Gå til innhold

Airfryer kan være langt mer effektivt enn stekeovn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zeph skrev (3 timer siden):

Kvifor er det så mykje snakk om at ein Airfryer erstattar frityrkoking? Det er vel berre ein liten steikeovn? Utan olja så forsvinn jo heile poenget med å fritere, altså varmebehandle i eit oljebad. Dei fleste steikeomnar kan steike med varmluft, om enn litt andre eigenskapar mtp. temperatur og tid. Om eg skal ha pommes frites så puttar eg ikkje oppkutta potet i ovnen. Då skal det friterast, men helst blir det kjøpt ute sidan det er for tidkrevjande og mykje styr til at eg lagar det heime. Ikkje er eg så stor tilhengar av pommes frites eller frityrsteikt mat uansett, så eg kan nok telje på ei hand kor ofte eg et det ila. eit år.

No er kanskje “fry” vidt nok omgrep til å inkludere varmebehandling utan feitt, men for min del er ingenting fritert om det ikkje badar i olje.

Premisset for Air Fryer synes å være «nesten som frityrstekt, men sunnere». Hvorvidt reklamen er sannferdig vet jeg ikke.

Her er Phillips sin forklaring:

https://www.philips.no/c-e/ho/artikler/matlaging/tips-matlaging/forskjellen-pa-en-airfryer-og-varmluftsovn.html

Lenke til kommentar
9 hours ago, Milhouse85 said:

Jo, jeg får beskjed om å betale 5 euro pr mnd for å få tilgang. 😜
Kanskje fordi jeg er i Tyskland med tysk IP. 

Jeg er i Romania og må ikke betale en dritt.
Den samme artikkelen ligger for øvrig å lese på Dagbladet eller VG (husker ikke helt) å lese  helt gratis

 

Lenke til kommentar

 

4 hours ago, Sidekick said:

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/maarud-tapte-i-retten-har-ikke-lenger-enerett-pa-potetgull/7446359/

Det er noen år siden det ble avgjort i retten etter det jeg kan se

Den rettsaken er sjanseløs.

Quote

MAARUD Potetgull er norges desidert største snacksprodukt, og vi har den eneste fabrikken i verden som kan produsere Potetgull.

Maarud har selvsagt rett. Det kan jeg bekrefte som tidsvitne.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...