Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Giftrfi tobakk


Grantreet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Jeg tror ikke at du får kjøpt tobakk helt sånn uten videre. Her kommer nok tolletaten inn, og bestemmer at dette kan du nok ikke importere inn på egenhånd. Hadde du levd fram til 1900, så hadde nok staten vært mer lempelig med hva du importerer inn. Jeg regner med at Tidemans fabrikker helst vil selg deg ferdig behandlet tobakk, så det er nok ingen vits å banke på døren der heller. Den eneste muligheten jeg ser du har, er å kontakte en tobakks-bonde i Sør-Amerika, og kjøpte direkte fra han. Deretter må du nok stå for transporten selv, og enten smugle eller spørre tollerne på Svinesund om du kan tolle tobakken inn til Norge. Jeg aner ikke om en privat-person har mulighet til å gjøre dette lovlig, og jeg tipper nok at dette eventuelt er ganske dyrt. 

Endret av Baron12
Lenke til kommentar

Normal butikk-tobakk er tilsatt en saus med mye ulike  kjemlikalier for å øke effekten og opptak av røyking at det øker skadevirkningene eksponensielt, så det å ønske naturlig tobakk skjønner jeg godt. Det er ikke akkurat sunt det heller, men en god del bedre.

Det burde vel være mulig å skaffe det, men det er vel neppe enkelt gitt at det er teknisk mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norske Sol Cigar med utsalg i Oslo selger Manitou tobakk, helt uten tilsetningsstoffer. 

https://solcigar.no/Kategori/831/Manitou

 

Sitat

Manitou Virginia Gold 30gr. 

En utvalgt blanding av de fineste rene viginiatobakker fra flere områder. Den solmodne greske virginiaen gir denne tobakken en mild og rund aroma. Helt uten tilsetningsstoffer.

 

Endret av epifant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Grantreet skrev (På 12.4.2022 den 16.47):

Hei. Er det noen her som vet om det er mulig å få kjøpt giftfri tobakk på nett? Jeg trodde det skulle være enkelt å finne. En helt ren tobakk, uten noen som helst tilsetninger!

Hvorfor må du ha det? Slutt med røyk og snus... bare tull å drive med sånn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...