Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex som singel er så vanskelig for meg


Willa_C

Anbefalte innlegg

Har ikke turt å møte noen fra Tinder. Jeg synes det fort kan bli litt "aggressivt" når det er helt åpenbart at begge er ute etter sex. De mennene virker så kalde, og alt skal skje så fort. Føler at jeg egentlig ikke bør gjøre det. Jeg er ikke tøff nok til å takle det, jeg er mer kjærestejente enn ONS-jente. Så jeg feiger ut.

Samtidig er jeg så sykt kåt for tiden, lyst til å utforske og teste ut nye ting og savner mannlig nærhet. Men ikke engang på byen får jeg meg til å spørre, eller være "den personen" som spør om vi skal ligge sammen. Jeg er usikker og føler meg som søppel. Og så er jeg redd for at jeg skal havne til sengs med noen som bare drar sin vei dagen etter. 

Dere som har / har vært knullevenn, avtalte dere det på forhånd eller bare..ble det sånn? Var det et ONS som ble til fuckfriends?

Endret av Willa_C
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt tvetydig hva du egentlig ønsker? Jakter du kjæreste eller en fuckfriend? 

Det er nok mange menn som ganske fort hadde hoppet på et tilbud om sex dersom du hadde lagt det frem, men da havner du fort i en situasjon der det er det du også får, der mannen forsvinner etter endt økt. 

Det er ikke noe galt å å teste en relasjon før man hopper til køys, feks ved hjelp av tinder eller dating, men vær ærlig og tydelig om hva du ønsker og prøv å finne en person du synes virker alright. Det blir som regel bedre sex når man i tillegg har en god relasjon. 

Lenke til kommentar
Gjest cfc1b...3cb

Jeg mener at en heller bør avtale en date og ikke hoppe rett på sex før begge føler for det. På den måten kan en bli bedre kjent først.

Anonymous poster hash: cfc1b...3cb

Lenke til kommentar
Baranladion skrev (9 minutter siden):

Litt tvetydig hva du egentlig ønsker? Jakter du kjæreste eller en fuckfriend? 

Det er nok mange menn som ganske fort hadde hoppet på et tilbud om sex dersom du hadde lagt det frem, men da havner du fort i en situasjon der det er det du også får, der mannen forsvinner etter endt økt. 

Det er ikke noe galt å å teste en relasjon før man hopper til køys, feks ved hjelp av tinder eller dating, men vær ærlig og tydelig om hva du ønsker og prøv å finne en person du synes virker alright. Det blir som regel bedre sex når man i tillegg har en god relasjon. 

Sorry, teksten ble rotete. Det jeg mente var at jeg trives bra som singel nå, men jeg er umettelig kåt for tiden og savner mannlig kontakt. Så jeg har tenkt litt på å få meg en fuckfriend. Bare synes prosessen er klein og uvant, og jeg er redd for å bli såret/forlatt.

Ja, du har rett. Takk

Lenke til kommentar

Du kan prøve å skrive i nettprofil(ene) dine at du overhodet ikke er interessert i ONS.

Byen er sjeldent stedet man møter annet en ONS. Kanskje andre har mer flaks med å faktisk møte noen på byen man blir i et langtidsforhold med.

Hvordan er ditt nettverk? Er du i jobb? Man kan møte kjæreste der, mange gjør det. Deltar du på noe kurs for tiden? Der kan man også lett møte andre som er single. Kurs innen interesser da.

Delta på ting hvor stemningen er litt avslappet slik at folk blir enklere å prate med. Disse appene er nesten blitt giret mot ONS ihvertfall fra guttas perspektiv som er ute etter én ting.

Mitt tips ville vært å delta på ting hvor man ser en gruppe mennesker over en periode så kan man etterhvert forsiktig prøve å tilnærme seg en man syntes virker interessant.

Singel selv og nyter det, men når jeg starter i jobb igjen nå og deltar på kurs etterhvert vet jeg at jeg får bekjente og hvem vet.

Hvis du bare vil ha sex og du vil sende ut et signal om det tror jeg det hjelper å bare, skal vi si, kle seg litt mindre til så tenker jeg etterspørselen kommer tett som hagl 😄

Endret av thatguy83
Lenke til kommentar
Willa_C skrev (35 minutter siden):

Sorry, teksten ble rotete. Det jeg mente var at jeg trives bra som singel nå, men jeg er umettelig kåt for tiden og savner mannlig kontakt. Så jeg har tenkt litt på å få meg en fuckfriend. Bare synes prosessen er klein og uvant, og jeg er redd for å bli såret/forlatt.

