Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Nyheter om nye SARS-CoV-2 virus laget/spleiset i laboratorium.


Anbefalte innlegg

Kom over en nyhet om at omikron har blitt spleiset med en tidligere variant i starten av pandemien i ett laboratorium i Boston. Så skal de ha eksperimentert med viruset på spesielle mus som har blitt genmodifisert til å ha ACE2 reseptorer som mennesker har. 8 av 10 mus døde, men at de har ett generelt syn om at det da er "Nesten like dødelig som Wuhan varianten".

Følte at dette ikke passet i andre tråder siden virus i laboratorium ikke er ute i verden.

Link 1. Link 2

Det skal visst være regler mot å lage ett virus 'verre' enn det allerede er når de driver med forskning, (Gain of function). Gjennom noen av kildene skapes det ett bilde av at folk er unødvendig hysterisk. Det argumenteres foreksempel for at det ikke er like dødelig som 'en tidligere modifisert variant', og at annen tidligere publisert forskning ikke skapte foruroe:

"But several virologists argued on Twitter that the study is not as alarming as it first appears. For one thing, the hybrid virus was less lethal than the early variant modified in the study. They also noted that other researchers have published the results of similar experiments that did not draw similar concerns."

Til sammenligning så ble mus som fikk omikron syk, men ingen døde. For å forklare hvorfor så mange mus døde av dette nye hybridviruset, så er det fordi disse spesielle genmodifiserte musene er ekstra sensitive ovenfor dette viruset og de fikk veldig mye av viruset i nesen. Mye mer enn ett menneske generelt ville fått.

De forteller også på andre måter at dette ikke er mer farlig. Og at ett annet laboratorium i blandt annet Texas har også laget nye hybridvirus:

"And earlier this year, a privately funded team in Texas reported it had created similar COVID-19 chimeras to test vaccines."

De har ikke studert hvor smittsomt det er. Det sies fra andre kilder at det "originale" korona viruset skal ha vært 100% dødelig for musene, i motsetning til 80% for det nye hybridviruset.

Gjerne del mer om nye virus de lager i laboratorium hvis dere finner noe.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ganske alvorlig og helt utrolig at noe såpass livsfarlig får finne sted i et laboratorium. Jeg kan ikke skjønne at slikt i det hele tatt er lov. Det er jo en form for "forskning" som i aller verste fall kan gjøre at man er medskyldig i uaktsomt massemord og bioterror. De ansvarlige for dette bør arresteres og bli dømt til livsvarig fengsel for bioterrorisme. Og med livsvarig mener jeg livsvarig, livet ut uten mulighet til benådning til skrekk og advarsel for alle som faller for fristelsen til å slike farlige og dødelige eksperimenter. Det var ihvertfall bra det ble avslørt. Så hva skjer så? Får de fortsette med dette? Det er ihvertfall bra det blir møtt med kraftig fordømmelse fra vitenskapsfolk over hele verden. Dette er faktisk farligere enn utvikling av atombomber fordi skadepotensialet globalt vil bli mye større om slike virus lekker ut til befolkningen. En atombombe kan ta ut EN by, et slikt virus vet vi nå vil spre seg over hele verden. Forby all slik forskning og la strafferammene tilsvare de samme straffene som tilkjennes de som er funnet skyldig i massemord og krigsforbrytelser. Laboratoriet som har utført dette bør også destrueres av de ansvarlige myndighetene, men grundig selvfølgelig slik at ingen ting lekker ut derfra; jeg har skjønt det slik at alle patogener som utvikles blir ødelagt i klor, nei?

 

Endret av Morromann
Glemte å føye til IKKE i setningen "jeg kan ikke skjønne at slikt i det hele tatt er lov"
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Morromann gjorde meg oppmerksom i en annen tråd på at lignende eksperimenter har foregått ved Imperial College i London.

De skal ha lagd minst 2 forskjellige hybrider:

"One virus, like in the Boston experiment, was the original Wuhan strain given an Omicron spike protein — the tiny structure on the surface of the virus that it uses to infect human cells."

