Dagner 999 Report post Posted October 1, 2022 Sexylubb1 skrev (3 minutter siden): Han har jo lagt lista høyt, men hvorfor ble det ikke gult til han som holdt Son rimelig åpenbart i trøya? At Martin skulle hatt gult er en av situasjonene jeg tenker på Quote Share this post Link to post
Sexylubb1 9653 Report post Posted October 1, 2022 Dagner skrev (3 minutter siden): At Martin skulle hatt gult er en av situasjonene jeg tenker på Martin har jo blitt tatt ganske tøft, så kanskje det var av medlidenhet. Quote Share this post Link to post
Liquidkey 1579 Report post Posted October 1, 2022 Ødegaard har virket litt rusten i dag. Halvsekundet bak i mye av det han gjør. Quote Share this post Link to post
Snikpellik 43637 Report post Posted October 1, 2022 Kan dømmes straffe på den synes jeg. Tar beinet. Legger seg kanskje i forkant, men vanskelig å se. 1 Quote Share this post Link to post
barezell 2366 Report post Posted October 1, 2022 Lity sen, Jesus! Kunne hatt et til og før jeg rakk å skrive dette. Quote Share this post Link to post
Sexylubb1 9653 Report post Posted October 1, 2022 Lloris har ikke sin beste dag på jobb i dag, akkurat... Quote Share this post Link to post
Dagner 999 Report post Posted October 1, 2022 Den der er stygg som fy, ser ikke bra ut Quote Share this post Link to post
ChopperRead 1537 Report post Posted October 1, 2022 Soleklart rødt! Stygg stempling Quote Share this post Link to post
barezell 2366 Report post Posted October 1, 2022 (edited) Jævlig unødvendig å prøve knekke ankelen til Martinelli! Edit: var kanskje ikke åpenbar kødd. Hadde vi fått rødt på den hadde jeg vært forbanna, men ser at det kan bli gitt rødt. Edited October 1, 2022 by barezell 1 Quote Share this post Link to post
ChopperRead 1537 Report post Posted October 1, 2022 (edited) Golf'ern skrev (Akkurat nå): Rødt? hva faen Soleklart. Kunne knekt ankelen der. Edited October 1, 2022 by ChopperReid Quote Share this post Link to post
MartinF 6306 Report post Posted October 1, 2022 Golf'ern skrev (Akkurat nå): Rødt? hva faen Rødt ja. Den er jo grisestygg? Og farlig! 1 Quote Share this post Link to post
Dagner 999 Report post Posted October 1, 2022 Litt mer kraft i den der og karrieren til Martinelli er over Quote Share this post Link to post
Sexylubb1 9653 Report post Posted October 1, 2022 Ketchupeffekt på kortstokken da. Quote Share this post Link to post
Snikpellik 43637 Report post Posted October 1, 2022 Den var streng, spesielt tatt lista i kampen i betraktning. Men personlig synes jeg det var greit at den ble rødt. 1 Quote Share this post Link to post
Golf'ern 980 Report post Posted October 1, 2022 Nå var spenningen over 1 Quote Share this post Link to post