Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips for ensomme menn?


Gjest 3f164...d9b

Anbefalte innlegg

Gjest 3f164...d9b

Misvisende tittel, men so be it.

Har lenge vært litt forundret over en kollega/venn sin måte å "omgås" det motsatte kjønn på.

Han er i tidlig 30 årene. Litt keitete rent sosialt, men klarer fint å småprate. Ikke noe usedvanlig attraktiv heller, vil tro.. Basert på litt "moderne" rankings.. At han stå på en 4-5 på skalaen.

Og lurer egentlig på, er det andre med samme oppfatning her inne? 

Metoden er relativt enkel.. Han drar på Helge cruise på båt. Bruker alle tilbud han kommer over, og betaler sjelden mer enn noen hundre kroner for en tur/retur med oftest danskebåten.  Til tider har han kommet over skikkelig gode tilbud på andre cruise.  I følge han selv er han på båtturer som dette et sted mellom 30-40 ganger i året. Sommersesongen står for de meste av turene.

Men det han rapporterer om der, er at han nesten utelukkende alltid havner i sengs med ei frue, han har gjort dette i 4-5 år nå. Og kan telle på 1 hånd antall ganger han har gått til sengs alene, og selv da mener han at han gjorde en dårlig innsats eller ikke ville selv.

Han har plenty av bildebevis for å si det mildt, og han setter stor tillit til oss kollegaer som han deler dette med, for her er det snakk om overraskende nok, flere som ser ut til å være en fremtidig brud.

Og som han selv sier disse damene forteller han " Dette er min siste mulighet til et "ons" resten av livet"
skal sies at han ikke har en haug av disse under roret, men han må vel nærme seg en 30 stk enten brud eller brudepike. Trekanter har det også blitt.

Og som sagt, han har bildebevis på egentlig det meste, så ingen her betviler han, ei virker han ikke som en som trenger å lyve om det, er som sagt litt keitete sosialt og lever nok i en boble om at det som var kult når man var 18, fortsatt er kult.  
Vi som de mannlige kollegaer og nærmeste "venner" må nok ta skylden også, da vi egentlig bare jatter med og sier ikke noe, mest fordi vi ikke tenker stort over hans bragder etter lunsjen er over. Eller frem til han nevner en ny tur.

Men ja, det later til at damene slipper litt mer "opp" når de er på båtturer som dette?  Kan det være noe psykologisk med tanke på at man er på båt, mulighetene vil jo være begrenset ila kvelden, og er kvinner i nærheten av menn på en eller annen måte-- Så blir vel også de litt desperate mot de siste timene om bord og tenker at dette kan jo være en liten "fling" hvorav man ikke ser vedkommende igjen.

Skal sies at han også sier han bor langt oppi Nord til disse damene.. Så han er bare på "reise" i Oslo..  Følte selv han fikk lettere napp når de antok at de aldri ville møtes igjen. 

Hva er evt dine erfaringer?

Har vel vært på båt 3 ganger ila mitt voksne liv, og de 2 gangene drikke var involvert havnet jeg riktignok i sengs med noen, men ja. Det føltes ikke noe mer unormalt med tanke på at jeg var 22-23 og det var mer eller mindre som en helt vanlig tur på byen.

Anonymous poster hash: 3f164...d9b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generelt virker det som terskelen senkes når man er utenfor sitt vante miljø. Ikke nødvendigvis på båt, det kan være en helt alminnelig sydentur eller storbyferie, eller andre settinger hvor man bringes ut av rutinen. At sjalu ektefeller får fullstendig anfall av at partneren skal reise bort på kurs/konferanse med jobben er ikke helt urimelig mtp at det faktisk skjer en del snusk der. 

Det trenger heller ikke nødvendigvis å være geografisk variasjon. Noen ganger vil samme effekt opptre selv på fast hjemsted hvis noe annet har rystet folk ut av rutinen, feks når de akkurat har begynt i ny jobb/utdanning, eller opplevd noe traumatiserende - eller altså i utdrikningslag, dessverre.

