Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig forsøk på å tegne et hjerte i mangel av et skikkelig tegnet hjertesymbol. (Jeg er glad den tiden med smiley'er bestående av bokstaver og symboler snart er over. Skikkelige småtegninger er jo i ferd med å ta over både på nettet og på mobiler.)

 

I have to turn my head to the right to see <3 as a heart, and then, still, it looks demented while i have a neckache
Endret av Simen1
Lenke til kommentar
TING EG LIKAR:

damar med svære Daiar hehe (når damen ser Dette blir hon sur lol......)

FEST

DRIKKE (helst SPRIT lol hehe)

BEIBZ

å Snakke på mIRCEN (eg e på #BERGEN #FANA å #NORGE lol eg kallar meg HABBEN)

 

Trodde slike krem-idioter bare var myte.

 

megogdamen.jpg

 

Ikke for å henge ut en idiot.. eller jo.

Møter jeg han på gata en eller annen gang, skal jeg gi han juling. alle som snakker sann om damer fortjener å få testiklene skåret av.

 

men det er jo bare min mening :yes:

Lenke til kommentar
Band og artister: Nirvana, H-I-M, 3 doors down, green day,SR-71, ACDC, Guns'N'Roses, dimmu borgir, turboneger, Cky, The White stripes, Foo fighters og mange mange MANGE flere !

 

Okei.. Dimmu OG Green day... Akkurat, og jeg liker Cradle Of Filth og Heidi Hauge!!!

Lenke til kommentar
Band og artister: Nirvana, H-I-M, 3 doors down, green day,SR-71, ACDC, Guns'N'Roses, dimmu borgir, turboneger, Cky, The White stripes, Foo fighters og mange mange MANGE flere !

 

Okei.. Dimmu OG Green day... Akkurat, og jeg liker Cradle Of Filth og Heidi Hauge!!!

så man kan faktisk ikke like to forskjellige ting? du som kanskje er litt enspora da!

Lenke til kommentar
så man kan faktisk ikke like to forskjellige ting? du som kanskje er litt enspora da!

Det spørs vel hvor forskjellige de er. Det er som å like britney spears OG Bach. Det går bare ikke sammen. Du har lov til å høre på det, men det sier noe om...deg (visket ut det jeg egentlig skrev ;) )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...