Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør kvinnen tilfredsstille mannen oftere enn motsatt?


Anbefalte innlegg

Gjest 587c5...a4f

I hvert fall litt. Nå har jeg slikket mus i snart tjue år og får ikke så mye som et blikk i retning av snabben min. Og den samme jævla tomatsuppa står på bordet hver eneste dag.. Jeg gir opp, så nå er jeg på jakt etter nabokona.

Håper ikke julenissen kommer innom i år, for nå har jeg så ballespreng at skjegget hans vil være i faresonen..😱

Anonymous poster hash: 587c5...a4f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 12/24/2023 at 4:03 AM, Guest 587c5...a4f said:

I hvert fall litt. Nå har jeg slikket mus i snart tjue år og får ikke så mye som et blikk i retning av snabben min.

Anonymous poster hash: 587c5...a4f

Hvorfor gidder du? 

https://en.wikipedia.org/wiki/Tit_for_tat

Dette gjelder for alle former for forhold. Jeg hadde tatt meg en prat med kona om dette. Gidder ikke hun gå ned på deg gidder ikke du gå ned på henne. Du blir jo utnyttet. 

Lenke til kommentar
Krig og fred skrev (51 minutter siden):

Hvorfor gidder du? 

https://en.wikipedia.org/wiki/Tit_for_tat

Dette gjelder for alle former for forhold. Jeg hadde tatt meg en prat med kona om dette. Gidder ikke hun gå ned på deg gidder ikke du gå ned på henne. Du blir jo utnyttet. 

Kommer nå helt an på folks preferanser.  Kunne ikke brydd meg mindre om jeg fikk BJs eller ikke, men det er jo veldig hyggelig å bidra for den andres nytelse. Trenger ikke "få noe igjen" for det. Ærlig talt... :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 587c5...a4f skrev (På 24.12.2023 den 4:03 AM):

I hvert fall litt. Nå har jeg slikket mus i snart tjue år og får ikke så mye som et blikk i retning av snabben min. Og den samme jævla tomatsuppa står på bordet hver eneste dag.. Jeg gir opp, så nå er jeg på jakt etter nabokona.

Håper ikke julenissen kommer innom i år, for nå har jeg så ballespreng at skjegget hans vil være i faresonen..😱

Anonymous poster hash: 587c5...a4f

Da tenker jeg det virkelig er på tide at du disker opp en bedre middag! 

Er vitterlig ikke bare hennes ansvar at du blir mett!

Lenke til kommentar
On 12/13/2023 at 5:08 PM, Gjest MKII said:

Rimelig sikkert at kvinner burde stille opp mer for menn når det gjelder fysisk nærhet og menns behov, og sikkert minst like garantert at menn burde stille opp mer for kvinner når det gjelder nærhet og deres behov.

Behovene er forskjellige, men selv anser jeg det som en naturlig del i det å ta vare på hverandre, stille opp for hverandre og dekke hverandres ønsker og behov. Men det som på ingen måte må skje er at det blir en "plikt" eller "tvang" noen veg. Jeg er rimelig sikker på at da forsvinner mye av/allt det lystbetonte, og blokkeringen mot å stille opp for hverandre blir bare ennå større.

Et problem er hvordan menns behov for sex er pervertert til noe "skittent", mens kvinners behov for nærhet og ømhet glorifiseres som "vakkert". Det finnes menn som gjør sex skittent og begår overgrep, men det er LANGT i fra alle!

For min egen del med de jeg har vært sammen med så har jeg alltid hatt mest lysst, men jeg har hatt MER fokus på deres nytelse ettersom kvinner statistiskt sett har vanskligere for å tenne og å få orgasme. Det har jeg forsøkt å kompansere for ved å gi de mest oppmerksomhet for å "utjevne" forskjellen.

Kvinners seksualitet og behov for seksuell nytelse får vi riktignok servert via tabloider omtrent hver eneste dag. Så jeg vet nå ikke helt lenger.

Det fremstår som om kvinner faktisk er i overkant mer sexorientert enn menn i mediabildet i dag. Jeg har aldri sett det bli skrevet så mye om sex for menn som det blir om kvinner og sex. Det lille man ser om menn og sex er ofte vinklet negativt.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Krig og fred skrev (4 timer siden):

Dette handler ikke om dine preferanser. 

Mens det handler om at det ikke er synd på folk fordi "de ikke får et blikk på snabben sin", f.eks.?

Trådens topic er uansett enkel å svare på i generelle vendinger: det er et rungende "nei, det skal være likestilling". Og, hvis noen vil argumentere for noe annet bytter vi bare om på kjønnene og slenger det i retur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, knopflerbruce said:

Mens det handler om at det ikke er synd på folk fordi "de ikke får et blikk på snabben sin", f.eks.?

 

Det handler om anonym jeg siterte som har et dårlig sexliv og som er på vei til utroskap. Da kan du belære han om preferanser også kan jeg råde han til å ta en prat med partner (gjerne sammen med sexolog) eller finne seg en han er mer kompatibel med. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...