Apropos cruise: Nylig jobbet jeg med en som i sin jobb som offiser på cruise (med fin hvit uniform og gullstriper) opplevde å bli rett og slett grovt fysisk antastet av voksne kvinnelige passasjerer, så heftig at han måtte tilkalle security for å fjerne disse kvinnene. Langt hjemmefra, høy temperatur, høy promille... Litt sårt var det, han var singel og kvinnene pene, men sex med passasjerer er fast track til å få sparken neste gang skipet fortøyer i Miami.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, ITtraktor said:

Noen som vet om de er mindre opptatt av at man har feil farge på disse båtene? 

Der gir de egentlig faen i om du fortsatt har puls, så lenge den er stiv og du er tilgjengelig NÅ. Bare å tre på seg mariusgenseren og sitte der med brunosten, så kommer de. 

hvis du bare er ute etter et ligg, så er det ingen skam i å gå etter en litt eldre kvinne som vil det samme. Da er det gjerne de som gir deg oppmerksomhet først, noe som er et friskt pust når man er vant til de på egen alder. De vet hva en mann trenger, rett og slett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 3f164...d9b skrev (10 timer siden):

Ikke noe usedvanlig attraktiv heller, vil tro..

Det er litt forskjellig hva folk ser på som attraktivt. 

Plenty av bildebevis.. Er han selv med på mange av disse bildene, eller er det bilder som han kunne ha lastet ned fra nettet og presentert som sine egne?

Men når dere har en slik fyr på jobben, er dere nesten nødt til å jatte med ham. Som en annen har skrevet - historiene kan være sanne i og med at mange andre ser på ferieturer som et kjøttmarked. Betviler likevel at det er plass til tre personer i en enkeltseng. I tilfelle bytter de på å ligge i sengen.  

Lenke til kommentar
Gjest 4daab...767

Nepa: Hvem sier det er snakk om enkeltseng?

Har ikke noe erfaring da jeg aldri har vært på slike turer, men inntrykket fra ting jeg her høet rundt er at det er skikkelig kjøttmarked på disse båtene ja, spes at damene litt oppi årene er ekstra gira, som enkelte her nevner.

Anonymous poster hash: 4daab...767

Lenke til kommentar
Gjest 4daab...767 skrev (26 minutter siden):

Hvem sier det er snakk om enkeltseng?

De lugarene som jeg har sett, har vært som kupeene på nattoget. Det vil si smale rom, med enkeltsenger over hverandre på den ene sida. Har ikke reist noe de siste åra, men det er forståelig hvis båtene fortsatt har veldig små lugarer. 

Om de overnatter i Danmark og tar inn på hotell, er det en annen sak. 

Lenke til kommentar
trikola skrev (4 timer siden):

Alt et betalingsspørsmål

Takk for oppdateringen. Men de som tar danskebåten, gjør det stort sett for å få tilgang til billige produkter på Tax-free? Og da tar de båten for å spare. Sist jeg tok båten, klagde "alkoholturistene" over "de dumme kvotene". De ville helst tatt med det dobbelte og kanskje mer. 

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (23 timer siden):

Har reist mye i mitt liv og min erfaring er tilsvarende fra hotell bar. Er en ute etter en ting er det stort sett noen andre som er ute etter det samme i baren.

Really..? Jeg er på reise over en uke per måned i jobb, og det ryktet med hotellbarer har jeg aldri skjønt meg på. Nå verserer jeg stort på sentrale hotell i Oslo, men jeg har stikk motsatt inntrykk av deg. Det er sjeldent "sånn som man ser på film".

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (24 minutter siden):

Really..? Jeg er på reise over en uke per måned i jobb, og det ryktet med hotellbarer har jeg aldri skjønt meg på. Nå verserer jeg stort på sentrale hotell i Oslo, men jeg har stikk motsatt inntrykk av deg. Det er sjeldent "sånn som man ser på film".

Jeg reiser veldig lite i Norge, så ikke særlig erfaring i fra det. Men i utlandet på typiske business hotel er min oppfatning at det er relativt lett. Jeg er ingen looker for å si det slik, men om jeg er giret så løser det seg stort sett. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...