Gå til innhold

Sony har tilsynelatende begynt med prøveversjoner av PlayStation 5-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et opplegg. Det må da i det minste gå an å telle f.o.m første gangen en starter spillet.

Greia er vel mest å lage en følelse av knapphet slik at flest mulig spiller så mye som mulig så fort som mulig slik at flest mulig av dem blir hektet og kjøper spillet.

Får håpe de lærer litt av opplegget og tuner det litt før de går bredere.

Det var er lignende stunt på Steam som fikk meg til å shoppe et av Borderlands-spillene i sin tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"men da må de endre til at timeren først begynner å gå når man starter spillet. "

Noe de garantert kommer til å gjøre. Til og med Nintendo har en del prøvespill, tror siste Mario Golf var en av dem.

Det jeg lurer på er hvorfor folk ikke leser hele artikkelen før de kommenterer. Det står her, på norsk, at det er en tjeneste de tester ut nå. Når de tester ut ting så skaf de ha feedback til positive og negative deler før de faktisk lanserer tjenesten. Samme de gjorde med ekstra SSD'ene til PS5.

Er åpenbart veldig hipt å nebbe på Sonyog nesten forgude MS for tiden. Fordi du får "gratis" greier med GP? Ingenting er gratis i denne verdenen ;)

Sier ikke at Sony ikke gjør dumme ting, som stenging av studioer som gjorde PlayStation til PlayStation, men detter her er jo, som sagt, en test av en mulig tjeneste.

KOnsolkrigene er visst ikke helt over ennå ser jeg =)

Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (3 timer siden):

"men da må de endre til at timeren først begynner å gå når man starter spillet. "

Noe de garantert kommer til å gjøre. Til og med Nintendo har en del prøvespill, tror siste Mario Golf var en av dem.

Det jeg lurer på er hvorfor folk ikke leser hele artikkelen før de kommenterer. Det står her, på norsk, at det er en tjeneste de tester ut nå. Når de tester ut ting så skaf de ha feedback til positive og negative deler før de faktisk lanserer tjenesten. Samme de gjorde med ekstra SSD'ene til PS5.

Er åpenbart veldig hipt å nebbe på Sonyog nesten forgude MS for tiden. Fordi du får "gratis" greier med GP? Ingenting er gratis i denne verdenen ;)

Sier ikke at Sony ikke gjør dumme ting, som stenging av studioer som gjorde PlayStation til PlayStation, men detter her er jo, som sagt, en test av en mulig tjeneste.

KOnsolkrigene er visst ikke helt over ennå ser jeg 😃

Føler at du misforstår litt her. Sony tester ut en tjeneste før den skal implementeres. Da vil de ha tilbakemeldinger på hva som fungerer og hva som ikke fungerer. Negative tilbakemeldinger er viktige fordi det forteller Sony hva de skal forbedre. Positive tilbakemeldinger sier dem hva de bør beholde. Begge deler er nødvendig om de faktisk har visjoner om å forbedre tjenesten sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Solgte Xen. Er jo bare noen par spill som er brukandes på game pass. Ikke finst det ett eneste fullt spill av skikkelig god kvalitet. Forza 4 kostet meg over 300 kr for å spille hele spillet . Men teit av Sony å starte klokka før spillet er ferdig nedlastet. Men stopper dei med det. Og lar folk over hele verden gjøre dette. Så er det en god forretnings modell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...