Gå til innhold

Her er dei beste gamingtilboda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snow Indian skrev:
hausnesia skrev:

Nokon som kan hjelpe med kva kjøler/heatsink eg bør kjøpe til SN850? Slit med å finne noko som er bekrefta å fungere med PS5.

Det er en SN850 Heatsink utgave som passer til PS5, koster riktignok en del mer da (2595,- for 1 TB).
Jo, kjenner til den - men dette var så god pris at det var fristande å sette saman sin eigen.
Lenke til kommentar
hausnesia skrev:
Snow Indian skrev:
hausnesia skrev:

Nokon som kan hjelpe med kva kjøler/heatsink eg bør kjøpe til SN850? Slit med å finne noko som er bekrefta å fungere med PS5.

Det er en SN850 Heatsink utgave som passer til PS5, koster riktignok en del mer da (2595,- for 1 TB).
Jo, kjenner til den - men dette var så god pris at det var fristande å sette saman sin eigen.
Hei. Eg kjøpte denne til mitt minnekort EK Water Blocks EK-M.2 NVMe Heatsink - Black Til Sn850.
Lenke til kommentar
hausnesia skrev (På 20.11.2021 den 11.23):

Nokon som kan hjelpe med kva kjøler/heatsink eg bør kjøpe til SN850? Slit med å finne noko som er bekrefta å fungere med PS5.

Her er en jeg bruker fåes på Komplett for 99 kr

 

 https://www.komplett.no/product/1121615/datautstyr/lagring/harddiskerssd/tilbehoer/icy-box-ib-m2hs-701-heat-sink?q=heat 

Er utsolgt over alt men fant en på CDON som kan brukes. 149 kr.

 

https://cdon.no/elektronikk/raidsonic-kjoleribbe-for-m-2-ssd-icy-box-ib-m2hs-70-p81692397?gclid=CjwKCAiAnO2MBhApEiwA8q0HYdNvrogzqo7Vr_W-fhCHf6UvVtJKjwgIMJswd5LF0czDSgdTuelkQRoCqx4QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Endret av Tåka
Lenke til kommentar
Limefreak skrev:

Kommer det nye tilbud her hver dag?

Ser bare de samme tilbudene som i går, men det står torsdag...

Eg la til eit hovudkort i dag, men ikkje noko anna. Verkar ikkje som butikkane endrar på så veldig mykje lenger, og det er stort sett dei same tilboda. Det er jo mange fleire greie gamingtilbod enn det me har her for så vidt, men det var no desse me tenkte var gode nok til å løfte fram. Tipper det blir ein del nytt i morgon.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...