"The second was a Wuhan strain given the spike protein of the Delta variant, which analyses suggested was even deadlier than the original type of Covid."

 

En av grunnene til at slik forskning blir tillat, skal bli beskrevet som å komme mulige nye pandemier i forkjøpet, slik at man eventuelt kan få fortgang i å lage vaksiner til en ny type virus som kan utvikle seg ute i verden. En annen grunn skal være å bedre forstå hvordan virusene påvirker mennesker og hvordan de oppfører seg.

Noen doktorer taler imot at slik forskning skal få foregå, mens universitetet forsvarer sitt arbeid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

denne nettsiden er det en artikkel som fokuserer på diskusjon rundt GOF (Gain of function) forskning. Dets positive og negative sider. Og om det er trygt. GOF forskning kan eksempelvis innebære å gjøre ett virus mer smittsomt, eller mer dødelig.

Det snakkes også om tidligere diskusjoner rundt dette tilbake i tidsrommet 2011 til 2013. Men da rundt andre virus som var mer relevant på den tiden. Og at forskjellige forskningsprogram ble igangsatt rundt GOF også på den tiden. Mange forskere var bekymret for minst ett av disse som kan anses som en avgjørelse tatt i hastverk. En konklusjon før starten av dette var "because the risk exists in nature that an H5N1 virus capable of transmission in mammals may emerge, the benefits of this work outweigh the risks". Altså fordi det er en risiko for at fugleinfluensa kan utvikle og spre seg blandt pattedyr, så veier fordelene av dette arbeidet tyngre enn potensielle risikoer.

Artikkelen påpeker blandt annet at GOF forskning har ikke alltid vært nyttig, og kan inneha ett stort potensiale for misbruk. Derfor trenger vi mer diskusjon rundt denne typen forskning.

Samme artikkel finnes også her.

Endret av Selfuniverse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (23 timer siden):

Morromann gjorde meg oppmerksom i en annen tråd på at lignende eksperimenter har foregått ved Imperial College i London.

De skal ha lagd minst 2 forskjellige hybrider:

"One virus, like in the Boston experiment, was the original Wuhan strain given an Omicron spike protein — the tiny structure on the surface of the virus that it uses to infect human cells."

"The second was a Wuhan strain given the spike protein of the Delta variant, which analyses suggested was even deadlier than the original type of Covid."

 

En av grunnene til at slik forskning blir tillat, skal bli beskrevet som å komme mulige nye pandemier i forkjøpet, slik at man eventuelt kan få fortgang i å lage vaksiner til en ny type virus som kan utvikle seg ute i verden. En annen grunn skal være å bedre forstå hvordan virusene påvirker mennesker og hvordan de oppfører seg.

Noen doktorer taler imot at slik forskning skal få foregå, mens universitetet forsvarer sitt arbeid.

Det er skremmende og uhyrlig lesning og ikke minst hårreisende med tanke på hva vi har vært igjennom. Og ekstra urovekkende og lite sympatisk er når vi leser at en av de ledende forskerne i dette dr. Frankenstein-eksperimentet ved den beryktede institusjonen til den vel så beryktede Dr. Neil Ferguson har deltatt i det ekstremistiske rådgivningsorganet SAGE som har vært pådrivere for så drakoniske og dystopiske coronatiltak mot befolkningen som mulig og, som det har kommet frem, bevisst har tatt i bruk psykologiske manipulasjoner for å skape en mest mulig hysterisk stemning i befolkningen. Også etter at omicron dukket opp var denne flokken desperate etter å pushe gjennom maksimalt med ytterliggående terrortiltak mot egen befolkning, noe Boris Johnson heldigvis var avvisende til. Denne flokken fremstilte vanvittige skremselsmodeller om at tusenvis ville dø daglig av omicron, som viste seg å være slik virus er når de når en endemisk fase, brenner seg gjennom befolkningen men gjør minimalt med skade. Og det burde vi være glade for å gå videre med livet. Men nei da - denne gjengen furtet, og nå ser vi at en av de har deltatt i et forsøk på å skape en superdødelig omicron-variant i et laboratorium. Vel; man skal la tvilen komme mennesker til gode men jeg føler meg ikke betrygget for å si det mildt når jeg kjenner godt til agendaen til disse menneskene. Og urovekkende at det er på Impeial College, institusjonen til beryktede dr. Ferguson som har spådd massedød med viruser gang på gang de siste 20 årene og har tatt feil hver eneste gang. Jeg mener det bør komme et krav til politikere - til folkevalgte å iverksette en omfattende kriminaletterforskning mot hva som foregår her og om nødvendig foreta arrestasjoner og avhør for som sagt er dette den farligste formen for forskning man kan tenke seg, farligere enn å forske på atomvåpen.

