Gå til innhold

Kretskort og programmering


Anbefalte innlegg

Salvesen. skrev (3 minutter siden):

Det er nettopp det du gjør akkurat nå, jeg er 100% ikke interessert i ett prosjekt med en "idea guy" som ikke kan vise til noe bidrag ei heller hvor mye av selskapet personen kan gi for en prototype. 

 

Her er en tekst du bør lese, og justere forventningene dine: 

 

Om jeg sier at jeg har fått pris på dette for ca 750000kr for beta versjon og er på jakt etter noen som kan bidra mer og er mer involvert i hele prosjektet kan forvente et høyre pris eller mer som eier av aksjer i selskapet vil du kunne si at du er den rette?

du svarer heller ikke om hva du kan, hvem du er og hvilken kompetanse du sitter med. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Josamusa skrev (4 minutter siden):

Om jeg sier at jeg har fått pris på dette for ca 750000kr for beta versjon og er på jakt etter noen som kan bidra mer og er mer involvert i hele prosjektet kan forvente et høyre pris eller mer som eier av aksjer i selskapet vil du kunne si at du er den rette?

du svarer heller ikke om hva du kan, hvem du er og hvilken kompetanse du sitter med. 

Ut i fra det du har delt kunne jeg fint laget både software og hardware til dette prosjektet. Men om du kun tilbyr penger i dette prosjektet så ville jeg forventet høy eierandel i selskapet, men du deler ingen info om det så da er det en enkel no go. 

750 000 tilsvarer vell noen måneder med arbeid, så virker større enn det du deler her. 

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (1 minutt siden):

Ut i fra det du har delt kunne jeg fint laget både software og hardware til dette prosjektet. Men om du kun tilbyr penger i dette prosjektet så ville jeg forventet høy eierandel i selskapet, men du deler ingen info om det så da er det en enkel no go. 

750 000 tilsvarer vell noen måneder med arbeid, så virker større enn det du deler her. 

En del av arbeidet blir gjort av meg selv så det er igjen hva du kan tilby og hva som er din kompetanse. 

Lenke til kommentar

Helt ærlig så trodde jeg at denne siden innholdet noe nyttig og man kan bli Klokere av å diskutere med de som er på denne siden men det ser ut som at folka er heller interessert til å krenke og diskutere om helt andre ting enn det spørsmålet mitt går på

Lenke til kommentar

"Jeg har en ide som går slik. Jeg gjør ditt, jeg trenger noen til å gjøre datt(med disse betingelsene), den oppgaven der krever denne kompetansen(Slik blir betingelsene her), etc?" Ser du forskjellen på dette og hva du selv skriver? Det oser ikke akkurat kvalitet av prosjektet eller å jobbe sammen med deg som person heller, for å være helt ærlig.

Lykke til med planene dine!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...