Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun spurte om jeg kan tisse på henne, normalt ?


Gjest 4b684...3f5

Anbefalte innlegg

Inspector skrev (31 minutter siden):

Du er heldig som har møtt ei dame som er såpass trygg på seg selv at hun tør å ta initiativ og tør å være kinky.

Det er nok av damer uten selvtillit / som er så pripne at helst vil ha lyset av og at du blir fort ferdig…

Beklager, men her må jeg arrestere deg.

Hvis jeg spør deg om jeg kan få pegge deg i rumpa, og du sier nei, så er ikke det på grunn av at du har dårlig selvtillit eller er prippen. Alvorlig talt. Det betyr at du har sunne grenser som medmennesker skal respektere.

Og det blir viktig at jeg påpeker det her, fordi det er setninger slik som den du brukte der som groomer folk til grenseflytting som de egentlig ikke vil. Det er å presse mennesker. Ens seksuelle utrykk utvikles i eget sinn, og trenger ikke hjelp eller press fra andre. La folk tenke selv!

Forøvrig kan du også dra visdom ut ifra det jeg her sier, innen du havner i en situasjon du egentlig ikke vil være i. Være seg samme hvilken side av ligningen du skulle befinne deg på.

Endret av Neffi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 4b684...3f5 skrev (15 timer siden):

Vi hoppa inn i dusjen sammen og hun spurte om jeg kan tisse på hun, er dette en slags kinck? Jeg trodde hun tulla og lo det vekk, så spurte hun igjen og jeg begynte å tisse på henne, også åpna hun munnen og jeg Tisa inni munnen hennes, hun svalg ikke. Men er dette normalt eller ikke? Aldri opplevd det før

Anonymous poster hash: 4b684...3f5

Hvis begge nyter det/er med på det, er det helt normalt.

Lenke til kommentar
Gjest 1e929...d42

Jeg er en "normal mann" som liker "normale kvinner" og "normal" sex. 
Men innimellom treffer jeg på damer som spruter litt både her og der, og akkurat der og da: under akten, er sånt veldig pirrende! Gjør det meg til en avviker? Jeg tenker nei. Er jeg intim med en dame så er det også sexy at hun setter seg på huk i badekaret og tisser.
Hadde en dame kommet bort til meg på gaten og pisset på meg hadde det ikke vært greit. Så det alt handler om kontekst og setting. For når jeg er intim med en dame jeg liker så er alt med den damen deeeeilig. ALT.

Anonymous poster hash: 1e929...d42

Lenke til kommentar
Neffi skrev (19 timer siden):

Beklager, men her må jeg arrestere deg.

Hvis jeg spør deg om jeg kan få pegge deg i rumpa, og du sier nei, så er ikke det på grunn av at du har dårlig selvtillit eller er prippen. Alvorlig talt. Det betyr at du har sunne grenser som medmennesker skal respektere.

Og det blir viktig at jeg påpeker det her, fordi det er setninger slik som den du brukte der som groomer folk til grenseflytting som de egentlig ikke vil. Det er å presse mennesker. Ens seksuelle utrykk utvikles i eget sinn, og trenger ikke hjelp eller press fra andre. La folk tenke selv!

Forøvrig kan du også dra visdom ut ifra det jeg her sier, innen du havner i en situasjon du egentlig ikke vil være i. Være seg samme hvilken side av ligningen du skulle befinne deg på.

Samtykkesex mellom voksne personer forutsetter samtidig at man er moden nok til å sette grenser.
Alle former for sex passer ikke for alle, men hva som er «normal» sex er individuelt.
At man tør å prøve seg utenfor komfortsonen er hovedsaklig et sunnhetstegn som viser trygghet og tillit til partneren.

Altfor mange psykiske utfordringer bunner i skam eller fornektelse/undertrykkelse av egne genetiske drifter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Inspector skrev (21 minutter siden):

Samtykkesex mellom voksne personer forutsetter samtidig at man er moden nok til å sette grenser.
Alle former for sex passer ikke for alle, men hva som er «normal» sex er individuelt.
At man tør å prøve seg utenfor komfortsonen er hovedsaklig et sunnhetstegn som viser trygghet og tillit til partneren.

