Gå til innhold

Tråd til sletting.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boing_80 skrev (2 minutter siden):

Jeg skal ta en sukkerfri julebrus. Holder meg unna alkohol pga. hjerteproblemer og diabetes.

Jeg skal være litt moderat sjøl, blir en juleøl og et glass akevitt eller to juleaften. Tar også medisiner som ikke liker alkohol (blodtrykk + en til) så må og være litt forsiktig.

Lenke til kommentar
Entern skrev (9 minutter siden):

Godt å høre 😀👍

Jeg ville nok også servert fisk for å være på den helt sikre siden (hjelper at muslimene jeg kjenner er veldig glade i fisk)😊

Jeg opplever at pinnekjøtt har vært populært blant unge voksne. Det får man kjøpt halal i byene. Julematen er allsidig 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (Akkurat nå):

Type 2, men snodig nok er det først etter at jeg begynte på medisiner at jeg merker noe til det. 🤣🤪

Jeg fikk hele sulamitten i fjor; diabetes, hjertenfarkt, høyt kolestrol. Levde jo et sunt liv og trente flere ganger i uken. Ble et sjokk.

Jeg vet ikke hva jeg merker, men tar nå medisinene. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, plankeby said:

Jeg syntes for min del det er respektløst å invitere noen du vet har annen tro til en markering.

Syns det høres ut som det motsatte av respektløst. Om jeg hadde flyttet til muslimland og noen hyggelige muslimer hadde invitert meg i en muslimfeiring til tross for at jeg ser ut som potet med ostehøvel og binders hadde jeg syns det var veldig respektfullt.

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (4 minutter siden):

Fuck! For en sulamitt altså. Diabetes er et herk å leve. Jeg fikk påvist type 2, du da?

 

Duriello skrev (1 minutt siden):

Type 2, men snodig nok er det først etter at jeg begynte på medisiner at jeg merker noe til det. 🤣🤪

Masse medfølelse fra meg, har det ikke sjøl men har slekt som har ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...