Ja, du har rett. Takk

Det er nok en del folk som søker det samme som deg, så ikke gi opp håpet :) Det kan dog være vanskelig å være fuckfriend, spesielt hvis du har lett for å få følelser for andre.

En FF er egentlig en venn du har sex med, så det er viktig å være var på at denne vennen også kan ha andre seksuelle relasjoner, og at man som FF ikke er ute etter et forhold (selvom det selvfølgelig kan utvikle seg til det). Du må altså være klar over at følelser som sjalusi og eksklusivitet ikke er helt forenelig med det å ha en FF. 

Hvis jeg skal gi deg et tips, så ville jeg brukt tid på feks tinder, prat med litt forskjellige folk (ikke bare de som er 10/10) og vær litt tydelig på hva du er på jakt etter. Avtal et par dates med noen av de du virker alrighte, men vær også tydelig på at kjemien må stemme for at det blir noe mer. Hvis du på daten, føler kjemien er bra og fyren er OK, så er det bare å tørre å spørre om han vil være med hjem. 

Er sexen og kjemien bra, så er dere brått FF
Hvis sexen og kjemien er ræva og han stikker, så må du tåle tapet og finne en annen

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Willa_C said:

Har ikke turt å møte noen fra Tinder. Jeg synes det fort kan bli litt "aggressivt" når det er helt åpenbart at begge er ute etter sex. De mennene virker så kalde, og alt skal skje så fort.

Det er en mennesketype/personlighet, ikke kjønn. Det er like mange seksuelt aggressive kvinner med bruk og kast mentalitet.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sentinelle skrev (Akkurat nå):

Det bare ble sånn. Vi var venner i utgangspunktet, også ble vi bare tettere og tettere fysisk. Vil egentlig beskrive det som et helt vanlig forhold, bare uten forpliktelser og alt dramaet som ofte kommer med.

Tinder ville jeg nok personlig holdt meg unna.

Så koselig 🤍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest 3dc5f...6fd

Willa_C, jeg er en mann som har lignende ønske som deg. Jeg har vært i stort sett lange forhold, og er ukomfortabel med å ta kontakt med noen kun for sex. Er samtidig litt brent etter noen misslykkede forhold, så ønsker ikke å gå inn i et nytt forhold nå. Men jeg savner nærhet, samtaler, hygge og intimitet me ei jente. Så jeg kunne tenkt meg et slags forhold med litt lettere forpliktelser enn i et fast seriøst forhold. Mye for at sex blir bedre når man lærer hverandre hva man liker etter hvert, mindre risiko, og man blir tryggere på hverandre enn f.eks. Ved et ONS i halvfylla. Så det finnes nok folk med begge kjønn som ønsker det samme. Og føler begge at det er full match etter lang tid i et slikt type forhold, så er det jo ikke ulovlig å ta det et steg videre heller. Men i utgangspunktet, er jeg innstilt på å bo alene og leve livet mitt fram til jeg eventuelt treffer noen som bare tar meg med storm og ikke kan la passere.

Anonymous poster hash: 3dc5f...6fd

Lenke til kommentar
Gjest 7051b...79a

Hadde et kortvarlig "fuckfriend" som nesten gikk til forhold, men er glad vi gikk hver vår veg.. Ville vært litt forbudt å gå til et forhold mens vi holdte på, det bare klaffet ikke med følelser og det var kun for selve øktene vi "brukte" hverandre. Skal litt mer til før det er like følelser på begge sider.

Har i ettertid møtt en HAN som har klaffet ganske bra, er ikke helt sikker hva jeg ønsker eller vil her men dette er nytt for megselv. Men men følelser er sterke og jeg ser ut til og ha truffet den rette, har ikke sagt en damn shiit til familien de siste 4 månedene men det skjer vel snart de ser linken på min egen facebook, fra en familie som enda er imot homofili er dette et stort "fuck you" til de.

Lykke til på eventyret, jenter skal gjennom et rent helvete før de finner en prins og det er synd.. Men det er mange GODE fisk i dette jævla havet av haier, selv om det ikke alltid føles sånn..

Men nå er klokka snart 4 på natta og jeg burde sove de siste 4 timene før jobb, så natta!

Anonymous poster hash: 7051b...79a

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...