Altfor mange psykiske utfordringer bunner i skam eller fornektelse/undertrykkelse av egne genetiske drifter.

Da setter du et likhetstegn til at all form for sex har en positiv sammenheng, og det er det ikke. I så fall må man si at pedofili er å vise trygghet og tillit til partner. Det er ikke sånn at man får en annen psykisk intimitet ved å tisse på noen, enn den man får med 'normal' sex. Det er den samme tilliten. På samme måte som at man ikke får noen annen type utløsning ved ulike former for stimuli. Det er nøyaktig de samme mekanismene som spiller inn hver bidige gang. 

Et eller annet sted har noen fått det for seg at hvis man stimulerer seg opp imot en tresko så får man ett annet resultat. At man utvider ett eller annet. Det gjør man ikke. En hjernescanner vil vise aktivitet i de nøyaktig samme nytleses-senterene som ved 'normal' sex. En orgasme eller utløsning, og de fysiske mekanismene som leder opp imot dette er helt pokkers lik.

Vi kan på sett å vis si at sex er sex. Den indre fantasien kan dog gi ulike bilder og 'reiser', men fremdeles, det er ingen likhetstegn imellom det at å tenke på en tresko er bedre enn å tenke på noe annet. Forøvrig er tanken alltid fri og ikke alltid koblet til hva kroppen opplever i alle fall. Det betyr at man kan tenke på tresko og tiss hele dagen og oppnå akkurat den samme utvidelsen utenfor komfortsonen, helt uten å gjennomføre sex med en tresko. 

At man syns sex med tresko er relativt dumt eller urelatert til sex, betyr ikke at man fornekter eller undertrykker noe som helst. Ikke alt av impulser og underbevisste rom som kommer fram eller som man kan ta fram er smarte/sunne eller nyttig på noe som helst vis. Eksempelvis har vi alle sikkert tenkt i sinne at det hadde vært helt fint om vi kunne fått slått til noen som har provosert oss. Det betyr ikke at man skal leve ut den fantasien bare fordi man har tenkt den. Det er samme prinsipp. Det er ikke skam for å slå som stopper en. Det er rendyrket vett og tilpassningsdyktighet, den som Darvin snakket om at vi trenger for å overleve.

Eller for å dra en annen variant: Om du dukker opp på legevakta med en penn i penis, så er du ikke nødvendigvis sexuelt frigjort, du kan faktisk også bare være ganske kort i nepa.

Endret av Neffi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Neffi skrev (4 minutter siden):

Da setter du et likhetstegn til at all form for sex har en positiv sammenheng, og det er det ikke. I så fall må man si at pedofili er å vise trygghet og tillit til partner. Det er ikke sånn at man får en annen psykisk intimitet ved å tisse på noen, enn den man får med 'normal' sex. Det er den samme tilliten. På samme måte som at man ikke får noen annen type utløsning ved ulike former for stimuli. Det er nøyaktig de samme mekanismene som spiller inn hver bidige gang. 

Et eller annet sted har noen fått det for seg at hvis man stimulerer seg opp imot en tresko så får man ett annet resultat. At man utvider ett eller annet. Det gjør man ikke. En hjernescanner vil vise aktivitet i de nøyaktig samme nytleses-senterene som ved 'normal' sex. En orgasme eller utløsning, og de fysiske mekanismene som leder opp imot dette er helt pokkers lik.

Vi kan på sett å vis si at sex er sex. Den indre fantasien kan dog gi ulike bilder og 'reiser', men fremdeles, det er ingen likhetstegn imellom det at å tenke på en tresko er bedre enn å tenke på noe annet. Forøvrig er tanken alltid fri og ikke alltid koblet til hva kroppen opplever i alle fall. Det betyr at man kan tenke på tresko og tiss hele dagen og oppnå akkurat den samme utvidelsen utenfor konfortsonen, helt uten å gjennomføre sex med en tresko. 

