Gå til innhold

In-ear hodetelefoner, god midtone og bass, litt beskjeden diskant. Max ca 5000kr


Anbefalte innlegg

Eg har fra før 1More in-ear hodetelefoner, som har veldig god lyd eg trives med. Dessverre har disse ledning, og eg begynner å innse at det er et herk etter eg har forlatt ledninger mer og mer. Spesielt på små in-ears der de ofte bare detter på gulvet om eg legger dem på bordet pga ledningen er tung nok.

Ørene mine er ikke så veldig glad i skarp høy diskant, de heller mer mot midtone og bass uten at det overdrives. Eg skal bruke dem til alt egentlig, men er jobben som skal betale for dem. 

  • Støydemping
  • god bass og midtone
  • Ikke skrikende diskant, er litt ømfintlig på dette
  • God responstid så det kan brukes til spill
  • Bør ikke bli glodvarme (usikker på om det er en ting)
  • Et pluss om de ikke er megatunge. Heller mindre batteritid da
  • De skal ikke brukes til jogging eller trening der det humpes mye :)


Har snust litt på Sennheiser true wireless, men ønsker helst råd herfra. Eg er ikke audiofil, har vel litt dårlig hørsel og kan benytte 1more headsettet for anledninger eg ønsker bedre lyd.
 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler Jabra Elite 7 Active, Elite 7 Pro, evt. Elite 5.
Disse har ok støydemping, bra bass og mellomtone og en "avslappet" diskant. Lyd kan tilpasses i Jabra appen.
Bra responstid men ville uansett ikke brukt trådløse iem for gaming.
 

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Sennheiser er bra mtp lyd, men har hørt mye dårlig om software, QC og stabilitet.

Jeg ville heller gått for Samsung eller sony (evt jabra over?), og passet på at man kan bruke EQ på dem, slik at du kan stille ned diskant noe.

Varme er ikke et problem. Størrelse og passform kan være det. 

 

Tror gaming ikke er aktuelt, med mindre du har en egen dongle for proppene. Tror ikke det finnes. Kanskje noe apt-x low latency greier?

 

https://www.aptx.com/product-listing?aptx_type=3&created[min]=2019/09/31&created[max]=2023/12/31&sort_by=created&sort_order=DESC

 

Endret av Axefjord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...