Gå til innhold

Amazon bekrefter: Nå kommer TV-serien basert på God of War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke å bli veldig begeistret. Men så lenge de holder folkene bak Rings of Power så langt unnna som overhodet mulig er det ikke helt utrolig om det kan bli bra. Ser det nevnes at Wheel of time folk er innblandet, har ikke sett denne serien så det sier meg ikke mye. Men basert på reaksjonene her er det vel ikke lovende 😛 

Lenke til kommentar
ChopperRead skrev (7 timer siden):

Det er få som er kapabel til å fysisk spille Kratos. Blir det the rock så skriker jeg.

Jeg hadde akseptert Dave Bautista faktisk.

Utseendemessig så er Big Loz ganske lik den litt eldre versjonen av Kratos. Men han er ikke en skuespiller, så å hoppe rett i en hovedrolle fungerer sikkert dårlig.

hogc.jpg.37dae99025a908e65603688b8552bb1b.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Grimbeorn skrev (På 15.12.2022 den 13.32):
ChopperRead skrev (På 15.12.2022 den 13.08):

Spent om Amazon ødelegger God of war på linje med Tolkien-universet.

Mye mindre kildemateriale og litteratur å ødelegge i God of war, men det er fullt mulig om man er Amazon.

Amazon ødelegger ikke nødvendigvis alt. Peripheral, basert på en roman av William Gibson, ble ganske bra synes jeg.

The Expanse, Terminal list, Reacher etc er eksempler på at de kan lage bra tong, regisørene har mye å si. Å bruke noen uerfarne neper i RoP var en elendig plan.

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (På 15.12.2022 den 23.28):

Du mener bøkene håper jeg? Serien var så dårlig at LOTR serien ble eventyrlig bra i forhold.

Kratos blir nok Tom Holland...........

Nei, hadde aldri hørt om Wheel of Time før det dukker opp som tv serie...

Og LOTR serien er noe av det råeste high-fantasy jeg har sett på tv! Så har nok ganske så annerledes smak en deg 😁

Lenke til kommentar
LarZen skrev (2 timer siden):

Nei, hadde aldri hørt om Wheel of Time før det dukker opp som tv serie...

Og LOTR serien er noe av det råeste high-fantasy jeg har sett på tv! Så har nok ganske så annerledes smak en deg 😁

LOTR serien er bra den så da er vi enige? 

Men når det kommer til The wheel of time så kan jeg anbefale bøkene. Forutsatt at du liker å lese da. En av verdens mest populære fantasyserier.. Mye likheter med Ringenes Herre men det er vel vel sånn med ukjente helter mot det onde.. Veldig detaljert skrevet alt.
Robert Jordan som har skrevet de døde desverre før siste boken ble ferdig. Den har nå blitt til 3 bøker, skrevet av en annen. 
Grunnen til at jeg mislikte serien er vel fordi jeg har leste bøkene, serien er 5% av innholdet i bøkene. Men forstår deg som går inn med åpent sinn uten å ha lest de :) 

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Wheel_of_Time

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...