At man syns sex med tresko er relativt dumt eller urelatert til sex, er betyr ikke at fornekter eller undertrykker noe som helst. Ikke alt av impulser og underbevisste rom som kommer fram eller som man kan ta fram er smarte/sunne eller nyttig på noe som helst vis. Eksempelvis har vi alle sikkert tenkt i sinne at det hadde vært helt fint om vi kunne fått slått til noen som har provosert oss. Det betyr ikke at man skal leve ut den fantasien bare fordi man har tenkt den. Det er samme prinsipp. Det er ikke skam for å slå som stopper en. Det er rendyrket vett og tilpassningsdyktighet, den som Darvin snakket om at vi trenger for å overleve.

Pedofili kommer ikke inn under begrepet samtykkesex mellom voksne mennesker. Der er det heller ikke gjensidig/likeverdig tillit og respekt.
Sex med en tresko tilhører nok også de marginale og svært ensomme, men det er mange rare fetisjer ute og går.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Inspector skrev (9 minutter siden):

Pedofili kommer ikke inn under begrepet samtykkesex mellom voksne mennesker. Der er det heller ikke gjensidig/likeverdig tillit og respekt.
Sex med en tresko tilhører nok også de marginale og svært ensomme, men det er mange rare fetisjer ute og går.  

Men klarer du å se at utrykket sex og komfortsone ikke handler om 'normal' eller frigjort sex? For det er ingen sammenheng der med mindre du eksempelvis direkte aldri har hatt sex fordi du er redd for sex i seg selv.

Har du 'normal' sex, så får du det til, akkurat slik sex var tenkt biologisk. Slik som at bakterier overfører DNA gjennom hull i cellevegger, og akkurat slik som fisken sprøyter egg etter de er lagt osv. Da er du seksuelt frigjort. Videre lek - er lek. Om du mener det er mer gøy å gjøre det med tiss, så har man en tisse-lek, ikke sex. Sex-lek kanskje. Men der blir det også et filosofisk spørsmål, om ikke ekte er bedre enn lek. Aka, "skal vi leke at vi har sex?" Det er jo mindre intimt enn ekte. Og da kan man videre spørre seg, gjør noen det fordi de er redd for intimitet? Hvordan er dette frigjørende eller sunt?

Endret av Neffi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Neffi skrev (12 minutter siden):

Men klarer du å se at utrykket sex og komfortsone ikke handler om 'normal' eller frigjort sex? For det er ingen sammenheng der med mindre du eksempelvis direkte aldri har hatt sex fordi du er redd for sex i seg selv.

Har du 'normal' sex, så får du det til, akkurat slik sex var tenkt biologisk. Slik som at bakterier overfører DNA gjennom hull i cellevegger, og akkurat slik som fisken sprøyter egg etter de er lagt osv. Da er du seksuelt frigjort. Videre lek - er lek. Om du mener det er mer gøy å gjøre det med tiss, så har man en tisse-lek, ikke sex. Sex-lek kanskje. Men der blir det også et filosofisk spørsmål, om ikke ekte er bedre enn lek. Aka, "skal vi leke at vi har sex?" Det er jo mindre intimt enn ekte. Og da kan man videre spørre seg, gjør noen det fordi de er redd for intimitet? Hvordan er dette frigjørende eller sunt?

Vil ikke god sex alltid være en lett blanding av lek, tillit, gjensidighet, glede og alvor ?
Her er det ikke svart/hvitt men spennende overganger, gråsoner, kåthet og glede ……

Lenke til kommentar
Inspector skrev (16 minutter siden):

Vil ikke god sex alltid være en lett blanding av lek, tillit, gjensidighet, glede og alvor ?
Her er det ikke svart/hvitt men spennende overganger, gråsoner, kåthet og glede ……

Igjen, å stikke en penn i penis kan kanskje av noen kalles en lett blanding av lek, tillit, gjensidighet, glede og alvor, fremdeles kan det også kalles idioti. Denne overgangen er ikke nødvendigvis spennende med gårsoner, kåthet og glede.

