Gå til innhold

Tips til arbeidssko som varer?


Anbefalte innlegg

Hei,

Jobber som en potet på møbelbutikk. Gjør alt mulig fra utkjøring, lager og salg og service. Blir mange skritt om dagen. Ofte med noe i hendene også.

Har gjennom årene brukt hoka clifton sko. Men er så møkk lei disse da de føles punktert etter 3-4 mnd og jeg merker tydelig forskjell i kvalitet fra siden de første modellene kom.

Er en passe tung mann (83kg).

Noen som har tips til gode sko? Bør være luftige

Endret av Labelle
Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til Tips til arbeidssko som varer?
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Disse er bra, god demping og passelig luftige, samt en genial løsning for å åpne og lukke snørebandene, man bare vrir på ett hjul.

Tidligere har jeg byttet ut Sievi sin demping med andre såler, men det har jeg ikke hatt behov for her 🙂

 

https://www.staypro.no/verneutstyr/arbeidssko/vernesko/sievi-air-racer-r3-roller-s3-vernesko-aluminiumstahette-spikertrampbeskyttelse-39-3079797

Lenke til kommentar

Vernesko er sjeldent behagelig å gå med over tid, og siden du jobber på lager så regner jeg med at det er det du skal ha.

Jeg kjøpt sko fra Jula til 250 kroner, og sleit de ut fordi jeg syntes de var behagelige å bruke, men de ble stort sett brukt ute på mykt underlag.  Ble fort sliten når de ble brukt på hardt underlag, så der byttet jeg til dyrere sko.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (3 timer siden):

Vernesko er sjeldent behagelig å gå med over tid, og siden du jobber på lager så regner jeg med at det er det du skal ha.

Jeg kjøpt sko fra Jula til 250 kroner, og sleit de ut fordi jeg syntes de var behagelige å bruke, men de ble stort sett brukt ute på mykt underlag.  Ble fort sliten når de ble brukt på hardt underlag, så der byttet jeg til dyrere sko.