Gå til innhold

Industri og Næringspartiet vakler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Avatar skrev (9 minutter siden):

Er vel ikkje heilt overraskande at det som strengt tatt er eit protestparti smuldrar opp når det blir tid for å utøve politikk. 

INP har ingen ordentlig politisk plattform utanom å være eit alternativt til å stemme på dei etablerte partia. 

Tydelig at noen fikk «kalde føtter» og trenger nye ullsokker til jul.
Jeg tviler på om dette partiet lever etter neste valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet nesten ingenting om INP. Av å ha sett ham på NRK og det jeg leser fra artikkelen, så ser denne Arnstein Koch-Engebretsen ut for meg å være en som setter sine personlige prinsipper først. Jeg ser ikke noe galt med det.

Og INP medlemmer har kanskje ikke noen interne avtaler om å aldri snakke ned om partiet i offentligheten, som jeg regner med andre større partier har. Det ser jeg heller ikke noe galt med.

Så medlemmer ser ut til at de kan være ærlig om partiet i offentligheten, og partiet har ikke vesentlig kontrol på sine medlemmer. Vanskelig å se at det er noe galt med dette, spesielt fordi dette kanskje også støtter demokratiet.

Tenk deg en AP topp som plutselig sa i all offentlighet "Jeg føler partiet har blitt for X. Dette går imot mine egne prinsipper, derfor melder jeg meg ut." Har det skjedd? Hvor lenge siden? Hvor mange ganger?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...