Allikevel har vi i dag veldig mange mennesker som tror grenseflytting er det samme som vekst. For å snu på det, psykriatien er idag ganske så overfylt av mennesker som er grenseløse og har mistet begrepet om virkeligheten. Fengslene også. Kan det være en sammenheng der? Mener opp til 40 % av alle innen en ung gruppe som idag er i fengsel er der pga seksualforbrytelser. Kanskje seksuell grensesetting ville vært vel så sunt og frigjørende om det ble trenden!

Overgrep i idretten | Norske fengsler fylles opp av overgrepsdømte. På innsiden får de ofte gjennomgå: - Lette ofre (nettavisen.no)

Seksualforbrytere utgjør nå den nest største gruppen i norske fengsler - smp.no

OG ja, jeg skjønner at vi i disse sakene ikke snakker om gjensidighet, men grenseflytting starter et sted. Gjerne lenge før det går til forbrytelser.

Videre, opp igjennom menneskest historie har vi avdekket store engenskaper og gevinster av eksempelvis sølibat livsstil. Mange mener det kreves for å utvikle disiplin og evne til refleksjon. Brukes også rundt toppidrett i noen grener for å kanalisere fokus og styrke.

Dette er jo den rake motsetningen. Hvis 'frigjort' sex slik du beskriver det er fasiten på hvordan folk skal leve uten å være undertrykket av skam og alsken elendighet, så forstår ikke jeg hvorfor noen praktiserer sølibat for å prestere bedre, både i idrett og rundt personlig utvikling.

Nå sier ikke jeg at vi alle skal gå i sølibat, jeg sier bare at det fins mer enn 1 fasit og at grenseløs sex ikke er utelukkende et gode. Nyanser. Også syns jeg vi ikke skal skambelegge normal sex, slik du gjorde i den første posten din.

 

Endret av Neffi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Neffi skrev (24 minutter siden):

Igjen, å stikke en penn i penis kan kanskje av noen kalles en lett blanding av lek, tillit, gjensidighet, glede og alvor, fremdeles kan det også kalles idioti. Denne overgangen er ikke nødvendigvis spennende med gårsoner, kåthet og glede.

Allikevel har vi i dag veldig mange mennesker som tror grenseflytting er det samme som vekst. For å snu på det, psykriatien er idag ganske så overfylt av mennesker som er grenseløse og har mistet begrepet om virkeligheten. Fengslene også. Kan det være en sammenheng der? Mener opp til 40 % av alle innen en ung gruppe som idag er i fengsel er der pga seksualforbrytelser. Kanskje seksuell grensesetting ville vært vel så sunt og frigjørende om det ble trenden!

Overgrep i idretten | Norske fengsler fylles opp av overgrepsdømte. På innsiden får de ofte gjennomgå: - Lette ofre (nettavisen.no)

Seksualforbrytere utgjør nå den nest største gruppen i norske fengsler - smp.no

OG ja, jeg skjønner at vi i disse sakene ikke snakker om gjensidighet, men grenseflytting starter et sted. Gjerne lenge før det går til forbrytelser.

Videre, opp igjennom menneskest historie har vi avdekket store engenskaper og gevinster av eksempelvis sølibat livsstil. Mange mener det kreves for å utvikle disiplin og evne til refleksjon. Brukes også rundt toppidrett i noen grener for å kanalisere fokus og styrke.

Dette er jo den rake motsetningen. Hvis 'frigjort' sex slik du beskriver det er fasiten på hvordan folk skal leve uten å være undertrykket av skam og alsken elendighet, så forstår ikke jeg hvorfor noen praktiserer sølibat for å prestere bedre, både i idrett og rundt personlig utvikling.

Nå sier ikke jeg at vi alle skal gå i sølibat, jeg sier bare at det fins mer enn 1 fasit og at grenseløs sex ikke er utelukkende et gode. Nyanser. Også syns jeg vi ikke skal skambelegge normal sex, slik du gjorde i den første posten din.

