Gå til innhold

Champions League-tråden 23/24


BIlly Bones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr. President™ skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg ikke på. Godt gjort av dommer å ikke falle for den.

Det gir ingen mening å konstruere en straffe når Saka allerede er forbi og det er nærmest åpent mål. Og det er måte på hvor fort saka kan trekke til seg høyrefoten i den farta, det er en felling og det er straffe. 

Lenke til kommentar

Svak prestasjon og vi fortjente ikke bedre i dag. Helt utrolig hvor tamme vi var, og så ikke ut som vi trodde på det. Vi hadde en gyllen mulighet vi kastet bort i kveld. Redd dette blir vanskelig om en uke. 

Straffen er klar, og merkelig hvor raskt de avgjør at den ikke skal sees på av dommer. Mistenker at hadde den kommet tidligere i kampen kunne det blitt dømt annerledes.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan se ut i reprisen som saka oppsøker keeper med ene beinet, men hvorfor skulle han? Han er jo forbi og ingen andre tar den ballen før saka om han ikke blir tatt. Neuer sin posisjonering for å gjøre noe annet enn å ta saka er helt off. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
Dagner skrev (6 minutter siden):

Kan forstå at det ser ut som Saka oppsøker, men hvorfor skulle han? Er jo forbi keeper MED ball om han ikke faller der

Syns bare det så litt rart ut, men er i grunn enig. Med tanke på hva de blåser for til vanlig så burde nok VAR tatt denne.

Endret av BIlly Bones
Lenke til kommentar

Her er den fra to vinkler. Se bort ifra selve tweeten som åpenbart mener det er straffe:

 

Jeg synes denne er spesiell. Lev deg inn i situasjonen til Saka og hva gjør du annerledes? (første vinkel). Andre vinkel ser mer suspekt ut, men det skjer fortsatt såpass hurtig at det ikke virker konstruert. 

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Har allerede for stor fart til at han kan sette høyrefoten i gresset før kontakt med Neuer, få stoppet opp litt, og vri seg bort fra Neuer som kommer mot han, tror det er derfor det blir seende litt merkelig ut

Endret av Dagner
Lenke til kommentar
Golf'ern skrev (Akkurat nå):

Ser jo ut som Saka oppsøker, om han gjør der eller ikke er usikkert, men da er vel greit VAR ikke griper inn.

Om Saka oppsøker det i så fall en fryktelig dårlig avgjørelse av Saka som egentlig er forbi.

Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (8 minutter siden):

Her er den fra to vinkler. Se bort ifra selve tweeten som åpenbart mener det er straffe:

 

Jeg synes denne er spesiell. Lev deg inn i situasjonen til Saka og hva gjør du annerledes? (første vinkel). Andre vinkel ser mer suspekt ut, men det skjer fortsatt såpass hurtig at det ikke virker konstruert. 

Jeg kan se hvorfor noen vil si det er straffe og VAR ville latt den stå dersom det blir dømt. Men det er den siste delen der hvor Saka hopper litt i retning Neuer med høyrefoten istedenfor å prøve å unngå, det går riktignok fort, men han har tid nok til å trekke den i samme retning som ballen istedenfor andre veien. På den andre siden så legger Neuer igjen beinet sitt også og da er det ikke sikkert at Saka kunne kommet seg forbi ham uten noe som helst kontakt

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Mr. President™ said:

Jeg kan se hvorfor noen vil si det er straffe og VAR ville latt den stå dersom det blir dømt. Men det er den siste delen der hvor Saka hopper litt i retning Neuer med høyrefoten istedenfor å prøve å unngå, det går riktignok fort, men han har tid nok til å trekke den i samme retning som ballen istedenfor andre veien. På den andre siden så legger Neuer igjen beinet sitt også og da er det ikke sikkert at Saka kunne kommet seg forbi ham uten noe som helst kontakt

Helt enig. Det er straffen du vil ha som supporter, men hater at går mot deg. 

Jeg heller mot at det ikke er straffe. 

Fortsatt imponert over VAR-tiden da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...