Gå til innhold

PS Plus abonnement?


Sharpings

Anbefalte innlegg

Jeg forsøker å kjøpe en Playstation Plus abonnement til min sønn. Har forsøkt på selve PS4 konsollen, på PC og på telefonen, men det funker ikke. Mitt kredittkort som er fullt gyldig og går ut om 2 år blir flagget som "expired". Paypal funker heller ikke da PS store mener at Paypal kontoen min også er "expired". 

Skal det virkelig være så vanskelig? Jeg kjenner at jeg er dritt lei og orker ikke holde på med dette mer. Har holdt på i timesvis og får samme teite "expired" feilmelding uansett hva jeg gjør.

Er det like vanskelig for dere andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som at du prøver å endre et gammelt (expired) kort med et nytt kort (noe som normalt sett ikke er mulig siden norske banker endrer hele kortets 16-siffra kode ved fornying).. Slett kortet, slett alle kort, og legg inn nytt kort på nytt med en PC slik at du er garantert at 3D-Secure multifaktor-autentisering fungerer uten problemer..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har lest om det samme fra mange brukere, både på norsk og engelsk, så det er sikkert Sony som har dårlige systemer. For meg var det uaktuelt med PS Plus, som man må betale for i all evighet for å ha tilgang til spill, men det blir litt annerledes hvis man ønsker online spilling. Synes det er kjipt at både Sony og Microsoft skjuler noe så elementært bak betalingsmurer, men de gjør vel alt mulig for å skvise mer penger ut av folk.

Vet ikke hva som er løsningen, men mener jeg las at folk hadde bedre hell med Paypal, så hvis det er en mulighet kan du prøve det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...