Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kontakte advokatfirma?


Woff

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å finne et advokatfirma som ikke er redd for å ta en sak mot en såkalt gigant (internasjonalt firma) i landet.
Jeg har avdekket en gjennomgående og fortsatt pågående svindel mot norske privat-kunder av dette firmaet, men har ikke økonomi og kunnskap til å ta dette selv. Jeg går ut fra at dette dreier seg om mye penger og derfor kanskje noe som bør friste seriøse firma.
HVOR finner jeg mulige kandidater til å ta denne saken og hvordan bør jeg henvende meg? Noen her på forumet som kan hjelpe? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (1 minutt siden):

Eller har du planer om å selv betale advokatfirmaet for timene de skal jobbe med saken?

Nei, jeg er ikke i stand til å ta dette selv nei. Det er fortsatt endel uoppklart i saken, noe jeg helst vil ha et solid advokat-kontor til å utrede, men Økokrim var en tanke ja! Takker for det tipset.

Lenke til kommentar
On 6/2/2023 at 5:11 PM, Woff said:

Nei, jeg er ikke på jakt etter å tjene penger på saken men heller å få stoppet problemet. 
Politiet har neppe folk som kan vurdere problemene, dette er faktisk et 'hull' som misbrukes for økonomisk vinning.

Er du sikker på at det ikke kun er "clever use of mechanics"?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...