Gå til innhold

Falle på dassen


cnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pycnopodia: jeg synes bare ikek det var så forbanna digg å få det slengt i trynet mens jeg spiste. hadde holdte med f.eks en link..

En link, så gikk du inn på den fordi du var nysgjerrig? :p

 

Tips til neste gang Pycnopodia:

Skriv "Kan virke støtende for kjerringer!"

 

Ikke ta dere nær av "kjerringer" da. Men det bildet var ikke noe "grusomt" for å si det sånn. Har sett verre, som til og med JEG blir kvalm av, da er det skikkelig ekkelt. ;)

Lenke til kommentar
En kompis av meg gikk på dass etter en fuktig natt på byen. Så synes vi han drøyet så lenge, så en annen kompis stakk bort og skrudde av lyset. Tror han sov der inne ganske så lenge...

Sove på dassen ja, fatter ikke hvordan de klarer det. Feit i ræva eller? Siden de ikke faller ned i skåla? :p

Lenke til kommentar

Tips til neste gang Pycnopodia:

Skriv "Kan virke støtende for kjerringer!"

 

Ikke ta dere nær av "kjerringer" da.

Kjerring er egentlig et gammalnorsk ord for en du var veldig kjær i, faktisk så kjær at du ville sette en rind på fingeren til den personen. Så det er litt rart at det er et skjellsord no...

Lenke til kommentar
En kompis av meg gikk på dass etter en fuktig natt på byen. Så synes vi han drøyet så lenge, så en annen kompis stakk bort og skrudde av lyset. Tror han sov der inne ganske så lenge...

Sove på dassen ja, fatter ikke hvordan de klarer det. Feit i ræva eller? Siden de ikke faller ned i skåla? :p

Falle ned i don :wow: Dæven å pinglette du må værra.

 

 

Jeg sovna også på don en gang, men det sa jeg jo før i posten her. (Nå er ikke jeg akuratt tynn da, men man må vel være pingle for å kunne falle ned i don)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...