Det burde bli et internasjonalt forbud mot en slik form for forskning hvor ingen land slipper unna og hvor man kan straffes i hvilket som helst land som har undertegnet en slik traktat fordi det er en forbrytelse mot menneskeheten og lovens strengeste straff bør være konsekvensen.

Selfuniverse skrev (22 timer siden):

 

Artikkelen påpeker blandt annet at GOF forskning har ikke alltid vært nyttig, og kan inneha ett stort potensiale for misbruk. Derfor trenger vi mer diskusjon rundt denne typen forskning.

Samme artikkel finnes også her.

Ja, potensialet for misbruk er også til stede. Så jeg tenker nok også mitt når jeg ser at fanatikerne og "new normal"-entusiastene fra SAGE har deltatt i dette; når jeg vet de ble ekstremt skuffet da det viste seg hvor mildt omicron var og kampanjen deres kollapset. Men - for å legge til - jeg har ikke skrevet noen konspirasjonsteori her, jeg konkluderer ikke. Men bekymret er jeg. Det gjør meg ikke rolig å vite at det er nettopp Imperial College og SAGE som er involverte her. Det gjør meg alt annet en beroliget. Men det er ihvertfall bra at det har kommet ut og at "aksepterte" medier har tatt tak i dette. Så gjenstår det hva man konkret kan GJØRE med dette.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jordon Trishton Walker er en Pfizer ansatt med en tittel pålydende: "Pfizer director of research and development - Strategic operations and mRNA scientific planning."

Han har nylig sagt på date (link til video), der daten hadde skjult kamera, at -"Ikke fortell dette til noen. Du må love meg at du ikke forteller dette til noen... Du vet at viruset muterer ikke sant? Vel, vi driver å utforsker om vi bare kan mutere viruset selv slik at vi kan lage vaksiner på forhånd. Men når vi gjør det så er det jo en risiko for, som du forstår, at det er ingen som vil at ett farmakologisk firma skal mutere (banneord) viruser." ... "Du må være veldig kontrollert slik at du ikke lager ett virus som går overalt som jeg mistenker er hvordan viruset startet i Wuhan, fordi det gir ingen mening at dette viruset bare dukket opp av intet." ... Han fortsetter på neste date å forklare hvordan det egentlig ikke er <gain of function> forskning (Gjøre virus mer farlig eller effektiv), men at det heller er snakk om "Ledet/regissert evolusjon" (Directed evolution).

Denne personen som er ansatt i Pfizer blir personlig konfrontert med hva han har sagt på disse datene, og han blir dermed hysterisk. Med påfølgende fysiske utvekslinger, og ødeleggelse av eiendeler som tilhører Project Veritas. Han mener at han løy på daten for å imponere den andre, slik som alle menn gjør ifølge ham. Her er konfrontasjonsvideoen:

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (29 minutter siden):

Jordon Trishton Walker er en Pfizer ansatt med en tittel pålydende: "Pfizer director of research and development - Strategic operations and mRNA scientific planning."

