp men har aldri sett han igjen så får ringe til dem og sjekke opp han er veldig glad i mennesker han var mere her enn hjemme så jeg tror han lever han het Mars kalte han bare Gråpus 😻😻

Cassidy Tvillingene synes at det er fint med kattepuser.😻😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 minutter siden):

Ja, når jeg har mulighet til å ha katt så skal jeg nok ha en katt også 😻🥰 Men nå bor jeg i en leilighet uten mulighet for katt å gå ut og inn, så må vente med det 🤞 Her i stua går det bra, vi har spist masse deilig rømmegrøt og er stappmette 😋🐶🥰 Vi gikk en lang tur før rømmegrøten så nå sover valpen tungt og godt 😁🐶🥰

Høres bra ut med enda en pusevenn 😻😻😻😻🐶🥰

Ja det må du ha 😻😻 Ja Frida har jeg jo igjen etter Pappa hun er en del av han uten han ville verken hun søsknene eller mammaen levd  innekatt er best bare så du vet :) de fleste kattene til pappa endte sitt liv på veien så ble innepuser her derfor gjør jeg meg venn med kattepusene i nabolaget om noen skulle skje med dem ja rømmegrøt er godt det men foretrekker Risengrynsgrøt ja best med en valp som sover ja pusevenner er godt og ha 😻😻😻😻🥰🐶

Fie Mor Usikker Juni 2015    Grå 

Susi        23.07.2006-13.02.2019     Svart  

Lussi        23.07.2006-28.09.2022    Svart 

Maja         23.07-2006-31.01.2023    Svart  

Frida         23.07.2006  Nålevende     

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...