Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Øke skjeggvekst


Slagen mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest b38bd...d32
32 minutes ago, Gavekort said:

Dessverre lite som hjelper bortsett fra gode gener og god helse. Men mange undervurderer sin egen skjeggvekst fordi de lar det vokse ut en gang, og ikke trimmer det ned jevnlig slik at de tregere hårene kan ta igjen.

De "tregere hårene" er ofte også tynne, dessverre. Som fjon. Så det blir et pistrete skjegg. De som har pistrete langt skjegg har ikke det for å imponere damene.

Anonymous poster hash: b38bd...d32

Lenke til kommentar
Gjest b38bd...d32 skrev (2 minutter siden):

De "tregere hårene" er ofte også tynne, dessverre. Som fjon. Så det blir et pistrete skjegg. De som har pistrete langt skjegg har ikke det for å imponere damene.

Anonymous poster hash: b38bd...d32

Deler ikke din observasjon. Hensikten er å øke tettheten. Utrolig hva en kam kan gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (På 6.9.2022 den 12.10):

Dessverre lite som hjelper bortsett fra gode gener og god helse. Men mange undervurderer sin egen skjeggvekst fordi de lar det vokse ut en gang, og ikke trimmer det ned jevnlig slik at de tregere hårene kan ta igjen.

Kan prøve dette. Synes jeg ser så fæl ut etter en uke, uten tetthet etc. 

SuperKrokodille skrev (På 6.9.2022 den 12.39):

Hvordan kom du fram til at det er skjeggveksten som står mellom deg og suksess med damene?

Var kanskje litt dårlig formulert. Men det er da ingen tvil om at det er utseende som vekker interessen, så kommer personligheten til kjenne etter? 

Iallefall stoor forskjell på apper som tinder og det å møte noen ute på byen. Det hjelper meg bedre, da jeg får nesten alle til å le.. Men det hjelper meg lite på tinder.. 😛

mandodiao skrev (På 6.9.2022 den 12.51):

Skjeggvekst er ikke problemet ditt.

Godt mulig helskjegg hadde gitt deg bedre selvtillit om det er noe du syns ser bra ut. Men da er det sannsynligvis selvtilliten din som øker oppmerksomhet fra damene.

 

Det er et problem med å få vekket interessen. Hvordan blir de kjent med meg om de ikke finner meg attraktiv ? 

Skal sies at jeg har kun vært singel i 5 måneder, så har ikke store erfaringen der. 

Gjest b38bd...d32 skrev (På 6.9.2022 den 12.53):

Tror at de som sliter med "dårlig skjeggvekst" ofte er fjon der skoen trykker. Men, det er sikkert forskjellige ting.

Anonymous poster hash: b38bd...d32

Kan være. Men som sagt, det hjelper å vekke interessen der også - slik at de faktisk vil snakke med meg. 

Lenke til kommentar
Slagen mann skrev (47 minutter siden):

Det er et problem med å få vekket interessen. Hvordan blir de kjent med meg om de ikke finner meg attraktiv ? 

Skal sies at jeg har kun vært singel i 5 måneder, så har ikke store erfaringen der. 

Jeg er ingen datingekspert heller, men jeg vet at lav selvtillit er ganske nisje når det kommer til preferanse. 

Måten du skriver på uttrykker lav selvtillit, evt lav selvinnsikt om du tenker skjegg er make it or break it.

Hvordan fanget du interessen hos din forrige partner?

Lenke til kommentar
Gjest b38bd...d32

Et kraftig skjegg kan utstråle maskulinitet og selvtillit. Utseende har mye å si for hvordan andre oppfatter en, selv om det egentlig ikke har noe å si for personlighet.

Anonymous poster hash: b38bd...d32

Lenke til kommentar

Hoerer du paa kvinnene, saa er det veldig faa menn, som passer skjegg.

De har mistanke om at du har noe aa sjule, ei rar hake, eller noe.

Jeg gidder ikke aa barbere meg, hver morgen. Det faar holde med trimmeren, engang, hver 14 dg.

I oesten kan du dusje, 10 ganger om dagen, om du vil, men har du skjeggvekst, er du skitten.

Den rullen, kan jeg ikke utale meg om, ser ut som noe humbug, som de vil tjene penger paa.

Sett trimmeren paa 2, det nest korteste og ta det, hver 14 dg.

Lenke til kommentar
mandodiao skrev (20 timer siden):

Måten du skriver på uttrykker lav selvtillit, evt lav selvinnsikt om du tenker skjegg er make it or break it.

Hvordan fanget du interessen hos din forrige partner?

Ja, skal ikke skryte på meg høy selvtillit, men jeg føler den er på vei opp igjen nå når jeg har begynt å trent. 

Skal sies at jeg er 1.70 og har måne i tillegg, så jeg har dessverre ikke mye å stille opp med utseendemessig :p 

Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg vekket interessen hennes. Men det er da 17-18 år siden :p 

Lenke til kommentar
Slagen mann skrev (1 time siden):

Kanskje jeg ikke har hatt tålmodighet til skjegg. Er en uke nå, så ser jeg flere av de "tynne" hårene kommer nå. Men ser fortsatt ut som jeg har små døde hamstere i ansiktet 😛

Ta en kikk på Linus fra Linus Tech Tips. Han sa han skulle droppe å ta sjekket når Covid startet, og hadde hele tiden nevnt han ikke hadde bra sjeggvekts. Tok litt tid så kommer det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...