Jeg prøvde å Google denne fyren. Med en sånn tittel skulle man tro at det fantes noe om han på internett. En intern profilside hos Pfizer, en profil på LinkedIn, noen forskningsartikler, noen nyhetsartikler... Noe

Men. Alle treffene jeg får opp er relatert til denne påståtte skandalen. 

Ikke veldig troverdig.

Dokumenter gjerne at han faktisk er den han gir seg ut for å være, og at dette ikke er iscenesatt. Inntil da forbeholder jeg meg skeptisk og venter på ordentlig journalistikk. 

Endret av :utakt
  • Liker 9
Lenke til kommentar
26 minutes ago, :utakt said:

Jeg prøvde å Google denne fyren. Med en sånn tittel skulle man tro at det fantes noe om han på internett. En intern profilside hos Pfizer, en profil på LinkedIn, noen forskningsartikler, noen nyhetsartikler... Noe

Men. Alle treffene jeg får opp er relatert til denne påståtte skandalen. 

Ikke veldig troverdig.

Dokumenter gjerne at han faktisk er den han gir seg ut for å være, og at dette ikke er iscenesatt. Inntil da forbeholder jeg meg skeptisk og venter på ordentlig journalistikk. 

Han sier selv at han jobber der i konfrontasjonsvideoen. Men her er andre innspill:

FnXaEzPWIAMk3cY.thumb.jpg.511214988399925cc6aff4ed3a1eb5af.jpg

FnXaEzQWAAEp5XQ.jpg.13cfaf8490ecfbce1dcb85a8ab9e3247.jpgFnXaEzRWQAUj1s_.jpg.8fb0d25ad23d236a4c12e2ecf348b281.jpgFnXaEzRXgAAnhzV.thumb.jpg.9f46b8eeb49d611690a5401e14193148.jpg

 

"bcg basically confirmed his identity. They have an article on covid-19 treatments in which he's listed as a consultant. They link his linkedin account, which mentions he worked at bcg until june 2021 where he started working at pfizer instead. Prior to his work at bcg he appears to have worked in urology, publishing some studies on that.

His tie to pfizer has yet to be confirmed other than his linkedin self-reporting (ie he's saying it on his professional resume) which was verified by bcg. No word on whether he still actually works at pfizer, as a job listing for the same position appears to have been posted just 5 months ago.

His boss as alleged by veritas, shuang wu, has been confirmed to work at pfizer, though mysteriously her twitter account was deleted today, alongside jordon walker's linkedin." (Link)

Endret av Selfuniverse
  • Liker 2
Lenke til kommentar
35 minutes ago, :utakt said:

Jeg prøvde å Google denne fyren. Med en sånn tittel skulle man tro at det fantes noe om han på internett. En intern profilside hos Pfizer, en profil på LinkedIn, noen forskningsartikler, noen nyhetsartikler... Noe

Men. Alle treffene jeg får opp er relatert til denne påståtte skandalen. 

Ikke veldig troverdig.

Dokumenter gjerne at han faktisk er den han gir seg ut for å være, og at dette ikke er iscenesatt. Inntil da forbeholder jeg meg skeptisk og venter på ordentlig journalistikk. 

Her er en side som har tatt for seg dette. Det konkluderes med at det ser ut til at han er 'ekte vare'.

17f8d27e-6aa5-424d-b543-0cf971110272_184

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (40 minutter siden):

Her er en side som har tatt for seg dette. Det konkluderes med at det ser ut til at han er 'ekte vare'.

17f8d27e-6aa5-424d-b543-0cf971110272_184

Nja. Det er mange gode innvendinger i denne kommentaren (fra linken din). 10 punkter, men oppsummert med 

Sitat

10) There is absolutely nothing about this guy before 2019 that says top pharma exec in charge or worldwide operations. Highly, highly suspicious.

https://brianoshea.substack.com/p/who-is-jordon-trishton-walker/comment/12242064

Syns fortsatt dette lukter mest oppspinn. Men, for all del, er det noe i det så kommer det vel mer verifisert informasjon etter hvert. 

