Gå til innhold

Nå er tiden å fjerne Saltvedt i Nrk som sportskommentar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vi ikke heller legge ned hele sporten?   (Men akkurat dette går vel under advokat-nytt haha...)

Utrolig antall millioner av skattebetalernes penger som brukes på helt uinteressant innhold.

Gi oss heller flere Nytt På Nytt i uka - gleder meg allerede til neste program, dette må jo være konge-materiale 😃

Endret av Rune_says
korrektur
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Rune_says skrev (11 timer siden):

Kan vi ikke heller legge ned hele sporten?   (Men akkurat dette går vel under advokat-nytt haha...)

Utrolig antall millioner av skattebetalernes penger som brukes på helt uinteressant innhold.

Gi oss heller flere Nytt På Nytt i uka - gleder meg allerede til neste program, dette må jo være konge-materiale 😃

De fleste av oss kan si det samme om 99% av NRK sitt innhold, du får dritten din (nytt på nytt, der komikere drar for å dø) og jeg får dritten min, vi kan legge ned alt eller ingenting. 

stamkunde skrev (11 timer siden):

Dette er skandale uttalelsene til nrk ansatt

Han har jo rett, omdømmet hans er antageligvis ødelagt for alltid, og antageligvis er det fortjent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (2 timer siden):

De fleste av oss kan si det samme om 99% av NRK sitt innhold, du får dritten din (nytt på nytt, der komikere drar for å dø) og jeg får dritten min, vi kan legge ned alt eller ingenting. 

Han har jo rett, omdømmet hans er antageligvis ødelagt for alltid, og antageligvis er det fortjent.

Nei, han står og dikter .
At påtalemyndigheten vurderer saken, har han ingen grunnlag for å si.
 

Lenke til kommentar
5 hours ago, sk0yern said:

Nei, han står og dikter .
At påtalemyndigheten vurderer saken, har han ingen grunnlag for å si.
 

«På bakgrunn av de opplysningene som kom fram gjennom media i går, er det naturlig for politiet å undersøke om det er rimelig grunn til å igangsette etterforskning,» opplyser politiinspektør Terese Braut Våge i Sørvest politidistrikt.

'Undersøke om det er rimelig grunn til å igangsette etterforskning' vs. 'vurdere saken', der, altså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
nebrewfoz skrev (1 time siden):

«På bakgrunn av de opplysningene som kom fram gjennom media i går, er det naturlig for politiet å undersøke om det er rimelig grunn til å igangsette etterforskning,» opplyser politiinspektør Terese Braut Våge i Sørvest politidistrikt.

'Undersøke om det er rimelig grunn til å igangsette etterforskning' vs. 'vurdere saken', der, altså.

Her er tidslinjen relevant. Han hadde ikke noe grunnlag for å si det på daværende tidspunkt. 

NRK la seg forøvrig ganske flate i dagsrevyen nå. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det er en særdeles trist historie "ingebrigsten brødrene serverer". Dette er dessverre en særdeles skadelig måte de serverer dette på, og det er ingen tvil om at de mangler talsmann som kan kommunisere for dem. Henrik Ingebrigtsen bør ikke være en talsmann for dem i fremtiden. 

Dette er en historie hvor dem fikk kamera i stua, og skulle være en formidling om deres vei til toppen. 

Nå er historien blitt fordekt og kommet med små dryss, det som var for alle en åpenbar hendelse i familien hvor dem ikke taklet å ha en far som trener. De tenkte de kunne spasere seg til topps, men uten ingebrigtsen som trener så ville de for alltid hatt en anonym tilværelse i Norge, og ville aldri hevdet seg internasjonalt. Nå har ingebrigtsen brødrene rotet seg noe hvor det som var nasjonale helter, så har dem gjort seg selv til personer i Norge ingen har et ønske å se konkurrere mer. 

Det er ingen tvil om at det er misunnelse av ingebrigtsen brødrene at de har fått en konkurrent som blir trent av faren deres. 

Om forbundet var smart å ville slippe Gjert til i stadion så ville dette aldri vært et tema i det offentlige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...