Gå til innhold

Handle Windows-lisens fra Digikeys?


Anbefalte innlegg

8 hours ago, snus89 said:

Jeg måtte bare prøve dette etter og lest bra vurderinger fra dem.

Jeg handlet windows 10 retail nøkkel og office 2021 denne uken hos digikeys.no, dem har 20% tilbud nå. Jeg er ihvertfall super fornøyd med handelen. Vetikke hvor lenge dem har det, men sparte en del!

Takk for tilbakemeldingen!
Jeg tok en titt igjen og ser at de skriver (WIndows Pro 10 retail😞
 

Quote

Vi tilbyr billige priser fordi vi kjøper i bulk til rabattert pris, som gjør at vi etterpå kan tilby billige priser til kundene våre. I tillegg til billige produkter så kan du være sikker på at kodene du kjøper er 100% lovlige, siden de er kjøpt fra offisielle leverandører.

Hvis dette stemmer at det faktisk er 100% lovlig er det jo kjempebra!
Kr. 359,- for en Pro retail lisens. Bare "Home" lisensen koster jo rundt 1500,- såvidt jeg husker hos Microsoft, og "Pro" enda mer.
 

Endret av minimax
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
^fmj skrev (På 23.9.2023 den 5:15 PM):

Jeg kjøpte i sin tid en Windows 7-lisens til noen tikroninger, den har fulgt meg til Windows 10. For artighets skyld fikk jeg nøkkelen sjekket hos Microsoft, de hadde ingen bemerkninger og sa at den var helt grei å bruke.

Etter jeg handlet hos Digikeys, var jeg nysgjerrig selv! Jeg sjekket hos Microsoft, de hadde ingen problemer med disse nøklene. Dette var sjekk av windows 10 og 11, Office 2021 Professional Plus.

Digikeys har COA på sine nøkler

Penger spart ihvertfall 🙂 Nettsiden er legit fra min side, og ikke minst hyggelig kundeservice!

Endret av snus89
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg har vært mye inne og tittet på Digikeys, men veldig skeptisk ettersom det ikke står noe organisasjonsnummer og diverse. Så er veldig skeptisk til og prøve noe nytt der. Prisene er litt sånn at jeg egentlig ikke vet pga de er billigere og pga noen av tjenestene dem leverer som jeg ikke trudde gikk. Så meg personlig ville jeg vært litt skeptisk til Digikeys men 🙄

Lenke til kommentar
Doxybox skrev (15 minutter siden):

Jeg har vært mye inne og tittet på Digikeys, men veldig skeptisk ettersom det ikke står noe organisasjonsnummer og diverse. Så er veldig skeptisk til og prøve noe nytt der. Prisene er litt sånn at jeg egentlig ikke vet pga de er billigere og pga noen av tjenestene dem leverer som jeg ikke trudde gikk. Så meg personlig ville jeg vært litt skeptisk til Digikeys men 🙄

https://livekort.no/no/windows-10-pro-online-retail

Lenke til kommentar
^fmj skrev (7 minutter siden):

Det er vel enda gratis oppgradering fra versjon 7 og opp? Windows 7-lisenser får man vel nærmest gratis?

Consider buying a modern PC if you haven't already. Microsoft has closed one of the loopholes allowing those with older PCs from freely upgrading to Windows 10 and Windows 11. If you own a Windows 7 or Windows 8 PC, you'll need to buy a new license to upgrade to either of Microsoft's most recent operating systems. Sep 28, 2023  (Første jeg fant)

Lenke til kommentar

På videregående for ørten år siden fikk jeg gratis studentlisens av Windows 7 (pro). Det var separat nøkkel for 32bit og 64. Og for engelsk, kinesisk og to språk til. Så totalt 8 nøkler helt uten begrensning på språk eller 32/64bit 🤣 Har fått noen få nøkler til senere som student til Windows 8 pro og 8.1 pro. Alle kunne oppgraderes til Windows 10 og 11 sist jeg sjekka.

Bruker de på min primær pc og sekundær pc i over alle år uten problemer. Har også gitt bort til venner og familie.

Folk må slutte å ta Windows lisenser så høytidelig haha. "Ja men hva hvis...?"

Lenke til kommentar
Dubious skrev (36 minutter siden):

Consider buying a modern PC if you haven't already. Microsoft has closed one of the loopholes allowing those with older PCs from freely upgrading to Windows 10 and Windows 11. If you own a Windows 7 or Windows 8 PC, you'll need to buy a new license to upgrade to either of Microsoft's most recent operating systems. Sep 28, 2023  (Første jeg fant)

Tok de bare syv år å oppdatere serverne, synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...