Endret av :utakt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Selfuniverse skrev (På 30.1.2023 den 16.41):

Jordon Trishton Walker er en Pfizer ansatt med en tittel pålydende: "Pfizer director of research and development - Strategic operations and mRNA scientific planning."

Han har nylig sagt på date (link til video), der daten hadde skjult kamera, at -"Ikke fortell dette til noen. Du må love meg at du ikke forteller dette til noen... Du vet at viruset muterer ikke sant? Vel, vi driver å utforsker om vi bare kan mutere viruset selv slik at vi kan lage vaksiner på forhånd. Men når vi gjør det så er det jo en risiko for, som du forstår, at det er ingen som vil at ett farmakologisk firma skal mutere (banneord) viruser." ... "Du må være veldig kontrollert slik at du ikke lager ett virus som går overalt som jeg mistenker er hvordan viruset startet i Wuhan, fordi det gir ingen mening at dette viruset bare dukket opp av intet." ... Han fortsetter på neste date å forklare hvordan det egentlig ikke er <gain of function> forskning (Gjøre virus mer farlig eller effektiv), men at det heller er snakk om "Ledet/regissert evolusjon" (Directed evolution).

Denne personen som er ansatt i Pfizer blir personlig konfrontert med hva han har sagt på disse datene, og han blir dermed hysterisk. Med påfølgende fysiske utvekslinger, og ødeleggelse av eiendeler som tilhører Project Veritas. Han mener at han løy på daten for å imponere den andre, slik som alle menn gjør ifølge ham. Her er konfrontasjonsvideoen:

 

 

Dette er mildt sagt....oppsiktsvekkende. Og ganske mistenkelig hvordan han klikker fullstendig og blir fullstendig rabiat og lager en ekstrem scene i en restaurant og skremmer livet av personalet når han angivelig blir outet. Jeg mener; hadde han bare sagt som en(i mine øyne grotesk)fleip om at de med vilje manipulerer viruser så har jeg vanskelig for å tro at noen ville opptredt så hinsides irrasjonelt som det som vises her. Det er jo nøyaktig slik mange oppfører seg når de blir avslørt og "tatt med buksene nede". Det jeg ser er klassiske psykologiske reaksjoner på noen som får sin verden veltet om i løpet av noen minutter, med utagerende aggresivitet og skriking og trusler om politiet selv om det er han som som oppfører seg truende ovenfor både gjester og personale på en restaurant og nekter å forlate stedet. Jeg vil anta at personalet i bakgrunnen selv ringte politiet for å bli kvitt ham.

Og nå vil noen si at PV er et "høyreekstremt nettsted". Kanskje det, men hva så dersom det er sant at Pfeizer er involvert i slik virksomhet? Gjør det saken bedre? Er det unnskyldt fordi det er feil folk som avslører det? Reaksjonene til denne forskeren forteller mer enn 1000 ord. Hadde noen sagt på fleip at de drev med slikt kunne det raskt debunkes.  Jeg synes oppførselen virker GANSKE så avslørende og burde være grunn nok til etterforskning og politiavhør.

La meg legge til at jeg ikke konkluderer med noe som helst; bare at jeg ser det jeg ser. Jeg hører det jeg hører. Slik oppførsel er typisk for noen som i løpet av et sekund føler hele sin karriere truet og går i den mest aggresive forsvarposisjon som kan tenkes. Jeg mener; han stopper biler ute på veien og oppfører seg fullstendig sinnsykt. Jeg mener....hva kan man si? Tankevekkende.

 

:utakt skrev (På 30.1.2023 den 17.11):

Jeg prøvde å Google denne fyren. Med en sånn tittel skulle man tro at det fantes noe om han på internett. En intern profilside hos Pfizer, en profil på LinkedIn, noen forskningsartikler, noen nyhetsartikler... Noe

Men. Alle treffene jeg får opp er relatert til denne påståtte skandalen. 

Ikke veldig troverdig.

