Gå til innhold

Mye dumt som har blitt sagt med årene!

Mello

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva med PCen/datamaskinen?

En PC/datamaskin inkluderer også inn/ut-enhetene som skjerm, mus og tastatur. Det er snakk om navn på kabinettet med alt dens innhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er faktisk riktig det, den boksen har egentlig ikke ett navn som er riktig, og ikke kan ta feil av

tower=karosseri

pc=tower, delene inni, skjerm, mus, tastatur

?=tower med cpu, hk, hd osv

Skrevet

for en del år siden tror jeg var 9-10år da skulle jeg ta med Word til en kompis da kopierte vi inn snarveien til Word og trodde vi hadde gjort det, men det funka ikke.

:p

Dette synes vi var merkelig så vi prøvde noen ganger før mamma sa at det ikke gikk. :blush:

Skrevet
for en del år siden tror jeg var 9-10år da skulle jeg ta med Word til en kompis da kopierte vi inn snarveien til Word og trodde vi hadde gjort det, men det funka ikke.

Dette synes vi var merkelig så vi prøvde noen ganger før mamma sa at det ikke gikk. :blush:

Kan ikke si at jeg heller var så flink med data når jeg var 9-10 år heller. :p

Skrevet
Hehe, for min del laget jeg egen hjemmeside i en alder av 9 :)

Den var nok en vakker perle tenker jeg...husker jeg også laget hjemmesider på barneskolen, delte ut URL'en til alle i klassen.

Skrevet
Hehe, for min del laget jeg egen hjemmeside i en alder av 9 :)

Den var nok en vakker perle tenker jeg...husker jeg også laget hjemmesider på barneskolen, delte ut URL'en til alle i klassen.

Tror jeg var 11 da jeg laget min første hjemmeside.

Den var vel og merke ikke fylt ut med noen mal.

Brukte Frontpage. :ermm:

Skrevet
Oisann.

Hvor gammel var du da?

Ojoj, det er lenge siden...hmmm...jeg må ha vært 10-12 år. Drev å lærte meg litt basic HTML-koder, som å lage linjer, sette inn bilder, endre teksttypen, og lage linker.

Skrevet

Husker jeg skulle lage en RAMDisk i MSDOS ver. 6. Skrev inn

DEVICE=C:\msdos\ramdrive.sys 

osv...

på kommandolinja! Skulle selvfølgelig inn i config.sys...ahh...gamle tider. Jeg var vel ca. 7 år. :D

Skrevet

Morra mi veit faktisk hva overklokking er :scared:

Jeg husker hu spørte meg om jeg hadde overklokka XP2000'en min, siden jeg forklarte at den gikk på 1667Mhz men ytet det samme som en 2.0 GHz'er :thumbs:

Skrevet

Drev å slettet oppstartsfiler og la in virus når jeg var på den alderen.. hehe..

Skrevet

Drev å slettet oppstartsfiler og la in virus når jeg var på den alderen.. hehe..

Så gøy. :love:

Skrevet

Sikkert ikke alene :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...