Gå til innhold

Bioware har sluppet en liten kikk på Dragon Age: Dreadwolf


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt Dragon Age Origins 3 ganger, er et av mine største favoritt single player spill. Var ikke så lenge sida jeg spilte det igjen, men nesten lyst på ny runde. 

Har stoppet halvveis i DA2 hver gang. Noe vits i å spille DA3? Har lenge tenkt på å bare se story videoer fra DA2 på youtube også begynne på DA3. 

Ble skuffa over gameplay videoer for DA3, ser ut som et single player mmo, masse unødvendig quests og ting man "må" gjøre, men kan hende jeg tar feil? Klarer ikke helt å bare hoppe over ting som er valgfritt i spill, gjør enten alt eller ingenting. 

Lenke til kommentar
Curuion skrev (1 time siden):

Spilt Dragon Age Origins 3 ganger, er et av mine største favoritt single player spill. Var ikke så lenge sida jeg spilte det igjen, men nesten lyst på ny runde. 

Har stoppet halvveis i DA2 hver gang. Noe vits i å spille DA3? Har lenge tenkt på å bare se story videoer fra DA2 på youtube også begynne på DA3. 

Ble skuffa over gameplay videoer for DA3, ser ut som et single player mmo, masse unødvendig quests og ting man "må" gjøre, men kan hende jeg tar feil? Klarer ikke helt å bare hoppe over ting som er valgfritt i spill, gjør enten alt eller ingenting. 

DA3 er et relativt solid spill om en holder seg til main story å ikke blir distrahert av sidequests som er 90% fetch quests/buissy work uten noen særlig belønning. Spill på litt lavere vanskelighetsgrad og fokuser på main story så tror jeg du kan få en god opplevelse, selv om mye av spillet føles at det er open world fordi open world var det store når spillet var lansert for 9 år siden og verdenen er generelt lite interessant å utforske. Men storyen er svært god, så anbefaler en gjennomspilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Likte Dragon Age Origins veldig godt, det brukte jeg mange timer på og spilte om igjen flere ganger. Men Dragon Age 2 og Inquisition var veldig dårlig i forhold, det orket jeg ikke spille lenger enn et par timer. Er ikke veldig håpefull om det kommer et bra Dragon Age igjen.

Endret av pakjensen
Lenke til kommentar
Curuion skrev (På 5.12.2023 den 9:27 AM):

Spilt Dragon Age Origins 3 ganger, er et av mine største favoritt single player spill. Var ikke så lenge sida jeg spilte det igjen, men nesten lyst på ny runde. 

Har stoppet halvveis i DA2 hver gang. Noe vits i å spille DA3? Har lenge tenkt på å bare se story videoer fra DA2 på youtube også begynne på DA3. 

Ble skuffa over gameplay videoer for DA3, ser ut som et single player mmo, masse unødvendig quests og ting man "må" gjøre, men kan hende jeg tar feil? Klarer ikke helt å bare hoppe over ting som er valgfritt i spill, gjør enten alt eller ingenting. 

Dragon Age Origins var veldig bra og er et av mine favoritter, likte ikke noen av de andre spillene.

Lenke til kommentar

DA: Origins var et godt old-school Bioware spill i samme gate som KOTOR. 

DA 2 var kjipt, ikke bare hadde den veldig kjipt MMO feel på kampene, men det var skikkelig billig gjenbruk av assets. Man så med en gang de samme terreng modulene ble brukt igjen og igjen. Alle huler så like ut. 

DA3 ga jeg opp nesten med en gang.

Lenke til kommentar
Curuion skrev:

Spilt Dragon Age Origins 3 ganger, er et av mine største favoritt single player spill. Var ikke så lenge sida jeg spilte det igjen, men nesten lyst på ny runde. 

Har stoppet halvveis i DA2 hver gang. Noe vits i å spille DA3? Har lenge tenkt på å bare se story videoer fra DA2 på youtube også begynne på DA3. 

Ble skuffa over gameplay videoer for DA3, ser ut som et single player mmo, masse unødvendig quests og ting man "må" gjøre, men kan hende jeg tar feil? Klarer ikke helt å bare hoppe over ting som er valgfritt i spill, gjør enten alt eller ingenting. 

Story er helt grei å få med seg i DA3, men spillet har alt for mye type MMO filler dill dall. Noe av det beste med DA3 var multiplayeren som konsept kunne vært veldig bra, men hadde for mange svakheter. Skulle gjerne sett ett suksessfullt tredje-persons looter type ARPG som dette og rart ingen har skikkelig satset på det. Det kan absolutt bli like bra som isometriske ARPG som POE og Diablo.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...