Gå til innhold

Massedrapen på juleparaden, var rase-motivert + medias løgner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Pallehysa said:

Nei problemet ditt er at du forstår kva den demonstrasjonen var, og du vil ikkje assosiere deg med den.

Jeg ser hvordan du velger å lyve - på tross av at du vet han fordømte enkelte av de gruppene som demonstrerte - så assosierer du han med de folka han fordømte. 😕

Om en nazist er i nærheten av en plass de argumenterer for noe fornuftig - så blir ikke det mindre fornuftig bare fordi det er nazister der - og hvis jeg er enig med det potensielle fornuftige som blir argumentert for - betyr det ikke at jeg er nazist, eller enig med nazistenes ideologi..

Det er problemet med både nazister, og slike som deg - som tror dere kan bedømme ett noen folks synspunkter eller verdier, basert på gruppen av folk dere mener de tilhører, istedenfor å se hva de gjør.

Det var massevis av forskjellige folk der, noen proteterte mot nazistene, noen protesterte mot guvernøren som fjernet monumenter fordi hun mente det var farlig å ha statuer opp når venstre-ekstreme galninger kom å rev dem ned, noen protesterte for nazistenes kjernesynspunkt, etc.

Det er derfor Trump sa det var fine folk på begge sider av demonstrasjonen - men han fordømte neo nazistene og de hvite nasjonalistene... Du gjør akkuratt det samme som nazistene gjorde med jødene, du prøver å lage ett falsk bilde av folk, slik som nazistene gjorde med jødene. 😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (6 minutter siden):

Jeg ser hvordan du velger å lyve - på tross av at du vet han fordømte enkelte av de gruppene som demonstrerte - så assosierer du han med de folka han fordømte. 😕

Om en nazist er i nærheten av en plass de argumenterer for noe fornuftig - så blir ikke det mindre fornuftig bare fordi det er nazister der - og hvis jeg er enig med det potensielle fornuftige som blir argumentert for - betyr det ikke at jeg er nazist, eller enig med nazistenes ideologi..

Det er problemet med både nazister, og slike som deg - som tror dere kan bedømme ett noen folks synspunkter eller verdier, basert på gruppen av folk dere mener de tilhører, istedenfor å se hva de gjør.

Det var massevis av forskjellige folk der, noen proteterte mot nazistene, noen protesterte mot guvernøren som fjernet monumenter fordi hun mente det var farlig å ha statuer opp når venstre-ekstreme galninger kom å rev dem ned, noen protesterte for nazistenes kjernesynspunkt, etc.

Det er derfor Trump sa det var fine folk på begge sider av demonstrasjonen - men han fordømte neo nazistene og de hvite nasjonalistene... Du gjør akkuratt det samme som nazistene gjorde med jødene, du prøver å lage ett falsk bilde av folk, slik som nazistene gjorde med jødene. 😕 

Det er absolutt eit fint narrativ du har tillagt deg. Høyrest sikkert kjempeflott ut i øyrene på folk som er intetanende. Men det var ikkje kven som helst som møtte opp den dagen, og hadde advokert for å demonstrere den dagen. Det var Unite the Right rally. Og eg spør igjen, syns du dei som møtte oppropet, for å marsjere den dagen var fine folk?

Lenke til kommentar
22 minutes ago, Pallehysa said:

Det er absolutt eit fint narrativ du har tillagt deg. Høyrest sikkert kjempeflott ut i øyrene på folk som er intetanende. Men det var ikkje kven som helst som møtte opp den dagen, og hadde advokert for å demonstrere den dagen. Det var Unite the Right rally. Og eg spør igjen, syns du dei som møtte oppropet, for å marsjere den dagen var fine folk?

Høyresiden klarer seg stort sett kjempe-fint uten ny-nazistene, og  evt. hvite nasjonalister - vi bør fortsette å fordømme dem dit de hører hjemme på venstre-siden i politikken. :) 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Pallehysa said:

Goebbels i full sving.