Dokumenter gjerne at han faktisk er den han gir seg ut for å være, og at dette ikke er iscenesatt. Inntil da forbeholder jeg meg skeptisk og venter på ordentlig journalistikk. 

Du tror det kan være skuespill? Ja,kanskje. Det er den eneste andre forklaringen til at noen tilsynelatende kan oppføre seg såpass rabiat og utagerende på et offentlig sted over det man mente var "en spøk". Men da synes jeg han har et god skuespillertalent faktisk.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Morromann skrev (29 minutter siden):

Og nå vil noen si at PV er et "høyreekstremt nettsted". Kanskje det, men hva så dersom det er sant at Pfeizer er involvert i slik virksomhet? Gjør det saken bedre? Er det unnskyldt fordi det er feil folk som avslører det? Reaksjonene til denne forskeren forteller mer enn 1000 ord. Hadde noen sagt på fleip at de drev med slikt kunne det raskt debunkes.  Jeg synes oppførselen virker GANSKE så avslørende og burde være grunn nok til etterforskning og politiavhør.

PV er høyreradikale aktivister som manipulerer videoer og sprer misinformasjon -- ikke nyheter.

https://www.forbes.com/sites/brucelee/2023/01/28/no-project-veritas-video-doesnt-prove-pfizer-is-mutating-covid-19-who-is-jordon-trishton-walker/


Så, ja, de er mindre enn troverdige, de er upålitelige -- og de har bokstavelig talt brukt skuespillere før, som da de leide en nedlagt bokbutikk for å gjøre et falskt intervju med en som spilte antifascist.

Følgelig så er det ekstremt mange lag man må pakke ut:
Er personen engang virkelig ansatt av Pfizer? er første steg, og man kan ikke tro Project Veritas.

Er utsagnene resultatet av intervjuspørsmål som er klippet og limt for å fremme en agenda med svarene? Det er hva Project Veritas gjør, så man trenger en helt uklippet video, og selv da må man sjekke om det er forsøk på manipulasjon med lydsporet -- fordi Project Veritas.

Det er derfor man ikke går til dem for nyheter, akkurat som at du ikke går til det medisinske bioavfallsdunken til sykehuset for middag:
Å ha misinformasjonskilder i nyhetene sine er verre enn å ikke lese nyheter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (På 30.1.2023 den 17.31):

Han sier selv at han jobber der i konfrontasjonsvideoen. Men her er andre innspill:

FnXaEzPWIAMk3cY.thumb.jpg.511214988399925cc6aff4ed3a1eb5af.jpg

FnXaEzQWAAEp5XQ.jpg.13cfaf8490ecfbce1dcb85a8ab9e3247.jpgFnXaEzRWQAUj1s_.jpg.8fb0d25ad23d236a4c12e2ecf348b281.jpgFnXaEzRXgAAnhzV.thumb.jpg.9f46b8eeb49d611690a5401e14193148.jpg

 

"bcg basically confirmed his identity. They have an article on covid-19 treatments in which he's listed as a consultant. They link his linkedin account, which mentions he worked at bcg until june 2021 where he started working at pfizer instead. Prior to his work at bcg he appears to have worked in urology, publishing some studies on that.

His tie to pfizer has yet to be confirmed other than his linkedin self-reporting (ie he's saying it on his professional resume) which was verified by bcg. No word on whether he still actually works at pfizer, as a job listing for the same position appears to have been posted just 5 months ago.

His boss as alleged by veritas, shuang wu, has been confirmed to work at pfizer, though mysteriously her twitter account was deleted today, alongside jordon walker's linkedin." (Link)

