Gå til innhold

Den store abort-tråden!


DimSum

Abort  

35 stemmer

  1. 1. Støtter du abort?

    • Ja
      31
    • Nei
      3
    • Vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

barfoo skrev (1 minutt siden):

Kan du ikkje diskutere, istadenfor å komme med tåpelege einlinjers svar på relativt detaljerte innlegg som grunngir premiss og konklusjoner?

Når man har flere som skal diskutere og komme med fornærmelser så gidder man ikke svare alle med lange innlegg skjønner du vel?

 

Lett for deg å si som bare har en som svarer deg. Jeg må svare flere skjønner du!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DimSum skrev (12 minutter siden):

Du er enten for abort eller ikke for abort. Det finnes ingen mellomvei. Så du er er for abort. Spytt det ut. 

 

Enda et eksempel på unyanserte påstander.

Hvorfor tror du spørreundersøkelsen i første innlegg ser ut som den gjør ?

Kan det være fordi de fleste har forstått forskjellene mellom idealisme og realisme, årsak og konsekvens ?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DimSum skrev (Akkurat nå):

Når man har flere som skal diskutere og komme med fornærmelser så gidder man ikke svare alle med lange innlegg skjønner du vel?

 

Lett for deg å si som bare har en som svarer deg. Jeg må svare flere skjønner du!!

Jeg kom da ikke med noen fornærmelser? Jeg kom med et lengre innlegg om mine synspunkter. Et innlegg du kun gadd å kalle skuffende, uten noe øvrig forsøk på motargumenter eller debatt. Hvorfor skal noen gidde å diskutere med deg når du holder på sånn? Hva er da poenget med tråden i det heletatt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Inspector skrev (Akkurat nå):

Enda et eksempel på unyanserte påstander.

Hvorfor tror du spørreundersøkelsen i første innlegg ser ut som den gjør ?

Kan det være fordi de fleste har forstått forskjellene mellom idealisme og realisme, årsak og konsekvens ?

Jeg visste at det kom tim å være flertall, jeg var egentlig ute etter å se hvor mange som var imot.

 

Det er uvitenhet som er grunnen til at så mange i Norge støtter abort. Hadde de visst bedre så hadde de vært imot. 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, DimSum said:

Når man har flere som skal diskutere og komme med fornærmelser så gidder man ikke svare alle med lange innlegg skjønner du vel?

Kva var fornærmelsen i innlegget du svarte på? At du ikkje svarer på usaklegheiter har eg ikkje kritisert. Det eg kritiserte var at du svarte på eit relativt langt og nyansert innlegg med ei flåsete setning som avviste det. Det får du ikkje god debatt av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Elgen-Hansi skrev (Akkurat nå):

Jeg kom da ikke med noen fornærmelser? Jeg kom med et lengre innlegg om mine synspunkter. Et innlegg du kun gadd å kalle skuffende, uten noe øvrig forsøk på motargumenter eller debatt. Hvorfor skal noen gidde å diskutere med deg når du holder på sånn? Hva er da poenget med tråden i det heletatt?

Tror du jeg kan svare alle i tråden på alt eller? Nei, jeg svarer det jeg kan og har tid til, og når jeg vet at alle svarene jeg kommer med bare blir latterliggjort, ja da gidder jeg forsøke å gi lange svar engang. 

Du har EN å debattere med her, jeg har alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Inspector skrev (1 minutt siden):

Mulig du har flere nick, men du snakker kun for en marginal gruppe som kjemper for en utdatert sak….

Ja, si det til USA du som har gjort abort ulovlig. Der er det mange som er anti abort, så en marginal gruppe er det ikke. Babydrap vil aldri bli en utdatert sak.

Lenke til kommentar
1 minute ago, DimSum said:

Tror du jeg kan svare alle i tråden på alt eller? Nei, jeg svarer det jeg kan og har tid til, og når jeg vet at alle svarene jeg kommer med bare blir latterliggjort, ja da gidder jeg forsøke å gi lange svar engang. 

Uhm, du vel å komme med personangrep mot ein som ikkje latterleggjorde tråden din, og svarte på temaet.

Det er ein person som øydelegg denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
DimSum skrev (Akkurat nå):

Ja, si det til USA du som har gjort abort ulovlig. Der er det mange som er anti abort, så en marginal gruppe er det ikke. Babydrap vil aldri bli en utdatert sak.

Feil igjen.

USA har (dessverre) flyttet abortlovgivningen ned til delstatsnivå. Dessverre fordi dette er av stor prinsippiell viktighet.

Minner bare om at abortloven er nærmere 50 år gammel og lever i beste velgående med stor støtte i befolkningen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
DimSum skrev (4 minutter siden):

Det er uvitenhet som er grunnen til at så mange i Norge støtter abort. Hadde de visst bedre så hadde de vært imot. 

Sier personen som ikke vet hvordan abort foregår engang...

Dimsum:

"rive av armer og bein og knuse hodet på fosteret"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Gaea låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...