Du spurte om jeg likte dem... Jeg gjør ikke det... Jeg sa i begge meldingsutvekslingene før det, at alt du ville var å plassere meg blant nazistene, og du beviste at jeg hadde rett når du nå begynner å kalle meg Goebbels, når jeg sier vi ikke har bruk for dem på høyresiden... :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (25 minutter siden):

Du spurte om jeg likte dem... Jeg gjør ikke det... Jeg sa i begge meldingsutvekslingene før det, at alt du ville var å plassere meg blant nazistene, og du beviste at jeg hadde rett når du nå begynner å kalle meg Goebbels, når jeg sier vi ikke har bruk for dem på høyresiden... :)

Jøss. So du tar avstand fra Charlottesville protesten? Ingen fine folk blant Unite the Right rally? Eg skal ringe Trump og få deg sparket!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (5 timer siden):

Jeg ser hvordan du velger å lyve - på tross av at du vet han fordømte enkelte av de gruppene som demonstrerte - så assosierer du han med de folka han fordømte. 😕

Om en nazist er i nærheten av en plass de argumenterer for noe fornuftig - så blir ikke det mindre fornuftig bare fordi det er nazister der - og hvis jeg er enig med det potensielle fornuftige som blir argumentert for - betyr det ikke at jeg er nazist, eller enig med nazistenes ideologi..

Det er problemet med både nazister, og slike som deg - som tror dere kan bedømme ett noen folks synspunkter eller verdier, basert på gruppen av folk dere mener de tilhører, istedenfor å se hva de gjør.

Det var massevis av forskjellige folk der, noen proteterte mot nazistene, noen protesterte mot guvernøren som fjernet monumenter fordi hun mente det var farlig å ha statuer opp når venstre-ekstreme galninger kom å rev dem ned, noen protesterte for nazistenes kjernesynspunkt, etc.

Det er derfor Trump sa det var fine folk på begge sider av demonstrasjonen - men han fordømte neo nazistene og de hvite nasjonalistene... Du gjør akkuratt det samme som nazistene gjorde med jødene, du prøver å lage ett falsk bilde av folk, slik som nazistene gjorde med jødene. 😕 

Jeg har aldri funnet dokumentasjon/kilder at det fantes massevis andre folk enn ekstremister.  Jeg antar de som reiste ditt som ikke var ekstremister og så på KKK ville ikke assosierer seg og dro hjemme 
 

Har du et kilde som bekrefter  det du påstår?

Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, jjkoggan said:

Jeg har aldri funnet dokumentasjon/kilder at det fantes massevis andre folk enn ekstremister.  Jeg antar de som reiste ditt som ikke var ekstremister og så på KKK ville ikke assosierer seg og dro hjemme 
 

Har du et kilde som bekrefter  det du påstår?

Det står i transcriptet fra intervjuet hvem Trump snakket om, de 'very fine people'  som bare var der for å protesterte mot fjerningen av de historiske monumentene - han snakket ikke om de hvite nasjonalistene og neo-nazistene som han fordømte. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (15 minutter siden):

Det står i transcriptet fra intervjuet hvem Trump snakket om, de 'very fine people'  som bare var der for å protesterte mot fjerningen av de historiske monumentene - han snakket ikke om de hvite nasjonalistene og neo-nazistene som han fordømte. :)

 

Jeg har aldri sett bevis for at slike folk var der, tvertimot.  Hvis ingen av slike var det, så blir det uklart hvem han egentlig snakket om 

Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (8 minutter siden):

Jeg kjenner kkk medlemmer som ikke mener de er white supremacists.  Hvis ingen ikke-white supremacists var der så blir det uklart hvem han snakker til. 

KKK er vel WS per definisjon. Om de ikke kaller seg det til deg er det vel fordi de ikke vil vedgå det.

Det er tydelig hvem han snakker om. Very fine people ville vært blant de som ikke var WS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hank Amarillo skrev (13 timer siden):

Det var en oppfatning om at enkelte var der for å protestere mot rivningen av statuene. Det var det den opprinnelig var annonsert som.

Trump hevdet han så disse folk, det var ikke noe han bare trodde var der.  Hvem var disse folk han så? Forstår han ikke forskjellen?

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...