Hmmm....når jeg ser videoen på nytt så kan den virke en smule overspilt så man skal ikke se helt bort i fra at det kan være "staged". Tatt i betraktning at Project Veritas er en kilde man skal ta med noen never salt, noe som forøvrig også er sant for praktisk talt alle korporasjonsmedier i USA. Grunnen til at mange amerikanere tror på konspirasjonsteorier i langt større grad enn i Norge er fordi de større mediene ihvertfall siden 1990-tallet har blitt systematisk uærlige og drevet av profitt snarere enn rederlig og gravende journalistikk. Det gjelder dem alle; CNN, Faux News, CNBC og hva de nå enn heter. Men igjen; det betyr ikke at man skal ta alt såkalt alternative medier presenterer for god fisk heller, for det er helt klart oportunister der ute som også vet å utnytte amerikanernes høyt legitime skepsis til media etter tiår med løgner og fordummelse. Og PV har blitt knepet i å bruke skuespillere tidligere. Det er fullt mulig å lage falske Linkedin-profiler og man skal ikke se heeelt bort i fra at PV kan ha gjort nettopp det her. Jeg mener; selv om man er skeptisk til coronavaksinene og en rekke narrativer; noe det i aller høyeste grad er god grunn til, betyr det ikke at de som prøver å fremstille seg som "gravere" kan forlede folk for egen vinning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
3 hours ago, Morromann said:

Hmmm....når jeg ser videoen på nytt så kan den virke en smule overspilt så man skal ikke se helt bort i fra at det kan være "staged".

Når han sitter der ved bordet, og de kommer inn for å konfrontere, så er han, (eller spiller), at han er i sjokk. Personligheten hans i konfrontasjonen stemmer bra med hvordan han viser åpne følelser, veiver med armene og lignende på skjult kamera i datene. Han gjør også sine egne stunts hvis dette er stage'a. Noen av de tingene som skjer kan faktisk være litt livsfarlig.

De måtte kanskje også fått med betjeningen i restauranten, på at de ikke gjør noe uventet mens de skulle dramatisere det hele.

Jeg er god til å se når noe ikke føles ekte. Finnes mye stage'a svineri på youtube, gold digger videoer og annet som mange seere faller for, og sanker inn mye views. Men selv ikke de tørr å drive med slike stunts som man ser i denne PV videoen.

Hvis han er en skuespiller, så vil jeg gjerne ha ham i masse filmer! For han får meg ikke til å tro at han jobber som skuespiller i det hele tatt. Han ble jo skrubbet vekk fra internet etterpå også. En del 'damage control' som mange har merket seg. Hvis han da virkelig er en skuespiller, så sliter jeg litt med å skjønne hvordan han tenker han skal få jobb i fremtiden hvis han hadde sagt seg enig i å bli uthengt ovenfor hele den vestlige verden på denne måten.

Og finnes det en tidligere karriere fra en så god skuespiller som gjør sine egne stunts? Hvilke produksjoner har han vært i?

Men for all del, jeg er også åpen for alle vinklinger og muligheter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
:utakt skrev (På 30.1.2023 den 18.30):

Nja. Det er mange gode innvendinger i denne kommentaren (fra linken din). 10 punkter, men oppsummert med 

https://brianoshea.substack.com/p/who-is-jordon-trishton-walker/comment/12242064

Syns fortsatt dette lukter mest oppspinn. Men, for all del, er det noe i det så kommer det vel mer verifisert informasjon etter hvert. 

I og med at de mer "alternative" mediekanalene ikke har plukket opp dette i større grad; dette er nå noen måneder siden kan det tyde på at dette er en nothingburger egentlig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Woff skrev (På 30.1.2023 den 20.08):

Så ikke noe link til denne her? Greit nok at 'noen' mener John Campbell er GAL, men dette er ikke noe han finner på, her er alt referert til linkede dokumenter..
SKREMMENDE!

