Gå til innhold

Massedrapen på juleparaden, var rase-motivert + medias løgner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hank Amarillo skrev (Akkurat nå):

Du ble nok det ja. 

Skulle gitt deg mens leken var god. Dvs med en gang du ble faktakorrigert.

Men da vet det til neste gang.

Synd at du viser deg som eit troll som ikkje makter å argumentere. Eg prøver ein gang til. Syns du folk som blir med Unite the Right Rally, møter opp og marsjerer med dei, er fine folk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Pallehysa said:

Ballelaust. Og nei, eg blei ikkje korrigert.

Trump klargjorde at han snakket ikke om hvite nasjonalister og neo nazister, men du fjernet bare den delen når du quotet utsagnet og du later som det aldri skjedde - fordi du er en løgner..

Det var også massevis av folk (på både høyre og venstresiden) som ville ha de tjue-talls statuene og monumentene som var beordret fjernet fordi de er en del av USA's historie.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (15 minutter siden):

Trump klargjorde at han snakket ikke om hvite nasjonalister og neo nazister, men du fjernet bare den delen når du quotet utsagnet og du later som det aldri skjedde - fordi du er en løgner..

Det var også massevis av folk (på både høyre og venstresiden) som ville ha de tjue-talls statuene og monumentene som var beordret fjernet fordi de er en del av USA's historie.

 

 

Eg får stille deg spørsmålet då. Syns du folk som møter opp, marsjerer med Unite the Right rally, er fine folk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Pallehysa said:

Eg får stille deg spørsmålet då. Syns du folk som møter opp, marsjerer med Unite the Right rally, er fine folk?

Problemet med å svare deg på det - er at dersom det er noen som jeg ikke liker, og fordømmer dem - så fjerner du bare den delen av utsagnet og påstår at jeg går rundt å synes nazistene er fine folk... Fordi du er en løgner.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (4 minutter siden):

Problemet med å svare deg på det - er at dersom det er noen som jeg ikke liker, og fordømmer dem - så fjerner du bare den delen av utsagnet og påstår at jeg går rundt å synes nazistene er fine folk... Fordi du er en løgner.

 

Nei problemet ditt er at du forstår kva den demonstrasjonen var, og du vil ikkje assosiere deg med den.

Endret av Pallehysa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...