Gå til innhold

Ny teaservideo fra neste Mass Effect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Firern er ikke ille hvis man gir det en sjanse. Det gjorde jeg, og kosa meg masse. Det er lineært i starten, så åpner universet seg opp og man kan være "space trucker" så mye man orker.

ME1 har jo også en helt lineær start, virker som folk glemte at de ikke starta i Citadel og ikke kunne gjøre en million sidequests helt fra begynnelsen

Endret av Bytex
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Bytex skrev (16 minutter siden):

Firern er ikke ille hvis man gir det en sjanse. Det gjorde jeg, og kosa meg masse. Det er lineært i starten, så åpner universet seg opp og man kan være "space trucker" så mye man orker.

ME1 har jo også en helt lineær start, virker som folk glemte at de ikke starta i Citadel og ikke kunne gjøre en million sidequests helt fra begynnelsen

Det er firern som lages nå. Det spiller du snakker om heter Mass Effect: Andromeda og var ikke en del av den nummererte serien. :) 

Jeg syntes det var ok, men kom meg aldri gjennom det. Kanskje prøve på ny.

For meg gjør det ikke noe om i hvert fall deler av spillet er lineært, det er ikke alltid det er negativt. Kommer an på spillet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Hvorfor hun tilsynelatende jobber med geth-rasen er uklart"

SPOILER:

Vel, med tanke på lagkamerat Legion og hvordan man kan megle fred mellom Geth og Quarians etter Geth ikke lenger kontrolleres av Reapers i ME3, så er det helt naturlig at Liara snakker med en Geth (:

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Nycon skrev (10 minutter siden):

"Hvorfor hun tilsynelatende jobber med geth-rasen er uklart"

SPOILER:

Vel, med tanke på lagkamerat Legion og hvordan man kan megle fred mellom Geth og Quarians etter Geth ikke lenger kontrolleres av Reapers i ME3, så er det helt naturlig at Liara snakker med en Geth (:

Det var sånn det var, ja. 
Takk. Jeg har endret litt på den delen av artikkelen. :) 

Lenke til kommentar
akelbo skrev:
Nycon skrev (10 minutter siden):

"Hvorfor hun tilsynelatende jobber med geth-rasen er uklart"

SPOILER:

Vel, med tanke på lagkamerat Legion og hvordan man kan megle fred mellom Geth og Quarians etter Geth ikke lenger kontrolleres av Reapers i ME3, så er det helt naturlig at Liara snakker med en Geth (:

Det var sånn det var, ja. 
Takk. Jeg har endret litt på den delen av artikkelen. :) 

Må klart innrømme at jeg måtte søke opp en YouTube video for å friske opp minne der altså :D Men husket hvertfall at jeg avsluttet mitt ME eventyr med fredelige Geth ;P
Lenke til kommentar

Hadde egentlig vært smartere å lage en mass effect spin off før 1 eller før Project Lazarus (hvis man skal spille som liara). Hvordan skal de knytte endingen til ME3 som egentlig hadde 2 forskjellige syn på hvordan det endte (indoctrination theory), går man etter face value så begynner man serien på en plot hole, så man kan ikke forvente at det kommer til å bli bra da.

Lenke til kommentar

1. Hadde sterk historie, minneverdige dialoger, ypperlig musikk og forsåvidt noen fine områder.

2. Smoothere combat, penere grafikk, mer fokus på karakterer, mindre kronglete oppdragsstruktur.

3. Best skytefølelse, noen missions på høyde med 1 og 2, best grafikk men ellers preget av å være rushed dessverre. 

Andromeda hadde mange gode konsepter som delvis fungerte men totalpakka ble veldig uengasjerende i forhold til resten.

4. Kan bli alt fra fantastisk til begredelig, vi får se om de får nok tid og de rette folka involvert. Kan vel si at dersom det blir noe i nærheten av gammel storhet blir det en hyggelig overraskelse.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...