Gå til innhold

Utvikling av The Elder Scrolls VI er offisielt i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Santiano skrev (8 minutter siden):

Burde vært godt i gang og bare et par år jnna max når det ble annonsert. Stor tabbe å annonsere det når de gjorde.

Jeg tror det var en del press på Bethesda og Zenimax da de annonserte Starfield og TES VI. 

De lanserte The Elder Scrolls Online i 2014 skulle til å lansere Fallout 76 i 2018 og mange gamere ønsket å vite om Bethesda fortsatt jobbet med single player spill. Samtidig ville sannsynligvis utgiveren annonsere SF og TES VI for å drive opp verdien til selskapet.

...men, så klart. Veldig kjipt at det sikkert kommer til å gå 10 år fra annonsering (2018) til lansering (2028).

Forhåpentligvis finner de en måte å raske opp utviklingen av disse spillene uten at det går på bekostning av kvaliteten. Jeg har lyst til å spille Fallout 5 før 2033 for å si det sånn....

Endret av Mr. Pants
Lenke til kommentar
Santiano skrev (3 timer siden):
Santiano skrev (3 timer siden):
Burde vært godt i gang og bare et par år jnna max når det ble annonsert. Stor tabbe å annonsere det når de gjorde.

Hvorfor er det ikke mulig å korrigere det man skriver etter å ha sendt det her? Veldig dumt.

Klikk "Gå til forumtråden", deretter rediger innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Sidekick skrev (19 minutter siden):

De har nok egne team som tar seg av hver av spillene

De har ikke hatt det tidligere. Det eneste unntaket er Fallout New Vegas som ble utviklet av Obsidian.

Morrowind, Oblivion, FO3, Skyrim, FO4 og Starfield ble utviklet av det samme teamet. Det er grunnen til at det er 12 år siden forrige nye nummererte The Elder Scrolls. Hvis de ikke får i gang noen nye teams snart så vil det ta veldig lang tid før Fallout 5 kommer. Kanskje er vi pensjonister alle sammen før Starfield 2 kommer...

Endret av Mr. Pants
Lenke til kommentar
MrL skrev (1 time siden):

Gleder meg til TES6, men synes i grunn Starfield er et mer spennende konsept - heller det før TES6. 

Blir spennende å se kl 18.00 i dag om Bethesda forsatt klarer å levere kvalitet. 

Hva skjer kl 18 i dag? I natt kl 2 leser jeg at man kan spille early access 😕  Lurer på om jeg må kjøpe deluxe, så slipper jeg å ha gamepass ultimate løpende liksom, som jeg egentlig hadde tenkt. Bruker ikke den tjenesten egentlig. 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (10 minutter siden):

Hva skjer kl 18 i dag? I natt kl 2 leser jeg at man kan spille early access 😕  Lurer på om jeg må kjøpe deluxe, så slipper jeg å ha gamepass ultimate løpende liksom, som jeg egentlig hadde tenkt. Bruker ikke den tjenesten egentlig. 

 Reviews embargo oppløses, så da slippes det nok en haug av reviews og vi får en indikasjon på hva spillet leverer🙂

Ja må si det frister selv å kjøpe deluxe for å få tidlig tilgang

Lenke til kommentar
MrL skrev (1 time siden):

 Reviews embargo oppløses, så da slippes det nok en haug av reviews og vi får en indikasjon på hva spillet leverer🙂

Ja må si det frister selv å kjøpe deluxe for å få tidlig tilgang

Ok takker. Jeg venter på reviews utover kvelden og blir det bra så kjøper jeg deluxe. Penger ut vinduet egentlig, men men. Basisutgaven hadde holdt. Men har ventet noen år på dette spillet så hvorfor ikke. Hele early access greia er en kjip måte å melke penger fra oss sauer på, men bæææææh :D

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...