Gå til innhold

Blizzard skal slippe nytt Warcraft-spill i år – på mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Is this an out-of-season April Fools joke?"

Wow, jeg trodde de hadde lært etter annonseringen av Diablo: Immortal. Joda, det spillet ble "immortal" over natten - som meme. Og et prakteksempel på hvordan ting IKKE skal gjøres.

Noen hos Activision som prøver å kjører ryktet til Blizzard mest mulig i grøfta før overtakelsen til Micro$oft?

Endret av PaladinNO
  • Liker 4
Lenke til kommentar
GrinderX9 skrev (16 timer siden):

Dont you guys ever sit on the toilet? 😅

Sitter foran en skjerm omtrent hele tiden ellers, både privat og på jobb, så på toalettet har jeg en stabel med Donald pocket.

Med mindre de mente at jeg burde bytte ut pakken med Lambi med Diablo: Immortal - isåfall skjønner jeg godt at folk klagde. ^^

Endret av PaladinNO
  • Liker 2
Lenke til kommentar
BeThomas skrev (1 time siden):

"Dont you guys have phones?" Joda, men hvorfor i alle dager skal jeg spille på den når jeg har en gamer-pc?

Hvorfor skal du ikke? 

Tviler på at du har PCen med deg på bussen?

Sjørøver skrev (3 minutter siden):

Tror de fleste ønsker faktisk gode mobilspill velkomment, men ikke på bekostning av AAA spill. Ref Diablo fadesen.
 

Men det gikk vel ikke på bekostning av diablo? Vi ser jo at dem lager diablo 4, og mobilspillet blir laget av et helt annet studio. 

Lenke til kommentar
Iki skrev (16 timer siden):

Hvorfor skal du ikke? 

Tviler på at du har PCen med deg på bussen?

Hvorfor skulle man være så desperat etter å spille Diablo at man gjør det på do eller på bussen? Og spille på mobilspill på do? Det kalles "avhengighet".

Dessuten...hva med en laptop? Litt mer stødig, ihvertfall hvis man skal spille på bussen. Og større skjerm, bedre ytelse, flere ting du kan gjøre - inkludert å ringe - mer praktisk etc. Og ikke minst portabel.

Men personlig foretrekker jeg musikk (via en god, gammeldags .mp3-spiller) når jeg sitter i en buss i flere timer, istedet for å glo enda mer på en skjerm.

Endret av PaladinNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skulle man være så desperat etter å spille Diablo at man gjør det på do eller på bussen? Og spille på mobilspill på do? Det kalles "avhengighet".

Å spille et spill fordi man har lyst til å spille et spill gjør deg ikke avhengig. 

Om du ikke klarer å stoppe så er du avhengig. 

 

Som du selv skriver så hører du på musikk på bussen, det betyr ikke at du er avhengig av musikk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Iki skrev (2 timer siden):

Men det gikk vel ikke på bekostning av diablo? Vi ser jo at dem lager diablo 4, og mobilspillet blir laget av et helt annet studio. 

De har outsourcet immortal. Men de måtte skoete diablo 4 to ganger før de kom frem til det de har nå, så de har tydeligvis satt vekk en del kloke hoder. 

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (7 minutter siden):

De har outsourcet immortal. Men de måtte skoete diablo 4 to ganger før de kom frem til det de har nå, så de har tydeligvis satt vekk en del kloke hoder. 

Det tok vel 12 år for dem å lage diablo 3, og da lagde de ikke noe mobilspill, så jeg ser ikke helt hvordan immortal har påvirket diablo 4.

Eneste jeg kan tenke meg er at reaksjonen på immortal fikk dem til å øke tempoet med diablo 4.

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (51 minutter siden):

Og det er aaalt for lang tid. Blizzard er alt for sene. Bare se til overwatch 2, hypen er over før de klarer å ferdigstille det. 

Siste nytt er vel at det kommer ut om en måned, og at det skal brukes i Overwatch league nå i april.

Overwatch 1 ser ut til å få flere spillere nå, så det tyder på økt interesse. 

Det er større interesse for Overwatch 1 på twitch enn det er for det siste halo spillet, og det sier en del.

Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (6 timer siden):

Sitter foran en skjerm omtrent hele tiden ellers, både privat og på jobb, så på toalettet har jeg en stabel med Donald pocket. ^^

Med mindre de mente at jeg burde bytte ut pakken med Lambi med Diablo: Immortal - isåfall skjønner jeg godt at folk klagde.

Var mer ment som en spøk enn noe annet 😅 . Men når det er sakt, takker jeg ja til flere gode mobilspill, så lenge det ikke går på bekostning av utviklingen av viktigere spill. Telefonen har jeg altid med meg, å faktisk ha noe bra å spille på den, selv om det er sjelden, skader ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Iki skrev (10 timer siden):

Som du selv skriver så hører du på musikk på bussen, det betyr ikke at du er avhengig av musikk...

Vel, jeg er nærmest det. Jeg finner det stressende med for mye stillhet, så jeg "trenger" noe ikke-støyende lyd det meste av tiden.

Har ikke noe imot mer Diablo eller Warcraft, men jeg har ganske mye imot enhets-eksklusive titler.
Jeg synes også Blizzard var på topp i 2003, og har bare gått nedover siden.

Lenke til kommentar
Iki skrev:
BeThomas skrev (1 time siden):

"Dont you guys have phones?" Joda, men hvorfor i alle dager skal jeg spille på den når jeg har en gamer-pc?

Hvorfor skal du ikke? 

Tviler på at du har PCen med deg på bussen?

Sjørøver skrev (3 minutter siden):

Tror de fleste ønsker faktisk gode mobilspill velkomment, men ikke på bekostning av AAA spill. Ref Diablo fadesen.
 

Men det gikk vel ikke på bekostning av diablo? Vi ser jo at dem lager diablo 4, og mobilspillet blir laget av et helt annet studio. 

Mobil som platform er dårligere enn PC på ALLE områder bortsett fra ett, mulighet til å ta det med seg. Det vil si at ALLE produkter som blir laget på mobil per definisjon vil være dårligere enn det jeg kan forvente meg på PC. Mulig jeg er en feinschmecker, men jeg har bedre ting å gjøre enn å spille ræva produkter. Selv på bussen. Lese en bok, for eksempel. Eller bare se ut av vinduet.
Lenke til kommentar
BeThomas skrev (1 time siden):

Mobil som platform er dårligere enn PC på ALLE områder bortsett fra ett, mulighet til å ta det med seg. Det vil si at ALLE produkter som blir laget på mobil per definisjon vil være dårligere enn det jeg kan forvente meg på PC. Mulig jeg er en feinschmecker, men jeg har bedre ting å gjøre enn å spille ræva produkter. Selv på bussen. Lese en bok, for eksempel. Eller bare se ut av vinduet.

Hva er dårligere? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...