Gå til innhold

Ny trailer viser frem The Witcher 3-oppussingen på nye konsoller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser bra ut! Men jeg synes The Witcher 3 så veldig bra ut til å begynne med så jeg ser egentlig ikke helt nødvendigheten for dette men klager selvsagt ikke over en oppdatering som støtter raytracing.. Kan være en grunn for å plukke det opp igjen og kanskje endelig få rundet spillet..

Jeg tror nok dette er bra fra CD Project red som har slitet litt etter lanseringen av Cyberpunk. Ryktet deres vil forsette å være skadet som følger av den horrible lanseringen.

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (1 time siden):

Ser bra ut! Men jeg synes The Witcher 3 så veldig bra ut til å begynne med så jeg ser egentlig ikke helt nødvendigheten for dette men klager selvsagt ikke over en oppdatering som støtter raytracing.. Kan være en grunn for å plukke det opp igjen og kanskje endelig få rundet spillet..

Jeg tror nok dette er bra fra CD Project red som har slitet litt etter lanseringen av Cyberpunk. Ryktet deres vil forsette å være skadet som følger av den horrible lanseringen.

Å ja, witcher 3 ser fremdeles bra ut. Men... det ser ikke nytt ut lenger. Det vil det antagelig ikke gjøre med denne oppgraderingen heller, men sier ikke nei takk til ett gratis ansiktsløft :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
GrinderX9 skrev (9 minutter siden):

Å ja, witcher 3 ser fremdeles bra ut. Men... det ser ikke nytt ut lenger. Det vil det antagelig ikke gjøre med denne oppgraderingen heller, men sier ikke nei takk til ett gratis ansiktsløft :)

Nei uten tvil. Alltid koselig med en oppdatering og da spesielt når det er den beste prisen: gratis. 

Hjelper nok på salg til de som enda ikke har det. 

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (På 25.11.2022 den 16.37):

Må vel prøve det igjen,  har runnet det en gang.  Men første 1/3 til første 1/2 går så treigt når man har spilt det før. Syns hele storylinen med the baron er så kjedelig. 

Helt enig begynte nettopp på nytt og har slitt meg gjennom den epoken. Legger det nå på hylla til denne oppdateringen er ute.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn
Gunfreak skrev (På 25.11.2022 den 16.37):

Må vel prøve det igjen,  har runnet det en gang.  Men første 1/3 til første 1/2 går så treigt når man har spilt det før. Syns hele storylinen med the baron er så kjedelig. 

Hmm, er uenig. Synes hele spillet er magisk - helt fra den første scenen med Vesemir, og elsker White Orchard-delen også. Så mye god stemning, historiefortelling og interessante karakterer. Gleder meg til å spille helt fra starten igjen! :)

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

En litt mindre oppgradering enn jeg hadde håpet på. Litt tegneserieaktig polish. Men alt annet i spillet er fantastisk så det blir nok en gjennomspilling med denne "Deluxe Edition" i desember/jula :)

Er det noe CDPR behersker så er det fantasy fra den tidsalderen.

Endret av Theo343 (takk for meg)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...