Gå til innhold

Falle på dassen


cnil

Anbefalte innlegg

Må være digg å stå på sånne plasser hvor man tisser flere i sånn der vasklignende dings. Husker ikke noe navn eller sånt, akkurat nå. Men så leser man liksom en melding mens man tisser og mister mobilen nedi... Og den flyter med tisset bort til sluken... Haha, også står det to andre og pisser samtidig og ser på... :laugh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, godt å få seg en latter på en ellers så trøtt skoledag. Heldigvis har jeg ikke opplevd lignende, men jeg måtte faktisk ta hånden ned i dass en gang (mistet en 20kr nedi der :( ). Stod å vasket hendene i 20 min etterpå.

 

:blush:

EDIT: Ja, det gikk bra med 20-kroningen :w00t:

hm, tror jeg kutter ut uvanen min å suge på penger :scared:

Lenke til kommentar
Haha, godt å få seg en latter på en ellers så trøtt skoledag. Heldigvis har jeg ikke opplevd lignende, men jeg måtte faktisk ta hånden ned i dass en gang (mistet en 20kr nedi der :( ). Stod å vasket hendene i 20 min etterpå.

 

:blush:

EDIT: Ja, det gikk bra med 20-kroningen :w00t:

hm, tror jeg kutter ut uvanen min å suge på penger :scared:

SUGER du på penger?! :wow:

 

Ewwwwww, jeg har problemer med å i det hele tatt berøre meg sjøl etter å ha rørt en mynt/seddel.

Lenke til kommentar
Må være digg å stå på sånne plasser hvor man tisser flere i sånn der vasklignende dings. Husker ikke noe navn eller sånt, akkurat nå.

Pissoar :thumbs:

 

Veit ikke åssen det skrives :yes:

 

Mange historier forresten, men jeg føler at mange her gleder seg på min (andres) bekostning... Herlig, det som var poenget :p

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke at bildet var noe særlig støtende... men noen *host* av kjendt politisk oppfatning *hark* mener at realiteten bør skjermes fra folk flest...

Jeg synes heller ikke det var støtende, sa det bare for å etterligne posten før meg, siden jeg skulle legge meg da. Hadde jeg vært der i virkeligheten hadde det nok vært enda bedre. ;)

Lenke til kommentar

HalTan, Hva er ekkelt med det bildet? Det er bare en hjort som holder på å bli slaktet. Synes du det er ekkelt å sløye fisk også?

Mens vi snakker om ekkelt, du skulle vært med å lukte når onkelen min slakter hjort, han lar dem henge opp ned i låven slik at blodet renner ned til halsen og råtner godt. Så kutter han strupen og litervis med råttent blod fosser ut. DEN lukten er ekkel, jeg blir kvalm bare jeg tenker på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...