Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Folk på fest nekter å bruke munnbind


Gjest 278a9...3a0

Anbefalte innlegg

Gjest 278a9...3a0

Kjørte taxi fredagsnatta. Alle jeg kjørte nektet å bruke munnbind. Nekte å overholde avstand osv. Eneste som brukte munnbind var den ene alkisen som stakk fra regninga .. jeg orket ikke krangle med folk .. festing går foran alt. Det er null kontroll der. 
Gledes til ny smittebølge i januar.

jeg brukte munnbind heldigvis. 

Anonymous poster hash: 278a9...3a0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 8e4bb...4f6
GiaMahan skrev (1 time siden):

Enig. Håper dere taxisjåfører får tilbud om tredje dose så snart som mulig, så mye risiko som dere utsettes for. 

Får håpe alle tar dose 3 snart så vi kan bli ferdig med denne pandemien.

Anonymous poster hash: 8e4bb...4f6

Lenke til kommentar
Gjest 278a9...3a0
GiaMahan skrev (3 timer siden):

Enig. Håper dere taxisjåfører får tilbud om tredje dose så snart som mulig, så mye risiko som dere utsettes for. 

Aldri om jeg skal ta noe 3 dose er du gal. Tar heller en runde korona 

ts

Anonymous poster hash: 278a9...3a0

Lenke til kommentar
Gjest 278a9...3a0
Dubious skrev (3 timer siden):

Iogmed at det er påbudt med munnbind i Taxi så kan du nekte å kjøre de. 

Hvem taper da inntekt tror du nå når de igjen stenger samfunnet ?? Jeg. Derfor gir jeg og faan for å ha inntekt. 
ts

Anonymous poster hash: 278a9...3a0

Lenke til kommentar
Gjest 278a9...3a0
Gjest 8e4bb...4f6 skrev (2 timer siden):

Får håpe alle tar dose 3 snart så vi kan bli ferdig med denne pandemien.

Anonymous poster hash: 8e4bb...4f6

3?? Om 9 mnd etter d er d 4 dose osv. er fu så naiv at du tror pandemien er ferdig etter dose 3?… 

ts

Anonymous poster hash: 278a9...3a0

Lenke til kommentar
Gjest 8e4bb...4f6 skrev (3 timer siden):

Får håpe alle tar dose 3 snart så vi kan bli ferdig med denne pandemien.

Anonymous poster hash: 8e4bb...4f6

True. 

Gjest 278a9...3a0 skrev (52 minutter siden):

Aldri om jeg skal ta noe 3 dose er du gal. Tar heller en runde korona 

ts

Anonymous poster hash: 278a9...3a0

Da var det ikke så synd på deg allikevel, tenker jeg. En ting er å skulle vente på å få vaksine, det er ikke så mye man kan gjøre noe med enn å ta tiden til hjelp, men en annen ting er å ta et aktivt valg om å ikke følge smittevernstiltakene, som blant annet er å ta vaksinen. Slutt å klag på at andre ikke bruker munnbind og holder avstand når du ikke tar ansvar selv. Ikke bare risikerer du unødvendigheter for deg selv, men du er fare for andre og du kan bidra til å skape ytterligere unødvendig belastning på helsevesenet som uvaksinert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 278a9...3a0
GiaMahan skrev (8 minutter siden):

True. 

Da var det ikke så synd på deg allikevel, tenker jeg. En ting er å skulle vente på å få vaksine, det er ikke så mye man kan gjøre noe med enn å ta tiden til hjelp, men en annen ting er å ta et aktivt valg om å ikke følge smittevernstiltakene, som blant annet er å ta vaksinen. Slutt å klag på at andre ikke bruker munnbind og holder avstand når du ikke tar ansvar selv. Ikke bare risikerer du unødvendigheter for deg selv, men du er fare for andre og du kan bidra til å skape ytterligere unødvendig belastning på helsevesenet som uvaksinert. 

Hadde du giddet å krangle med 50 stk på en natt pga munnbind?? Når ingen andre taxier brydde seg fant jeg ut det er bedre å bruke tiden på å tjene penger. Mener folk må være voksne nok til å følge reglene. Jeg orker ikke være korona politi.

Anonymous poster hash: 278a9...3a0

Lenke til kommentar
Gjest 278a9...3a0 skrev (17 timer siden):

Hadde du giddet å krangle med 50 stk på en natt pga munnbind?? Når ingen andre taxier brydde seg fant jeg ut det er bedre å bruke tiden på å tjene penger. Mener folk må være voksne nok til å følge reglene. Jeg orker ikke være korona politi.

Anonymous poster hash: 278a9...3a0

Det forstår jeg godt at du ikke gidder. De burde absolutt tatt hensyn til deg og brukt munnbind, men fulle folk er ikke så hensynsfulle og dette er nok også folk som ikke synes denne pandemien er så ille, og ikke innser at de pålegger deg stress.

Det er bra du brukte munnbind.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...