Gå til innhold

Falle på dassen


cnil

Anbefalte innlegg

Dette minner meg om i fjor... da noen hadde liggi en skikkelig _kabel_ bæsj i det eneste unisex dassen på skolen... en skole med ca 100 elever.

1-omtrent 80% av elever og sikkert lærere og måtte jo bare inn og se på greia (jeg var blant de andre som ikke gikk for å se) og den ble vel prøvd dratt ned ca 50 ganger tenker jeg...

2-ALLE elevene gikk rundt for og prøve og finne ut HVEM som hadde lagt kabelen der...

3-Man fikk omtrent ikke høre om noe annet en denne kabelen de neste 3 dagene på skolen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette minner meg om i fjor... da noen hadde liggi en skikkelig _kabel_ bæsj i det eneste unisex dassen på skolen... en skole med ca 100 elever.

1-omtrent 80% av elever og sikkert lærere og måtte jo bare inn og se på greia (jeg var blant de andre som ikke gikk for å se) og den ble vel prøvd dratt ned ca 50 ganger tenker jeg...

2-ALLE elevene gikk rundt for og prøve og finne ut HVEM som hadde lagt kabelen der...

3-Man fikk omtrent ikke høre om noe annet en denne kabelen de neste 3 dagene på skolen...

Haha... At det er mulig... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg sovna på do en gang :blush:

 

Hadde vert på lan i en 4 dager, og døyna den siste natta. Var ikke noe særligg søvn ellers heller da. Jeg hadde ikke driti i det hele tat mens jeg var der, så når jeg kom hjemm skjente jeg at jeg måtte skite noe sinsykt.

Jeg satte meg på do, enda så ekstremt trøtt jeg var. Er sån vegge ved siden av don, så jeg felt ikke av don, men om jeg hadde falt av så hadde jeg vertfal vokne.

Sov vel 1Time ca. føre jeg hørte noen dundre på døre og lurte på hva jeg dreiv med. Da var jeg lit sån forundra, jeg skjønte ikke hvorfor jeg vokna på don.

Lenke til kommentar

Du bør være forsiktig med slike ting, toalett besøk kan være farlig (spesielt visst du er av den akrobatiske sorten)

Police scenes of crime officer Michael Hudson said that he believed Lisa was using her toilet in a sideways manner due to lack of space, then stood up and slipped backwards, hitting her head or neck on the sink basin.
:wow:

 

Sjå http://vision.york.ac.uk/articles/150/news/47416.shtml

Lenke til kommentar

en gang jeg var på Mc donnalds, så måtte jeg bokstavelig talt gå opp på doringen for å klare å lukke igjen døra... :wow:

 

 

har også en gan om natta, når jeg måtte noe jævlig på do.. klart å tulle meg inn på badet, med døren åpen, og så å stå ca 1 til 1.5 meter til venstre for skåla og pisse i badekaret..

 

plutselig står tanta mi i døra og lurer på hva jeg gjorde, og først da gikk det opp for meg at jeg stod å pissa i bade karet. jeg var jo overbevist om at jeg hadde pissa i dass... :wallbash:

det, det kan man kalle pinlig... :blush:

Lenke til kommentar

En i klassen min stod å tissa, mens han svarte på en melding. og da klarte han underverket å miste telefonen oppi do mens han tisset. så han var pent nødt til å fiske opp mobilen før han kunne trekke ned. merkelig nok var det ingen som ville låne telefonen hans etterpå...

Lenke til kommentar
hehe, husker at jeg tettet dassen på skolen en gang :p Der var ikke dassbørste eller sugekopp, så jeg måtte nedi med armene. . . brukte papir til å plukke opp papir for så å trekke ned. Det var motbydlig. Jeg gjorde det fordi vi hadde klasserom rett ved siden av dassen, og jeg nektet å sitte på skolen og kjenne lukten av bæsj sive inn i klasserommet.

 

 

:laugh:

Lenke til kommentar
Det ekleste er hvis noe ramler i dass mens man står og pisser. Kan ikke skylle ned uten å ta det opp først. F.eks. har jeg mista halve dassrullen et par ganger..

Våt og suggete og full av urin..og så måtte fiske den opp. Uff. Må skaffe sånn dassrullholder snart :p

LOL!! Leste først: "Det ekleste er hvis NOEN ramler i dass mens man står og pisser."

 

Haha, lo meg i hjel... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...