Ballalaika Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden The Very End skrev (1 time siden): Les saken, argumenter for hva som er feil med forskningen som legges til grunn som sammen med dataene man må ha fått tilgang til gir bildet det gir, istedenfor å være en nyttig idiot for propagandaen til den korrupte Netanyahu og rasistene som støtter han (spesielt de her i tråden). Vet ikke om du bør rope så høyt, man har observert hvorfra du henter kilder du legger inn. 3
UglaSukk Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Rhabagatz skrev (4 timer siden): Som det går frem av mitt forrige innlegg, Hamas er kun definert som terrororganisasjon i noen jurisdiksjoner. Lærer en del ut av debatten deres. Takk for det. Jeg skal ikke hive meg inn i debatten, håper jeg. Bare nevne at jeg spurte Chat GPT : Hvor stor prosent av verdens befolkning bor i stater som har definert Hamas som en terrororganisasjon? Svaret : "Oppsummert: Ca. 12–13 % av verdens befolkning bor i land eller enheter som har definert Hamas som en terrororganisasjon. Dette inkluderer USA, EU-land, Storbritannia, Canada, Australia, Japan, New Zealand, Paraguay, Sveits (forslag) og OAS." Rabagatz. Du siterte Wikipedia på at Storbritannia og Australia bare definerer den militære delen av Hamas som terrorgruppe, men ifølge Chat GPT er det utdatert. De har omgjordt det til hele Hamas. Endret 6 timer siden av UglaSukk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå