Gå til innhold

Blizzard har ingen planer om å slippe Diablo IV på Game Pass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OM MS får kjøpt ActBlizz har de ikke noe valg, men OM de ikke gjør det ser jeg poenget. Det viser seg jo at GP IKKE er bra for langtidig salg av spill(Noe Spencer løy om). Noe som kom ut av hele sirkuset (hittil). Tror neppe GTA6 kommer til å være lenge på GP om i det hele tatt, for eksempel. De skal ha like salg som GTA5 har fått (og enda har).

For vente å se, da.

Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (5 timer siden):

Det viser seg jo at GP IKKE er bra for langtidig salg av spill(Noe Spencer løy om). Noe som kom ut av hele sirkuset (hittil).

Dette var ukjent for meg. Har det vært hevdet at gamepass ikke påvirker spillsalg? Har det vært oppgitt noen årsak til hvorfor GP ikke har noen betydning?

For meg blir dette som å hevde at Netflix ikke påvirket DVD-salget.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (5 timer siden):

Det viser seg jo at GP IKKE er bra for langtidig salg av spill(Noe Spencer løy om). Noe som kom ut av hele sirkuset (hittil).

Dette var ukjent for meg. Har det vært hevdet at gamepass ikke påvirker spillsalg? Har det vært oppgitt noen årsak til hvorfor GP ikke har noen betydning?

For meg blir dette som å hevde at Netflix ikke påvirket DVD-salget.

https://www.pcmag.com/news/microsoft-admits-xbox-game-pass-lowers-game-sales Er dette jeg snakker om i tilfellet jeg ikke skrev det tydelig nok. Ja, Spencer løy om dette. Alt dette kom ut av sirkuset angående oppkjøpet av ActBlizz. Dette var jo egentlig ikke noen bombe, da. Andre ting som dukket opp er at Nintendo skal bruke NSO til neste konsoll. Heller ingen bombe. Neste er de skal se på avtalene Sony har med utgivere angående eksklusivitet, og det kan og bli...Artig. Og nei, Netflix er ikke bra for DVD/BR/4K salg akkurat som Spotify ikke hjelper salg av CD'er. LP'en derimot er noe anderledes. Den har kommet tilbake i full fart. Kanskje litt som "collector's edition" =D
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (5 timer siden):

Det viser seg jo at GP IKKE er bra for langtidig salg av spill(Noe Spencer løy om). Noe som kom ut av hele sirkuset (hittil).

Dette var ukjent for meg. Har det vært hevdet at gamepass ikke påvirker spillsalg? Har det vært oppgitt noen årsak til hvorfor GP ikke har noen betydning?

For meg blir dette som å hevde at Netflix ikke påvirket DVD-salget.

I 2018 sa han at game pass førte til flere salg av spill som var på tjenesten. Nå blir det bevist at det ikke stemmer...sjokk
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Chrizzle said:

Jeg har ikke planer om å kjøpe noe mer fra Activi$ion. 🤷‍♂️

Ikke jeg heller desverre. Jeg har lyst til å spille både WoW og Diablo 4 , men holder meg unna til jeg ser en forandring i hvordan dem driver butikken og behandler ansatte. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Null poeng for actiblizz å ha spillet på GP. Det vil jo selge millioner uansett. Kan jo kanskje være lurt etter noen år når spillet nesten er free to play, for å melke penger på battlepass og micro. 

Om MS får kjøpt opp actiblizz kommer det og fremtidige spill på GP  og vi kan jo bare håpe at dette blir tilfellet :) Det vil uansett ta såpass lang tid at D4 ikke er det mest interessante lenger.  

Lenke til kommentar
Dumdomdam skrev (9 timer siden):

I 2018 sa han at game pass førte til flere salg av spill som var på tjenesten. Nå blir det bevist at det ikke stemmer...sjokk

Helt enig i at det ikke er noe sjokk, men det er 5 år siden. Godt mulig det stemte da til en viss grad når han sa det. Men verden beveger seg fremover og jeg er rimelig sikker på at han ikke påsto at dette ville være tilfellet i evig tid 😛 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (16 timer siden):

https://www.pcmag.com/news/microsoft-admits-xbox-game-pass-lowers-game-sales Er dette jeg snakker om i tilfellet jeg ikke skrev det tydelig nok. Ja, Spencer løy om dette. Alt dette kom ut av sirkuset angående oppkjøpet av ActBlizz. Dette var jo egentlig ikke noen bombe, da. Andre ting som dukket opp er at Nintendo skal bruke NSO til neste konsoll. Heller ingen bombe. Neste er de skal se på avtalene Sony har med utgivere angående eksklusivitet, og det kan og bli...Artig. Og nei, Netflix er ikke bra for DVD/BR/4K salg akkurat som Spotify ikke hjelper salg av CD'er. LP'en derimot er noe anderledes. Den har kommet tilbake i full fart. Kanskje litt som "collector's edition" =D

Dumdomdam skrev (10 timer siden):

I 2018 sa han at game pass førte til flere salg av spill som var på tjenesten. Nå blir det bevist at det ikke stemmer...sjokk

Det er jo fullt mulig at det var sant da han sa det. 2018 er noen år siden nå. Synes det er rart å påstå at han løy.

Lenke til kommentar
Honkajonk skrev:
phraze skrev:
Dette er garantert bare et taktisk svar fra MS sin side. Slik at ikke Sony han sutre over dette også.
Dei som sutrer mest, er Gamepass kulten som meiner det er tidenes deal, når i realiteten det er kun ein overprisa abonnement tjeneste.
Du har null peiling på hva du snakker om . For 99kr måneden får man veldig mye spilleglede for pengene . Utseende derimot og brukervennlighet , så suger GP i forhold til feks steam .
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev:

Ingen god butikk å legge det ut for Gamepass, når de kan selge produktet for ~1000 kroner.

Når salg av produkt dabber ut, så vil det komme reduserte priser, og deretter så kan de vurdere å legge det ut på Gamepass. 

Det vil selge godt i mange år . Testet det i går og det virker som den ekte oppfølgeren til D2 .
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Hvis de ikke får til noe bedre enn det som er vist til nå bør de ikke slippe spillet i de hele tatt. Jeg ser ikke hvordan de skal greie å ro i land dette i løpet av litt over 2 måneder. Dette spillet er laget med tanke på at spilleren skal ha lommeboka på gløtt hele veien. Litt av sjarmen med denne sjangeren var at utseendet til karakteren var eksakt det man hadde på av utstyr, ikke hva man kjøper eller får som perks i et battlepass.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...