Gå til innhold

PlayStation skal angivelig lansere egen Game Pass-variant til våren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gringorilla skrev (På 6.12.2021 den 7.28):

Noen info om hva som skjer med de som allerede har betalt for abonnement i noen år fremover?

Det er jo ikke så mye info om noe som kun er et rykte, men ryktene sier jo at PS+ fortsetter som før, men at man får en ny og dyrere versjon som gir mer. Skal jeg tippe kan du få oppgradere med å betale mellomlegget.

Lenke til kommentar

Ingen vet hva dette blir enda. Det vi vet er at Sony for et års tid siden eller der omkring inngikk et samarbeid med MS Azure vedrørende en spill relatert tjeneste av ukjent karakter. Om dette gjelder CDN-tjenester eller hosting av streaming farmer, eller begge deler, vites da heller ikke. 

Så har vi denne lekkasjen som indikerer at det er flere nivåer som på sett og vis fremstår som en sammensmelting og rebranding av PS+ og PSNow. Det henvises også til PS4/5 titler, men det bekreftes ikke hvorvidt det gjelder alle 1. party spill eller day one slipp. Og med bekrefte mener jeg her at det ikke var spesifisert i lekkasjen.

At det ikke er bekreftet bekreftet er vel åpenbart siden det er en lekkasje, så alt er med en klype salt... 

Skal de fremstå som et reelt alternativ til GP må nok alt av 1. party titler inn. 

 

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (På 6.12.2021 den 7.28):

Noen info om hva som skjer med de som allerede har betalt for abonnement i noen år fremover?

Etter vi får vite mer om prisingen på tjenesten, og om det ligger rundt gamepass / ps plus pris så tipper jeg dere får overført abonnementet, kanskje noe tillegg må betales, men det er bare å få klarhet i via support når tjenesten er lansert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...