Gå til innhold

Kan ikke koble til battlefield 2042, får feil melding hver gang


dan83

Anbefalte innlegg

 

Hei, kjøpt bf 2042 til PS4, men får ikke koblet til servere. Får alltid denne beskjeden: " unable to load persistence data. Game will return to start menu. Please check your internet connection , make sure platform client is online...bla bla " 

Får også opp en popp up som sier at spillinnhold ble blokket

Spille er oppdatert til nyeste versjon og har prøvd å restarte ruter. Ingen anelse om hva jeg kan gjøre videre. Finnes det noe løsning tro. Kjipt å ikke få prøvd spille engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mechablast skrev (11 minutter siden):

Er en feil på EA sin side, de anbefaler å prøve logge inn igjen

https://www.vg247.com/battlefield-2042-unable-to-load-persistence-data-error-2002g-fix

Har prøvd x antall ganger nå. Kommer ikke inn i menyen til spillet engang. Kommer rett til en vindu med en båt i bakgrunnen og får denne feilmeldingen når jeg prøver å logge inn.

Helt tragisk, har ikke fått prøvd spillet engang. Redd det er noe med internett mitt som er årsaken. Det er ikke det kjappeste, men burde da gå an å logge inn til menyen i spillet da for f******

Eller kan det være noen feil med min konto eventuelt?

Lenke til kommentar
dan83 skrev (5 minutter siden):

Usikker. Kan ikke så mye om dette her. Men har bestilt ny og bedre ruter ifra komplett. Den som er nå kommer ifra altibox og er vell sikkert ikke den raskeste

Hvordan kan man sjekke dette?

Under nettverksinnstillinger

https://www.altibox.no/privat/kundeservice/hjelp-til-internett/selvbetjening/innstillinger-wifi-hjemmenettverk/

 

Lenke til kommentar
dan83 skrev (34 minutter siden):

Jeg får vell ikke gjort dette, da nettet står på huseier? Må man logge inn på konto osv da kanskje? Sorry, dette er helt nytt for meg

Må inn på administrasjon siden på routeren, hvis du er på et gjestenettverken eller det er to routeren så kan det også være noe av grunnen til at du ikke får kontakt med serveren

Lenke til kommentar
Mechablast skrev (5 timer siden):

@dan83

Har du prøvd et annet spill. 

Evt testet nettverket på ps4

De nye routerne fra altibox er ganske grei etter min mening

når jeg kjører nettverks test på ps4, så ser blir alt "godkjent", men ikke veldig raskt derimot. Håper ny ruter vill hjelpe, eller så har jeg ikke anelse på hva jeg kan gjøre. Ønsker jo å kunne spille bf2042 jeg også

Og som sagt, kommer ikke inn til hovedmenyen til spiller engang tror jeg, kommer bare ett bilde med en båt i bakgrunnen før jeg prøver å logge meg inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...