Gå til innhold

Falle på dassen


cnil

Anbefalte innlegg

Hei og godkveld

 

For rundt 5 minutter siden, var jeg på toalettet. Og så? - spør dere. Fordi jeg vill vite om andre har opplevd lignende, og kanskje få trøst..

 

Historien:

 

Etter 3 liter cola på en og en halv time, måtte jeg naturlig nok på do. Faktisk merket jeg at jeg måtte ganske mye på do, så jeg småsprang ned de to etasjene jeg må ned, springer inn på dassen, smeller døra igjen bak meg - og vips - buksa hekter seg i døra, jeg faller med magen rett på dass-skåla og hode i flusheren... Jeg prøver desperat å ta meg for, men ender med hånda halvveis nede i dassen.. Æsj tenker dere? Au tenker jeg... :ermm: *masere blåmerke*

 

Noen lignende erfaringer? Nei? :blush:

Endret av cnil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, har ikke hatt noen sånne bissare opplevelser... hvordan gikk det da, herdt slag i magen kan vel være litt uheldig hvis intensjonen var å få urinen oppi doskålen.

 

blåmerkene kan du lett bli kvitt, jeg gikk på Kung Fu for en stund tilbake og da lærte vi at hvis du "drar" blåmerket mot nærmeste ledd så er det vekke dagen etterpå. Dvs. du plaserer tommelen rett ved siden av blåmerket og trykker hardt ned. så "drar" du blåmerket mot nærmeste ledd mens du forsatt har det samme ganske harde trykket på. dette gjentas en god del ganger. btw. det kan gjøre ganske vondt, men det er verdt det...

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Sorry, men altså, jeg ser det for meg...og det er nesten så jeg legger meg og griner... aldri hørt noen gjøre noe sånt for...ur tha king  :thumbs:

Teller signaturen din nå eller? :)

 

Anyways, jonki, det er jo ganske søppel detta vel?

 

Takk for tippsene med blåmerkene sluffy, og angående hvordan det gikk - jeg fikk alt som skulle oppi dassen der det skulle.. Så ingen våte bukser eller lignende, men kjente det ikke var langt i fra :thumbup:

Endret av cnil
Lenke til kommentar
Hehe har bare hatt opplevelser med badekaret. Trynet rett oppi det flere ganger jeg

Ja, og det er nok vondt. Nå har vi egentlig dusjkabinett, men er litt glatt av og til der. Vanligvis etter jeg har dusja da, så sklir jeg med føttene ut fra dusjen. Først ryggen i veggen og så ræva i gulvet. Auu, ble sittende der ei god stund sist gang, klarte ikke å reise meg. Hadde knekt ryggen om jeg skulle skli andre veien så ryggen kom ut fra dusjen. (dusjen er jo et stykke opp fra gulvet.)

 

Angående toalettet, ser det for meg man ligger litt over doringen og ser ned i skålen. Har nok ikke vært noe uheldig slik da, men klarte å få lokket ned på ryggen, iskaldt, så hoppet bare opp.

Heldigvis ikke noe gris... :p

 

Og lol, verste mareritt er å glemme å låse dodøra. Sitter på dass også kommer en annen inn liksom bakover og låser døra... Haha. Herregud... Ok, han låste ikke døra, men han stengte den jo før han oppdaga meg.

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Det nærmeste jeg kommer er å sette meg rett ned på skåla, uten ramma rundt, for så å tryne i gulvet i en desperat unnamanøver. Det er noe drit å sette seg på ramma. :angry:

Ellers har jeg noen fine arr et vanvittige tryn i badekar som liten, et over øyet og et under haka.

Lenke til kommentar

Tryna oppi badekaret en gang. Skulle på dass og pisse (var bra i farta). Står der og vaier og plutselig så mister jeg balansen og havner sidelengs oppi karet. Merka ingenting (kanskje ikke så rart med tanke på den mengden (m)etanol jeg hadde fått i kroppen :p

Endret av As}{antii
Lenke til kommentar

Haha, godt å få seg en latter på en ellers så trøtt skoledag. Heldigvis har jeg ikke opplevd lignende, men jeg måtte faktisk ta hånden ned i dass en gang (mistet en 20kr nedi der :( ). Stod å vasket hendene i 20 min etterpå.

 

:blush:

EDIT: Ja, det gikk bra med 20-kroningen :w00t:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

hehe, husker at jeg tettet dassen på skolen en gang :p Der var ikke dassbørste eller sugekopp, så jeg måtte nedi med armene. . . brukte papir til å plukke opp papir for så å trekke ned. Det var motbydlig. Jeg gjorde det fordi vi hadde klasserom rett ved siden av dassen, og jeg nektet å sitte på skolen og kjenne lukten av bæsj sive inn i klasserommet.

Lenke til kommentar
hehe, husker at jeg tettet dassen på skolen en gang :p Der var ikke dassbørste eller sugekopp, så jeg måtte nedi med armene. . . brukte papir til å plukke opp papir for så å trekke ned. Det var motbydlig. Jeg gjorde det fordi vi hadde klasserom rett ved siden av dassen, og jeg nektet å sitte på skolen og kjenne lukten av bæsj sive inn i klasserommet.

Haha, den får du en Oscar for! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...