 

Hvor har jeg skambelagt normal sex ???
Sølibat over tid er ikke å anbefale og utslagene av denne typen fornektelse av naturlige drifter er mange. Det ser man feks i den katolske kirken.

Lenke til kommentar
Inspector skrev (25 minutter siden):

Hvor har jeg skambelagt normal sex ???
Sølibat over tid er ikke å anbefale og utslagene av denne typen fornektelse av naturlige drifter er mange. Det ser man feks i den katolske kirken.

Nå drar du igjen slutninger som ikke nødvendigvis har noen klausalitet/korrelasjon.

Å tidvis velge sølibat fordi du vil oppnå noe, er ikke det samme som å bli indoktrinert et religiøst regime, trolig for mange, et sted mange havner i for å slippe sex og samliv med kvinne (de er kanskje homofile, men får ikke leve dette ut i sin kultur). Dette fenomenet kjenner vi fra norsk historie også. Sønner som ble til prester, fordi foreldrene skammet seg over sønnens legning. (Prester trengte ikke gifte seg, en tid fikk de vel faktisk ikke lov til det heller.) Dette er et tilfelle av tvang, akkurat som at det ville vært tvang for de samme å skulle leve med et seksuelt forhold til en kvinne. Eller som det skulle vært for en kvinne som leser ditt første innlegg, uten at hun vil eller syns tissing er kult. 

Frivillig sølibat kan være noe fint som utvider komfortsonen i forhold til å søke etter andre verdier enn å være dratt av den biologiske klokken (som i seg selv er ganske tankeløs og på instingt. Aka, folk har klart å få til sex helt uten seksualundervisning gjennom hele menneskets historie. Alle andre arter på kloden óg).

Her er innlegget hvor du skambelegger normal sex, fordi du setter et likhetstegn til at tissing er sunt og sjenanse 'sykelig':

Inspector skrev (22 timer siden):

Du er heldig som har møtt ei dame som er såpass trygg på seg selv at hun tør å ta initiativ og tør å være kinky.

Det er nok av damer uten selvtillit / som er så pripne at helst vil ha lyset av og at du blir fort ferdig…

Endret av Neffi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 time siden):

 

Her er innlegget hvor du skambelegger normal sex, fordi du setter et likhetstegn til at tissing er sunt og sjenanse 'sykelig':

Når du setter likhetstegn mellom sjenanse/prippen/strenge grensesettinger og sykeligelighet/skam , driver du svart/hvit stråmannsargumentasjon. I mellom disse er det mange nyanser og varianter

Lenke til kommentar
Inspector skrev (18 minutter siden):

Når du setter likhetstegn mellom sjenanse/prippen/strenge grensesettinger og sykeligelighet/skam , driver du svart/hvit stråmannsargumentasjon. I mellom disse er det mange nyanser og varianter

Hvis du ikke klarer å se årsaksammenhenger så hjelper det jo ikke om jeg viser deg de. Så da legger vi ballen død.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Morromann skrev (På 8.11.2023 den 11:09 AM):

Vel, hva det å bli urinert på har med sex å gjøre skjønner ikke jeg, men det er kanskje noe jeg ikke har fått med meg da.

jeg kjente en fyr (homse) som hadde mye rart for seg og (dessverre) pratet litt for mye om slikt. Jeg var ikke interessert å høre men var høflig nok til å la det passere.

Poenget mitt, er at selv etter flere år med tidvis å ha hørt vedkommende, og lagt godviljen til, skjønte jeg aldri hva det var som kan glede folk med "slike" sære tingen.

Konklusjonen min er at hvis man selv ikke er skrudd sammen slik, må man bare innse det fins folk som liker å bli ydmyket, torturert, tisset og bæsjet på, og hva det kan være. Tingen som de fleste overhodet ikke forbinder med sex eller erotikk og langt mindre tenner på.

Det er jo bra likesinnede finner hverandre, men ikke inviter meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...