 

Det er jo ikke godt å si; nå er det mai og det har ikke vært så mye mer rundt denne pressemeldingen selv ikke i den mer kritiske delen av media. Men uansett; det er en kjensgjerning av Pfeizer er et selskap med enorme svin på skogen og har et stort ansvar i opioid-krigen som har ødelagt hele samfunn i USA og forårsaket over 800 000 overdosedødsfall. Slike selskaper drives av profitt, ikke av nestekjærlighet og altruisme.

https://en.wikipedia.org/wiki/Opioid_epidemic_in_the_United_States

https://www.washingtonpost.com/national/health-science/pfizer-agrees-to-truth-in-opioid-marketing/2016/07/05/784223cc-42c6-11e6-88d0-6adee48be8bc_story.html

https://www.reuters.com/article/us-purdue-pharma-settlement-history-fact-idUSKCN1VW2KL

https://abcnews.go.com/Business/pfizer-fined-23-billion-illegal-marketing-off-label/story?id=8477617

 

Jeg er overbevist om at såpass mange amerikanere er skeptiske til coronavaksinen ikke utelukkende skyldes den relativt nye "kulturkrigen" som begynte i 2016("for eller mot Trump") men rett og slett at det er de samme kyniske selskapene som pushet dødelige opioider på millioner av amerikanere som har stått i spissen for covid-vaksiner. Kanskje ikke så lett å forstå for en nordmann men hadde man levd opp i det og sett hva det har gjort med flere lokalsamfunn hadde man kanskje forstått det bedre.

Spørsmålet er jo om store selskaper som Pfeizer har blitt mer etiske med årene; ja det er jo et godt spørsmål.

 

Selfuniverse skrev (På 22.4.2023 den 11.28):

Når han sitter der ved bordet, og de kommer inn for å konfrontere, så er han, (eller spiller), at han er i sjokk. Personligheten hans i konfrontasjonen stemmer bra med hvordan han viser åpne følelser, veiver med armene og lignende på skjult kamera i datene. Han gjør også sine egne stunts hvis dette er stage'a. Noen av de tingene som skjer kan faktisk være litt livsfarlig.

De måtte kanskje også fått med betjeningen i restauranten, på at de ikke gjør noe uventet mens de skulle dramatisere det hele.

Jeg er god til å se når noe ikke føles ekte. Finnes mye stage'a svineri på youtube, gold digger videoer og annet som mange seere faller for, og sanker inn mye views. Men selv ikke de tørr å drive med slike stunts som man ser i denne PV videoen.

Hvis han er en skuespiller, så vil jeg gjerne ha ham i masse filmer! For han får meg ikke til å tro at han jobber som skuespiller i det hele tatt. Han ble jo skrubbet vekk fra internet etterpå også. En del 'damage control' som mange har merket seg. Hvis han da virkelig er en skuespiller, så sliter jeg litt med å skjønne hvordan han tenker han skal få jobb i fremtiden hvis han hadde sagt seg enig i å bli uthengt ovenfor hele den vestlige verden på denne måten.

Og finnes det en tidligere karriere fra en så god skuespiller som gjør sine egne stunts? Hvilke produksjoner har han vært i?

Men for all del, jeg er også åpen for alle vinklinger og muligheter.

Jeg også, men at vi nå 4 måneder senere ikke har hørt noe særlig mer om dette var det kanskje ikke så mye i det likevel; jeg vet ikke.

Endret av Morromann
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2024/01/18/195975796/kinesisk-laboratorium-eksperimenterer-med-covid-19-variant-100-prosent-dodelighet

Jeg har sagt det før og sier det igjen: gain-of-function-forskning er en dr.Mengele-type ondskap som er farligere enn forskning på atomvåpen og burde straffes på nivå med folkemord. Det tjener ikke noe godt og uansett om man mener at forskningen kan gjøre at man "lærer verdifulle ting" er risikoen så atskillig mye grusommere enn eventuelle "fordeler" at dette bør totalølforbys og at alle som innvolverer seg i slik burde tiltales for forsøk på folkemord og tilbringe resten av livet i fengsel med nøkkelen kastet.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
aklla skrev (Akkurat nå):

100% dødlig virus er faktisk ikke så ille som det høres ut som.
Døde folk sprer virus dårlig, spredningen blir veldig liten.

Om man kan forske frem 100% dødelighet, men en god uke inkubasjonstid og at man er smittsom i den perioden, da har du manuset til en film uten happy ending.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...