Jump to content
belsby

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2021

Recommended Posts

ProphetSe7en skrev (3 minutter siden):

Ja har sett flere har fått kun filter på Facebook

Da vil tiden vise hvor medgjørlig Klarna er.

Viomix er slettet helt fra Facebook, er nå opprettet en ny gruppe som heter viomiix med de samme tilbudene og samme svindel.

Merkelig at en kan benytte Klarna på dette og at de ikke har satt en stopper for svindelen.

Screenshot_20220105-223115_Facebook.jpg

Edited by ProphetSe7en

ProphetSe7en skrev (8 minutter siden):

Viomix er slettet helt fra Facebook, er nå opprettet en ny gruppe som heter viomiix med de samme tilbudene og samme svindel.

Merkelig at en kan benytte Klarna på dette og at de ikke har satt en stopper for svindelen.

Screenshot_20220105-223115_Facebook.jpg

Håper det blir satt en stopper fra Klarna når mange nok av oss rapporterer det… 

bruker-540634 skrev (1 minutt siden):

Klarna er en seriøs aktør så hvis det er svindel så er jeg 99% sikker på at de vil refundere pengene.

Det var derfor jeg også tok sjansen. Vi får se hvor lett det fungerer i praksis. 

Edited by iblazeqt

ProphetSe7en skrev (14 minutter siden):

Er en gruppe på Facebook for de som er blitt svindlet. Klarna virker ikke å ta det veldig seriøst

Har du link? 

edit: fant den

Edited by iblazeqt

Det kan jo diskuteres om de har blitt lurt når dette hele tiden har vært for godt til å være sant og samtidig har de brukt Klarna som en slags sikkerhet. Jeg kan ikke tenke meg at garantiene til Klarna er tiltenkt slikt bruk. Skjønner faktisk godt at Klarna ikke har hastverk med dette.

Sjalottløk skrev (3 minutter siden):

Det kan jo diskuteres om de har blitt lurt når dette hele tiden har vært for godt til å være sant og samtidig har de brukt Klarna som en slags sikkerhet. Jeg kan ikke tenke meg at garantiene til Klarna er tiltenkt slikt bruk. Skjønner faktisk godt at Klarna ikke har hastverk med dette.

For noe tull. Selvsagt skal Klarna ta tak i dette når kunder får noe helt annet enn hva de har bestilt og Klarna har tatt på seg rollen som ansvarlig for handelen. Om det var for godt til å være sant så burde klarna stoppet det før det kom i gang i det hele tatt

• Like 1
  • Heart 1

Just now, ProphetSe7en said:

For noe tull. Selvsagt skal Klarna ta tak i dette når kunder får noe helt annet enn hva de har bestilt og Klarna har tatt på seg rollen som ansvarlig for handelen. Om det var for godt til å være sant så burde klarna stoppet det før det kom i gang i det hele tatt

Sier ikke at Klarna ikke skal håndheve sine egne garantier. 

Det er lov å tenke selv også.