Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dal værstasjon har i det minste en funksjon. Noe som ikke kan sies om alle de grusomme "Her er venene mine!!111"-sidene med 20 forskjellige JAVA-script med dansende dverger og fyrverkeri og masse dritt som henger seg på muspekern.

Og selvsagt ei ASCII-klokke som svever rundt på skjermen i tillegg. Og en irriterende MIDI-låt som ikke kan skrus av.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Dal værstasjon har i det minste en funksjon. Noe som ikke kan sies om alle de grusomme "Her er venene mine!!111"-sidene med 20 forskjellige JAVA-script med dansende dverger og fyrverkeri og masse dritt som henger seg på muspekern.

Og selvsagt ei ASCII-klokke som svever rundt på skjermen i tillegg. Og en irriterende MIDI-låt som ikke kan skrus av.

oki... du har et poeng :thumbup:

Lenke til kommentar
Får jeg legge til noe?
TING EG LIKAR:

damar med svære Daiar hehe (når damen ser Dette blir hon sur lol......)

FEST

DRIKKE (helst SPRIT lol hehe)

BEIBZ

å Snakke på mIRCEN (eg e på #BERGEN #FANA å #NORGE lol eg kallar meg HABBEN)

BEIBZ hehe

jentar så e lett på Trådn hehehehe lol

å og FESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D E D SOM E MENIGEN ME LIVE!!!!! Å HA DE FETT!

at Damen snart finnar ut at eg knullar andre damar............................

 

:!: måtte bare

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket var faktisk svært bra. Jeg likte den siden. Greit satt opp, intuitiv og informativ. Men etter å ha kikket litt på den fant jeg ut at det var litt for mange valg der. Ørten knapper for omregning mellom forskjellige skalaer. Celsius vs. Farenhight osv. Alle disse knappene kunne vært samlet i en knapp "norske enheter". Hvis man trykker på den knappen kan man alltids endre knappen til "engelske enheter".

Lenke til kommentar
**borte**

 

Tenk at noen misbruker JavaScript til å lage så forferdelige effekter...  :(

Hvordan i satans land fant du den sida?* er den jeg vil knuse trynet på mest i hele denne verden.. Tina? Venn? Hvor gammal er den sida? Tina under "venner" er dama mi og er så vidt jeg vet ABSOLUTT ikke venn med * per dags dato.. I TILLEGG har kusina mi vært sammen med kødden.. BRENN!!

Lenke til kommentar
**bojte**

 

Tenk at noen misbruker JavaScript til å lage så forferdelige effekter...  :(

Hvordan i satans land fant du den sida? * er den jeg vil knuse trynet på mest i hele denne verden.. Tina? Venn? Hvor gammal er den sida? Tina under "venner" er dama mi og er så vidt jeg vet ABSOLUTT ikke venn med * per dags dato.. I TILLEGG har kusina mi vært sammen med kødden.. BRENN!!

The drama!

Lenke til kommentar

Du skulle bare visst.. =S Nesten alle her jeg bor hater Daniel Bela.. Tror han har sjangs på alle stakkars.. Har så vilt problemer med å holde meg seriøs.. Spesielt når han setter seg på samme bord som oss på bilbioteket og IKKE tar hintet om å smyge til gokk.. Grrrr... Litt off-topic detta da men! :p Kan bare si at dama mi sin freewebs-side er 10 ganger værre.. =S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...